چطور از لپتاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟

چطور از لپتاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟

در این مطلب از گنوپلی خیلی ساده به شما توضیح می‌دهیم چگونه می‌توانید از لپتاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنید.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد، قصد انجام بازی با ایکس باکس را داشته باشید اما تلویزیون یا مانیتور در اختیار نداشته باشید، خوشبختانه کنسول‌های نسل هشت و نهمی مایکروسافت اجازه اتصال به دو روش فیزیکی به وسیله کپچر کارت و وایرلس را به شما خواهند داد که به کمک روش وایرلس می‌توانید از صفحه نمایش لپتاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنید.

استفاده از لپتاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس

در این روش ابتدا باید کنسول ایکس باکس و لپتاپ به یک شبکه وایرلس متصل شوند. به این ترتیب لپتاپ به یک نمایشگر ثانویه ریموت تبدیل شده و بازی به کمک اتصال وایرلس روی لپ‌ تاپ استریم خواهد شد.

ادامه کار بسیار ساده است کافی است نرم افزار XBOX app را دانلود و روی لپتاپ خود نصب کنید. سپس کنسول ایکس باکس خود را روشن کرده و لاگین شوید. با استفاده از گزینه‌ اتصال (Connection) در منوی ایکس باکس اقدام به اتصال لپتاپ و سپس استریم بازی کنید. به همین راحتی!

این مطلب راهم مطالعه کنید: چگونه برای ps4 رمز بگذاریم؟

خرید بازی از گنوپلی

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد