خرید هدست های گیمینگ نوبو NUBWO

خرید هدست های گیمینگ نوبو NUBWO

در این مطلب از گنوپلی به بررسی ویژگی‌های هدست های گیمینگ نوبو Nubwo می‌پردازیم.

بدون شک لوازم جانبی کنسول‌های بازی به ما کمک می‌کنند تا بهتر بازی کنیم و بیشتر لذت ببریم در این میان ا هدست های گیمینگ نقش مهم‌تر و پررنگ‌تر دارند. هدست های گیمینگ نوبو NUBWO از جمله محبوب ترین هدست ها هستند  که صداها را زنده‌تر و واقعی‌تر به گوش ما می‌رسانند. در ادامه این مطلب از گنوپلی قصد داریم چند هدست گیمینگ نوبو  NUBWO  را معرفی کنیم.

چرا به هدست گیمینگ نیاز داریم؟

علاوه بر لذت بیشتر به کمک هدست گیمینگ می‌توانیم صدایی فراگیر بشنویم و بفهمیم که صدا از چه جهتی و با چه مسافتی به ما رسیده‌است. مثلاً اگر صدای شلیک بشنویم، می‌توانیم بفهمیم که شلیک از کدام طرف به سمت ما شده و کسی که شلیک کرده چه فاصله‌ای از ما دارد. در میان هدست‌های گیمینگ، بعضی هدست‌ها بهتر هستند و در سطح جهان هم فروش بیش‌تری داشته‌اند. در ادامه نگاهی به بهترین هدست‌های گیمینگ که البته از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند خواهیم داشت.

ویژگی های هدست های گیمینگ نوبو NUBWO

هدست های نوبو دارای گوشی‌های نرمی است که به گوش فشار نمی‌آورند و این امکان را فراهم می‌کنند تا ساعت‌های بدون احساس درد و فشار به کار و بازی ادامه دهید. همچنین این هدست‌ها دارای سربندی سبک و مقاوم است که می‌توانید آن را به اندازه‌ سر خود تنظیم کنید، بدون این به سر شما فشاری وارد شود.

از لحاظ کیفیت صدا این هدست‌ها  دارای درایورهای ۵۰ میلی‌متری است که صدایی با کیفیت بالا و جزئیات بی‌نظیر ارائه می‌کنند و می‌توانید جهت صدا را به خوبی تشخیص دهید و از بازی نهایت لذت را ببرید. این هدست دارای بیس قوی برای گوش دادن به موسیقی است و می‌توانید با آن به آهنگ‌های محبوب خود نیز گوش دهید.

این هدست‌ها با همه دستگاه‌ها سازگار است و با جک 3.5 میلی‌متری به دوال شاک 4، کنترلر بی‌سیم ایکس باکس وان، کنترلر الیت ایکس باکس وان، دوال سنس، کنترلر بی‌سیم ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ، گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های گیمینگ وصل می‌شود.

هدست های گیمینگ نوبو Nubwo دارای یک میکروفون جمع شونده با الگوی ضبط صدای یک جهته و قابلیت حذف صدای پس زمینه است تا بدون مزاحمت با دوستان خود هنگام بازی چت کنید.

انواع هدست های گیمینگ نوبو NUBWO

هدست  NUBWO N2

هدست  NUBWO N7

هدست با سیم NUBWO N11

هدست  NUBWO N12

هدست NUBWO N13

هدست  NUBWO N16

هدست  NUBWO Xiberia V20

هدست  HyperX Cloud Stinger Core

خرید لوازم جانبی از گنوپلی

فروشگاه گنوپلی یک مرجع معتبر و جذاب برای خرید لوازم جانبی کنسول های بازی نسل نهمی از جمله پلی استیشن 5   و ایکس باکس سری ایکس و اس  است. اگر قصد خرید هدست های گیمینگ نوبو NUBWO با قیمت منصفانه و خدمات پس از فروش را دارید اما نسبت به آن تردید دارید با گنوپلی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد