راه اندازی فروشگاه جدید پلی استیشن توسط سونی

راه اندازی فروشگاه جدید پلی استیشن توسط سونی

سونی اعلام کرده است قصد دارد تا پایان ماه اکتبر برای کنسول‌های جدید خود فروشگاه پلی استیشن مخصوص راه‌اندازی کند.

در حالی که ۱ ماه به عرضه عمومی کنسول PS5 باقی مانده است، سونی اعلام کرده است که قصد دارد یک فروشگاه جدید پلی استیشن (PlayStation Store) راه‌اندازی کند تا بتواند بهتر به کاربران کنسول‌های جدید خود سرویس دهد.

بنابر خبرهای رسمی سونی سخت مشغول کار است تا این فروشگاه جدید پلی استیشن پیش از پایان ماه اکتبر و پیش از عرضه کنسول پلی استیشن ۵ راه‌اندازی شود. از نکات جالب توجه این فروشگاه دسترسی آن از طریق وب و موبایل است. بر اساس گزارش رسمی این فروشگاه ۱۹ اکتبر راه‌اندازی شده و از تاریخ ۲۸ اکتبر روی موبایل در دسترس خواهد بود.

فروشگاه جدید پلی استیشن

این مطلب راهم مطالعه کنید: تصاویر واقعی از پلی استیشن ۵ در یوتیوب منتشر شد

هر چند اطلاعات زیادی از این فروشگاه هنوز منتشر نشده است اما طبق خبرها این فروشگاه جدید پلی استیشن مخصوص بازی‌های PS5  و بازی‌های PS4 خواهد بود و بازی‌های کنسول‌های قبلی از جمله PS3، PSP و PS Vita روی پلتفرم‌های پیشین عرضه خواهند شد.

یکی از دلایل راه‌اندازی فروشگاه پلی استیشن جدید، نارضایتی کاربران از سرعت بارگذاری پایین آن و عدم وجود رابط کاربری مناسب در پلتفرم فعلی بود. در مقابل اما فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت از نظر سرویس‌دهی وضعیت بسیار مطلوبی دارند.

سونی در تلاش است تا به کمک این فروشگاه جدید، مشکلات موجود را رفع و رضایت کاربران PS5  و PS4  را به‌ دست بیاورد. یکی از ویژگی‌های جدید این فروشگاه جدید این است که کاربران با پرداخت کمتر از ۱۵ دلار امکان استفاده از صدها بازی پلی استیشن ۴ را خواهند داشت.

همانطور که احتمالا می‌دانید کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استشین ۵ دیجیتال قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به صورت محدود در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده، کانادا، استرالیا و مکزیک عرضه شود و از ۱۹ نوامبر در آسیا، اروپا، افریقا و امریکای جنوبی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اگر قصد دارید جزو اولین نفراتی باشید که این کنسول به دست شما می‌رسد، گنوپلی شرایط ویژه‌ای را برای شما در نظر گرفته است. از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد