چگونه در ps4 آنلاین بازی کنیم ؟

چگونه در ps4 آنلاین بازی کنیم ؟

چطور در ps4 آنلاین بازی کنیم ؟ این سوال شاید سوال خیلی از کسانی که کنسول playstation 4 دارند باشد، چرا که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی‌های ps4 معمولا بخش ...

چگونه ps4 را آنلاین کنیم ؟ این سوال شاید سوال خیلی از کسانی که کنسول playstation 4 دارند باشد، چرا که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی ps4 معمولا بخش چند نفره (multi player) و آنلاین بازی‌ها می‌باشد، به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم اموزش انلاين بازي كردن با دوستان در ps4 را به شما بدهیم.

ساخت اکانت psn برای آنلاين بازي كردن در ps4

برای آنلاین بازی کردن در ps4 قبل از هر چیزی باید یک حساب psn داشته باشید، در صورتی که حساب playstation network ندارید، مطلب زیر را مطالعه کنید.

آموزش ساخت اکانت psn در ps4

برای ساخت اکانت psn در ps4 می‌توانید به صورت خلاصه مراحل زیر را دنبال کنید.

برای ساخت اکانت psn در ps4 از طریق صفحه لاگین پس از روشن شدن Playstation گزینه NewUser را انتخاب کنید.

حالا در این مرحله برای ساخت اکانت جدید psn گزینه Create a User را انتخاب کنید.

در این مرحله شما باید گزینه New to Playstation Network را انتخاب کنید تا بتوانید یک حساب جدید psn ایجاد کنید.

حال در این صفحه نیز گزینه Sign Up Now را انتخاب کنید.

حال شما در این مرحله باید کشور و رده سنی اکانت psn خود را وارد کنید، دقت داشته باشید که در این مرحله نمی‌توانید کشور ایران را به عنوان کشور محل سکونت انتخاب کنید چرا که بین گزینه‌های کشو اکانت psn کشور ایران وجود ندارد.

حال در این مرحله باید شهر محل سکونت خود را برای ساخت اکانت psn وارد کنید،البته با توجه به اینکه در مرحله قبل آمریکا را انتخاب کرده‌اید در این مرحله باید یکی از شهر‌های آمریکا را به عنوان محل سکونت انتخاب کنید.

در این مرحله از ساخت اکانت psn شما باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید البته باید دقت داشته باشید که حتما ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید چرا که پس از اتمام ساخت حساب باید ایمیل تائیدیه را دریافت کنید.

در این مرحله شما باید حساب psn ساخته شده خود را از طریق ایمیل تائید کنید در غیر اینصورت حساب Playstation Network شما کامل نمی‌شود.

در این مرحله شما باید وارد ایمیل خود که در مراحل قبلی وارد کرده‌اید بشوید این کار را می‌توانید با لپ تاپ، کامپیوتر شخصی، موبایل و یا هر دستگاه دیگری انجام دهید و ایمیلی که از Playstation دریافت کرده‌اید را باز کنید، دقت داشته باشید که اگر ایمیل در Inbox شما نبود ممکن است به فولدر Junk یا Spam ایمیل شما رفته باشد.

پس از مشاهده ایمیل دریافتی در صورت صحیح بودن اطلاعات گزینه Verify Now را انتخاب کنید.

حال در صفحه پلی استیشن خود گزینه Already Verified را انتخاب کنید.

اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید با صفحه زیر روبرو خواهید شد، و باید گزینه Continue را انتخاب کنید.

در بالا سعی کردیم نحوه ساخت اکانت psn را نیز بطور خلاصه آموزش دهیم، البته اگر در مراحل بالا با مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق لینک آموزشی که قبل از این خلاصه ذکر شد نحوه ساخت اکانت psn در ps4 را به طور کامل و تصویری مشاهده کنید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: چگونه بازی های ps4 را به ps5 انتقال دهیم؟

وارد کردن کد پلی استیشن پلاس در اکانت psn

حالا شما یک حساب psn دارید اما داشتن یک اکانت psn برای آنلاین بازی کردن در ps4 کافی نیست و شما باید اشتراک پلی استیشن پلاس نیز داشته باشید و بهترین راه برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس، خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس است.

اشتراک‌های playstation plus به صورت یک یا چند ماهه هستند و شما در مدتی که اشتراک دارید می‌توانید از خدمات psn مثل آنلاین بازی کردن بازی‌ها و بونوس‌ها و جوایز دیگر استفاده کنید.

پس از خرید گیفت کارت playstation store شما باید گیفت کارت خریداری شده را در اکانت psn خود فعال کنید برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا در منوی اصلی پلی استیشن گزینه playstation store را انتخاب کنید.

سپس از منویی که در سمت چپ صفحه playstation store است گزینه Redeem Codes را انتخاب کنید.

حال در این صفحه شما باید کد 12 رقمی مندرج روی گیفت کارت پلی استیشن پلاس خریداری شده خود را در باکس وسط صفحه وارد و گزینه Continue را انتخاب کرده و سپس گزینه Yes را بزنید.

حالا شما هم اکانت psn دارید و هم اشتراک پلی استیشن پلاس، حال به راحتی و آسودگی می‌توانید از خدمات پلی استیشن پلاس مثل آنلاین بازی کردن در ps4 استفاده کنید و حداکثر لذت بازی با دوستان و سایرین در پلی استیشن را ببرید.

منابع : پی‌اس‌پرو، بازی‌روز

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد