ساخت ایکس باکس سری ایکس خاص برای ستاره بارسلونا

ساخت ایکس باکس سری ایکس خاص برای ستاره بارسلونا

آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا به تازگی عکسی در توییتر خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد کنسول ایکس باکس سری ایکس خاص خودش را دریافت کرده است.

شرکت مایکروسافت یک نسخه خاص از ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) را برای ستاره فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا یعنی آنتوان گریزمن ساخت.

آنتوان گریزمن که علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارد روز گذشته عکسی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد یک نسخه خاص و زیبا از کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس به دست او رسیده است.

مایکروسافت بالای این کنسول را با نام بازیکن مزین و در قسمت پایین دستگاه نیز شعار معروف نسل نهم ایکس باکس یعنی «به رویاهات قدرت بده» را حکاکی کرده است.

گریزمان جزو بازیکنانی است که علاقه شدیدی به بازی‌های ویدیویی دارد و مدت زمان زیادی را صرف تجربه آن‌ها می‌کند. به‌عنوان مثال تابه امروز تصاویر زیادی از او در حین انجام بازی‌های Football Manager و eFootball PES در فضای مجازی منتشر شده‌ است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: برای خرید ایکس باکس سری ایکس (Xbox X) به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

البته این اقدام از طرف مایکروسافت تازگی ندارد و کمتر از یک ماه پیش یک کنسول ایکس باکس سری ایکس برای توماس زیمرمن ملقب به Deadmau5، ستاره موسیقی ارسال کرده بود.

به نظر می‌رسد استفاده از افراد مشهور و ستاره در حوزه‌‌های مختلف ازجمله سینما و تلویزیون، ورزش و موسیقی به یکی از روش‌های مورد علاقه مایکروسفات برای تبلیغات و بازاریابی کنسول‌های جدید این شرکت تبدیل شده است.

کنسول‌های جدید مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) و ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) با قیمت‌های ۵۰۰ و ۳۰۰ دلاری از چند ماه پیش به بازار عرضه شدند و بر اساس گزارش مایکروسافت موفق شدند رکورد فروش پیشین این شرکت را بهبود ببخشند.

فراموش نکنید اگر قصد خرید کنسول‌های جدید مایکروسافت را دارید، فروشگاه‌ گنوپلی شرایط فروش اقساطی این کنسول‌ها از طریق سایت لندو را فراهم کرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد