تبلیغ جدید کنسول Xbox X توسط مایکروسافت با حضور بازیگر بریتانیایی

تبلیغ جدید کنسول Xbox X توسط مایکروسافت با حضور بازیگر بریتانیایی

شرکت مایکروسافت در حالی که تنها یک ماه به عرضه عمومی کنسول‌های جدید ایکس باکس باقی مانده از تبلیغ تلویزیونی جدیدی رونمایی کرده است.

در حالی که تنها یک ماه به عرضه عمومی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی Xbox X و Xbox S بیشتر نمانده است، امروز شاهد پخش تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این کنسول‌ بودیم.

مایکروسافت در این تبلیغ از حضور بازیگر بریتانیایی به نام دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) بهره برده است. دنیل کالویا بازیگر ۳۱ ساله بریتانیایی است که از سال ۲۰۰۶ در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده است. شاید بتوان گفت مشهورترین فیلمی که دنیل کالویا در آن ایفای نقش کرده است فیلم برو بیرون (Get Out) است که در سال ۲۰۱۷ برنده یک جایزه اسکار شده است. کالویا همچنین سابقه حضور در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) را هم در کارنامه دارد.

در این تبلیغ تلویزیونی علاوه بر اینکه ما شاهد نمایش برخی از بازی‌های تأیید شده برای کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت هستیم، می‌توانیم بگوییم شاید هدف مایکروسافت از پخش این تبلیغ به نمایش گذاشتن ویژگی‌های سخت‌افزاری کنسول‌های اکس‌باکس سری ایکس و سری اس باشد. همانطور که می‌دانید این کنسول‌ها به دلیل بهره بردن از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند و حافظه SSD از توان اجرای بازی‌‌ها با نهایت سرعت و کیفیت برخوردارند.

جالب است بدانید ایکس باکس ایکس به یک پردازنده ۸ هسته‌ای AMD و گرافیک ۱۲ ترافلاپی مجهز است. این کانفیگ قدرتمند به این کنسول اجازه می‌دهد تا تصاویر را با رزولوشن 8K و نرخ تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه ارائه دهد.

در ادامه می‌توانید تبلیغ تلویزیونی Xbox X را مشاهده کنید:

این مطلب راهم مطالعه کنید: کدام کنسول را بخریم؟ Xbox X یا Xbox S

بر اساس اخبار رسمی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰) به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

فراموش نکنید اگر قصد خرید کنسول‌های بازی جدید PS5 و Xbox X/S را دارید، با گنوپلی همراه باشید، ما در گنوپلی شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی کنسول‌ها و بازی‌های جدید فراهم کردیم. اگر سوال یا نظری در این مورد دارید حتما از طریق قسمت نظرات در سایت یا اینستاگرام گنوپلی با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد