ویدیو جعبه گشایی کنسول ایکس باکس سری ایکس Xbox X

ویدیو جعبه گشایی کنسول ایکس باکس سری ایکس Xbox X

به تازگی کاربری به نام Willy Crow ویدیویی از جعبه گشایی کنسول Xbox X در یوتیوب منتشر کرده است.

پس از آنکه سونی در یک ویدیو نگاهی نزدیک به کنسول پلی استیشن ۵ انداخت، حالا مایکروسافت هم در ویدیویی کنسول جدید خود یعنی ایکس باکس سری ایکس (Xbox X) را جعبه گشایی کرد.

در حالی که نزدیک به یک ماه با عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس فاصله داریم، کاربری در یوتیوب ویدیویی از جعبه گشایی کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر کرده است. به این ترتیب می‌توانیم حدس بزنیم که مایکروسافت کنسول خود را در اختیار بعضی از اینفلوئنسرها و یوتیوبرها گذاشته است تا نظر کاربران را به خود جلب کند.

جالب اینجاست یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت هم عکسی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد جعبه‌های ایکس باکس ایکس در انباری روی هم چیده شده است. به این ترتیب می‌توانیم مطمئن باشیم که مایکروسافت این کنسول‌ها را برای فروشگاه‌ها و کابران خاص فرستاده باشد.

جعبه گشایی کنسول Xbox X

به نظر می‌رسد یوتیوبری با نام کاربری Willy Crow از اولین کاربرانی است که کنسول جدید مایکروسافت به دست او رسیده است و او هم تصمیم گرفته که ویدیوی جعبه گشایی Xbox X را با دنبال کنندگانش به اشتراک بگذارد.

البته ویلی در این ویدیوی کوتاه جزئیات زیادی از ایکس باکس را به نمایش نمی‌گذارد، همچنین ویدیو خیلی حرفه‌ای فیلمبرداری نشده است و شاهد لرزش دوربین هستیم. به نظر می‌رسد باید برای دیدن ویدیوهای جعبه گشایی بهتر از  Xbox X بیشتر صبر کنیم.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

البته اگر خیلی از ویدیو راضی نیستید نگران نباشید با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این کنسول به دست افراد زیادی رسیده باشد، می‌توانیم به زودی شاهد ویدیوهای بیشتری از این کنسول باشیم.

در نهایت فراموش نکنید اگر قصد دارید در دسته اولین‌ نفراتی قرار بگیرید که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس را خریداری می‌کنید، گنوپلی شرایط ویژه‌ای را برای شما فراهم کرده است. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و ارزان از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی با ما در تماس باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد