بازی های تایید شده پلی استیشن 5

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

در این پست تمام بازی های تأیید شده پلی استیشن 5 را جمع بندی می کنیم و همچنین عناوینی را که فکر می کنیم در سیستم نسل بعدی منتشر می شوند، را معرفی می کنیم.

زمان هایی که نسل جدید کنسول عرضه می شود برای همه گیمرها بسیار هیجان انگیز است. امسال هم PlayStation 5 و هم Xbox Series X به بازار عرضه شده که علیرغم همه گیر شدن کرونا، این دو سیستم برای پخش در فصل تعطیلات سال 2020 در دسترس باشند. این بدان معناست که مجموعه جدیدی از بازی های PS5 نیز وجود خواهد داشت، سونی در ماه مه اعلام کرد که قصد دارد در این پست ما تمام بازی های تأیید شده پلی استیشن 5 را جمع بندی می کنیم و همچنین عناوینی را که فکر می کنیم در سیستم نسل بعدی منتشر شوند، را معرفی می کنیم.

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

این لیست شامل بازی های جدیدی است که در PlayStation 5 منتشر خواهد شد. این کنسول به طور خودکار "اکثریت قریب به اتفاق" بازی های PS4 را که ممکن است از قبل صاحب آن باشید، اجرا می کند، زیرا پلی استیشن 5 با گذشته سازگار است. با این حال، برخی بازی های جدید نیز وجود دارند که منحصر به فرد سیستم خواهند بود تا از سخت افزار جدید به طور کامل استفاده کنند.

Astro's Playroom

به نظر می رسد Astro's Playroom دنباله بازی محبوب Astro Bot: Rescue Mission باشد. JapanStudio در حال توسعه این بازی است و در هنگام راه اندازی بازی به طور رایگان در اختیار همه قرار می گیرد. در حالی که Astro Bot  عنوان VR بود، اما در واقع VR نبود. مشابه مجموعه مینی بازی Playroom در PS4، بازی Astro's Playroom از قبل در PS5 بارگذاری خواهد شد.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

Bugsnax

Bugsnax یک بازی ماجراجویی از توسعه دهندگان Octodad Young Horses است. این فیلم در دنیایی شگفت انگیز و خارق العاده پر از حیوانات انسان گرا و سخنگو و همچنین حشرات شبیه غذای واقعی ساخته شده است.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5 ، رایگان با اشتراک PlayStation Plus

Bridge Constructor: The Walking Dead

Bridge Constructor: The Walking Dead بخشی از سریال های معمولی عجیب پل ساز است. این جدیدترین محتوا با موضوع پس از آخرالزمانی است که در مجموعه مشهور مردگان متحرک رابرت کرکمن قرار دارد.

تاریخ انتشار: 2020

Call of Duty: Black Ops Cold War

Call of Duty: Black Ops Cold War جدیدترین بازی در زیر مجموعه محبوب Call of Duty است. این بازگشت به یک داستان پر از توطئه در یک کارزار تک نفره است. این چهره های شناخته شده ای مانند میسون، وودز و هادسون را برای یک داستان کره زمین که در دهه 1980 اتفاق می افتد با قسمت های خاصی به جنگ 1968 در جنگ ویتنام بازمی گرداند. این دنباله مستقیم Black Ops اصلی است.

تاریخ انتشار: 12 نوامبر

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

سایبرپانک 2077

Cyberpunk 2077 قبل از عرضه PS5 در تعطیلات، در ماه سپتامبر برای کنسول های نسل آخر و رایانه های شخصی راه اندازی می شود. با این حال، CD Projekt Red تأیید کرده است که نسخه نسل بعدی بازی در راه است و در اختیار بازیکنانی قرار خواهد گرفت که نسخه جدید را به عنوان یک نسخه رایگان خریداری کرده اند.

تاریخ انتشار: 2021

The Pathless

در The Pathless ، یک استاد تیراندازی با کمان به یک جزیره عرفانی سفر می کند تا نفرین تاریکی را که جهان را از بین می برد، از بین ببرد. هنگام شکار ارواح فاسد، با عقاب خود ارتباط برقرار کنید، اما مراقب باشید که خود شکار نشوید. کاوش کنید جنگلهای مه آلود پر از اسرار، معما های موجود در ویرانه های باستان را حل کنید و مهارت خود را در جنگ های حماسی محک بزنید. 

تاریخ انتشار: TBA

Deathloop

ددلوپ جدیدترین بازی استودیوی Arkane است، سازنده ای که به خاطر کار در سری Dishonored مشهور است. این مکان که در یک جزیره مرموز قرار دارد، داستان کلت و جولیانا را روایت می کند، که در حلقه ای گیر کرده اند که هر بار با مرگ یک نفر تکرار می شود. به عنوان کلت، شما در حال تلاش برای زنده ماندن در جزیره Black Reef هستید. تاکنون، این بازی از نظر وجود سلاح های گرم، تیغه ها و قدرت های مختلفی که می توانید برای پرش یا درگیری مستقیم دشمنان استفاده کنید، کاملاً شبیه Dishonored است. این نسخه به صورت انحصاری خاص برای PS5 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Destruction Allstars

Destruction Allstars یک بازی ورزشی-اکشن و رقابتی است که دارای تیم های شش نفره است که در نبردهای خودرویی رودررو می شوند و ماشین های یکدیگر را از بین می برند. فقط به این دلیل که ماشین شما منفجر شده است، به معنای تمام شدن آن نیست، زیرا پس از آن می توانید در اطراف میدان مسابقه دو سرعت بزنید و سعی کنید سایر مسابقه دهندگان پیاده را شکست دهید.

تاریخ انتشار: فوریه 2020

Dirt 5

ورود بعدی از سری مسابقات آفرود ، Dirt 5 ، نوید می دهد "جسورتر و شجاعانه تر از گذشته". در این مرحله اطلاعات کمی شناخته شده است ، اما توسعه دهنده Codemasters قول می دهد "ویژگی های جدید" و "نوآوری های جدید" را ارائه دهد که در آن هر مسابقه منحصر به فرد است. صداپیشه های پیشکسوت تروی بیکر و نولان نورث در حالت حرفه ای بازی سهیم هستند.

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

Doom Eternal & Elder Scrolls Online

بتسدا تأیید کرد که Doom Eternal و The Elder Scrolls Online به کنسول های نسل بعدی خواهند آمد و داشتن هر یک از آنها بر روی نسل فعلی به شما امکان می دهد به صورت رایگان آن را ارتقا دهید. طبق این اعلامیه، هر دو بازی هنگام راه اندازی کنسول های جدید از سازگاری معکوس پشتیبانی می کنند. این شرکت قول می دهد در هفته ها و ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد زمان انتشار و پیشرفت های نسل بعدی به دست آورد.

تاریخ انتشار: TBA

Far Cry 6

بازی بزرگ بعدی Far Cry یوبی سافت قرار است به کنسول های نسل بعدی راه پیدا کند. یک جزیره خیالی با الهام از کوبا، شما به عنوان یک سرباز چریکی بازی می کنید که سعی در سقوط دیکتاتوری کشور به رهبری "El Presidente" آنتون کاستیلو (با بازیگر بازیگر جانكارلو اسپوزیتو) دارد. طبق گفته یوبی سافت ، Far Cry 6 "بزرگترین زمین بازی Far Cry تا به امروز" را در اختیار خواهد داشت، که به این معنی است که بازیکنان می توانند انتظار اقدامات بی نظم دنیای آزاد را داشته باشند.

تاریخ انتشار: پس از آوریل ، 2021

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Fortnite

Epic Fortnite را به PS5 خواهد آورد. فقط منطقی است انتشار روی سخت افزار قدرتمندتر باید برای بازی مفید باشد ، زیرا عنوان Battle Royale - که 100 بازیکن را همزمان در یک نقشه غول پیکر قرار می دهد - از اسب بخار بیشتری بهره می برد. با این حال ، Epic هیچ جزئیاتی در مورد سود بردن Fortnite از قابلیت های PS5 ارائه نداد.

Epic تأیید کرد که Fortnite از پیشرفت متقابل با سیستم های نسل بعدی پشتیبانی می کند، بنابراین حساب ، موارد و پیشرفت شما به PS5 منتقل می شود. این شرکت همچنین تکرار کرد که Fortnite به پشتیبانی متقابل بین همه سیستم عامل ها از جمله کنسول های نسل بعدی ادامه خواهد داد. سرانجام، این شرکت اعلام کرد که Fortnite را در کنسول های نسل بعدی به Unreal Engine 5 در اواسط سال 2021 منتقل خواهد کرد.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

Ghostwire: Tokyo

Ghostwire: Tokyo آخرین پروژه از سازنده مشهور Shinji Mikami و استودیوی او Tango Gameworks است. این یک بازی اکشن و ماجراجویی اول شخص ترسناک روانشناختی است که در توکیو برگزار می شود، جایی که مردم به طور مرموزی شروع به ناپدید شدن می کنند و هدف شما این است که دلیل آن را بفهمید. اولین گیم پلی بازی، روحیه های جنگی را با ترکیبی از حملات غواصی و جادویی به نمایش می گذارد. به عنوان قهرمان، می توانید این تهدیدها را ببینید و با آنها مبارزه کنید. این نسخه به صورت انحصاری خاص برای PS5 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار: TBA

Godfall

Counterplay Games در حال همکاری با استودیوی Borderlands Gearbox برای انتشار یک RPG اکشن و فانتزی به نام Godfall به عنوان یک کنسول اختصاصی برای پلی استیشن 5 است. این بازی به عنوان "شکارچی غارتگر" توصیف می شود، مبارزه با دشمنان و جمع آوری غنائم است. این برنامه از پشتیبانی از تک نفره و تعاونی پشتیبانی می کند که در آن می توانید به گروه های حداکثر سه نفره بپیوندید تا چالش های خطرناک تری را بپذیرید.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

Goodbye Volcano High

Goodbye Volcano High یک بازی متمرکز بر روایت است که دارای سبک بصری کارتونی 2D است و داستانی روی سن را با حیوانات انسان گرا روایت می کند. 

تاریخ انتشار: TBA 2021

Grand Theft Auto Online و Grand Theft Auto V

با در نظر گرفتن موفقیت Grand Theft Auto Online برای Rockstar Games، منطقی است که شاهد انتقال آن به کنسول های نسل بعدی هستیم. در نیمه دوم سال 2021، نسخه مستقل GTA Online در سه ماه اول انتشار برای کاربران PS5 رایگان خواهد بود. Grand Theft Auto V نیز در سال 2021 به کنسول نسل بعدی می آید. 

تاریخ انتشار: TBA 2021

Gran Turismo 7

نسل جدید کنسول بدون بازی Gran Turismo وجود ندارد. آنچه به نمایش درآمد، نگاهی اجمالی از رانندگی در Gran Turismo 7 جدید بود، اما اگر این بازی چیزی شبیه به مطالب قبلی باشد، مطمئناً بیشتر از نمادهای مکانیکی نمادین این سری استفاده خواهیم کرد.

تاریخ انتشار: TBA

 Hitman III

بازی بعدی Hitman شامل نماینده 47 است که در "صمیمی ترین و حرفه ای ترین قرارداد" او تاکنون شرکت کرده است. وی برای تکمیل قرارداد خود، از جمله به مکان هایی مانند دبی سفر خواهد کرد. توسعه دهنده IO Interactive همچنین تأیید کرد که هیتمن 3 نماینده آخرین بازی در سه گانه World of Assassination است.

تاریخ انتشار: ژانویه 2021

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Hood: Outlaws & Legends

Hood: Outlaws & Legends یک بازی چند نفره رقابتی است که در دنیای قرون وسطایی قرار دارد. فرضیه ساده است: دو تیم غیر مجاز برای سرقت گنج از یک دولت ستمگر با هم رقابت می کنند. در کنار متحدان خود، در برابر تیم رقیب می جنگید و در مناطق گشت زنی هوش مصنوعی گشتی می زنید در حالی که از مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد شخصیت خود برای اجرای یک دزدکی عالی استفاده می کنید.

تاریخ انتشار: 2021

Horizon: Forbidden West

منطقی است که Guerilla Games از دنباله تحسین منتقدان Horizon Zero Dawn خود در جریان رویداد PS5 سونی رونمایی کند. یک بار دیگر، شما در نقش آلیو بازی می کنید، که برای کمک به یافتن درمانی برای طاعونی که به نظر می رسد باعث از بین رفتن حیات وحش محلی شده است، در سفر است. گرچه این بار می توانید انتظار شکار جانوران رباتیک بیشتری را در خشکی داشته باشید ، همچنین می توانید زیر آب را کشف کرده و اسرار خطرناک زیر سطح را کشف کنید.

تاریخ انتشار: TBA

Enetled Jett: The Far Shore

Superbrothers، سازنده بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، سرانجام بازی بعدی خود را رونمایی کرد. Enetled Jett: The Far Shore، به نظر می رسد مسافرت بین کهکشانی را همراه با چشم اندازهای بسیار زیبا همراه داشته باشد. گذشته از همه تصاویر سورئال، چیز دیگری درباره پیش فرض دقیق بازی نمی دانیم.

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

Kena: Bridge Of Spirits

Kena: Bridge Of Spirits ، یک بازی ماجراجویی آینده است که شما را در جستجوی دنیایی سرسبز، پر از ویرانه ها و روستاهای باستانی جستجو می کند. در حالی که قدرت جادویی دارید و تعظیم می کنید، با کمک روح جنگلی که به نظر می رسد در ماجراجویی شما در کنار شما سفر می کند ، می جنگید.

تاریخ انتشار: TBA

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Little Devil Inside

شیطان کوچک درون یک RPG دنیای باز است، جایی که شما به عنوان پسر جوانی در اطراف مکان های مختلف سفر می کنید و با هیولاهای مختلف می جنگید. طبق گفته توسعه دهنده Neostream Interactive، بودجه بازی با موفقیت در Kickstarter تأمین شد و در ابتدا انتظار می رفت که در دسامبر 2015 به کنسول های نسل فعلی برسد، اما با بزرگتر شدن دامنه بازی به تاخیر افتاد. صرف نظر از این، Little Devil Inside اکنون راهی PS5 خواهد شد.

تاریخ انتشار: TBA

 Lord of the Rings: Gollum

Daedalic Entertainment، استودیویی که با بازی های ماجراجویی شهرت دارد، در حال توسعه یک بازی ارباب حلقه های کاملا جدید است که بر روی یک شخصیت متمرکز شده است: Gollum. در ارباب حلقه ها: گولوم، شما در نقش Gollum در داستانی بازی می کنید که از دیدگاه این موجود روایت می شود. برای اولین بار در کل برند ارباب حلقه ها - فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، کتاب ها و ... - داستانی از منظر گولوم روایت می شود که تفکر درباره آن جذاب است. اطلاعات کمی در مورد این بازی در دست است و هنوز هیچ تصویر یا جزئیات محکمی منتشر نشده است. اما Gollum غالباً در سرزمین میانه نادیده گرفته می شود ، بنابراین دیدن اینکه او سرانجام بازی خودش را به دست می آورد بسیار هیجان انگیز است.

تاریخ انتشار: 2021

NBA 2K21

فقط یک نگاه اجمالی کوتاه از NBA 2K21 نشان داده شده است، اما آنچه ما دیدیم بسیار چشمگیر بود. مسلماً، اولین نگاه به عنوان "PS5 pre-alpha" برچسب گذاری شده بود، اما این امر باعث نشده قطرات عرق روی ستاره زاین ویلیامسون ستاره جدید نیواورلئان کمتر از حد به نظر برسد.

تاریخ انتشار: TBA

Observer: System Redux

Observer: System Redux بازسازی نسل بعدی بازی ترسناک سایبرپانک است. این داستان از کارآگاه دانیل لازارسکی روایت می شود، که در حال کشف یک رمز و راز مربوط به پسر بیگانه خود است. گذشته از تصاویر بصری کاملاً بهبود یافته، بازی محتوای داستانی اضافی ای خواهد داشت که در نسخه اصلی وجود ندارد. حتماً بررسی ما را در مورد Observer اصلی بررسی کنید.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

Oddworld: Soulstorm

Oddworld: Soulstorm بازسازی شده در سال 1998 Oddworld: Abe's Exoddus، دومین بازی از امتیازات Oddworld است. Soulstorm با جلوه های بصری پیشرفته Exoddus آبه را بازسازی می کند، اما با عناصر داستان تجدید نظر شده و مکانیک های جنگی بیشتر متمرکز بر بازی، بازی را گسترش می دهد.

تاریخ انتشار: TBA 2020

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Planet Coaster: Console Edition

Planet Coaster: Console Edition اولین کنسول شبیه ساز پارک تفریحی به سبک Tycoon به همین نام در سال 2016 است که قبلاً فقط در رایانه های شخصی در دسترس بود. در حالی که بازی به کنسول های نسل فعلی می آید ، می توانید انتظار داشته باشید که آن را در کنسول های نسل بعدی با تصاویر بصری پیشرفته مشاهده کنید.

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

Pragmata

پراگماتا یک بازی اکشن سورئال است که در دنیای متروکه با بازی یک فضانورد و یک دختر کوچک با قدرت های مرموز اتفاق می افتد. این تریلر چیزهای دیگری برای ادامه ارائه نداد، اما ما باید مدتی صبر کنیم تا بازی به نمایش درآید، همانطور که انتظار می رود در سال 2022 باشد.

تاریخ انتشار: TBA 2022

Project Athia

Project Athia پروژه جدیدی از شرکت Luminous Productions استودیویی است که توسط حاجیم تاباتا، پیشکسوت Square Enix رهبری می شود. شما به عنوان یک دختر مخفی مرموز بازی می کنید که دنیای عظیم و خارق العاده ای را کاوش می کند. این فقط به PS5 می آید.

تاریخ انتشار: TBA

خطای کوانتومی

خطای کوانتوم، یک بازی "ترسناک کیهانی" است که به دنبال اولین عنوان Kings of Lorn: The Fall of Ebris ، که در سال 2018 منتشر شد. بازی انحصاری PlayStation است - جدیدترین تریلر PS4 را مشخص می کند و PS5 آینده. این بازی داستان یک مرکز تحقیقاتی کوانتوم در نزدیکی سانفرانسیسکو را روایت می کند که تماس اضطرابی را ارسال می کند و باعث واکنش آتش نشانی محلی می شود. شما و همکاران آتش نشان خود را نشان می دهید ، اما ماموریت نجات به آرامی کیهانی و عجیب تر می شود.

تاریخ انتشار: TBA

Rainbow Six Siege

امتیاز Rainbow Six از Ubisoft با Rainbow Six Siege که مورد توجه بسیاری از طرفداران قرار گرفته و میلیون ها بازیکن امروز دارد ، تقریباً پنج سال پس از انتشار اولیه آن در سال 2015 ، به نقطه اوج خود رسید. بنابراین خبر خوبی است که Ubisoft تأیید کرده است تیم - تیرانداز تاکتیکی مبتنی بر همچنین در PS5 پشتیبانی می شود. نه تنها این ، بلکه یوبی سافت قبلاً متعهد شده است که از چند نفره میان نسلی استفاده کند ، که باید به بازیکنان کنسول های جدید کمک کند افرادی را برای بازی در برابر آنها پیدا کنند.

تاریخ انتشار: تعطیلات 2020

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Rainbow Six Quarantine

فقط Rainbow Six Siege نیست که در PS5 در دسترس خواهد بود. Ubisoft بازی جدید Rainbow Six خود را با نام Quarantine به موج بعدی کنسول ها می آورد. در این مرحله اطلاعات کمی در مورد بازی شناخته شده است ، اما با توجه به وقایع اخیر جهان ، ممکن است نام و توضیحات آن ابروهایی ایجاد کند. در توضیحات رسمی این بازی آمده است: "Rainbow Operators با نژادی کاملاً جدید از انگلهای بیگانه جهش یافته که میزبانان انسانی و محیط اطراف آنها را آلوده می کند روبرو می شوند."

تاریخ انتشار: پس از آوریل 2021

Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی Insomniac Games در یک دنباله دیگر Ratchet & Clank خواهد آمد. به نظر می رسد زیرنویس بازی Rift Apart این بار مکانیک های جدید بازی را در خود جای داده است ، هنگام گشت و گذار در جهان ، شکاف های بین بعدی باعث هرج و مرج و هیاهو می شود. Insomniac گفته است که امکان سفر سریع بین دنیای بازی تنها با SSD فوق العاده سریع PS5 امکان پذیر است. به هیچ وجه صفحه بارگیری در بازی وجود نخواهد داشت.

تاریخ انتشار: پنجره راه اندازی PS5

Resident Evil: Village

Resident Evil: Village ورودی اصلی بعدی در مجموعه حقوقی ترسناک بقا با مدت طولانی کپکام است و وحشتناک و مضحک به نظر می رسد. این سریال عجیب و غریب می شود زیرا جدول زمانی موجود را با وحشتهای جدیدی که مخالف دانه زامبی های آلوده به ویروس T و مکروه های لوله آزمایش است ، پیش می برد و طرفداران قدیمی انتظار آن را دارند.

Resident Evil Village که در یک دهکده منزوی در کوهستان واقع شده است، شما را به بازی در نقش قهرمان اصلی RE7 ، ایتان وینترز (Ethan Winters) دعوت می کند، که باید راه خود را برای فرار از فرقه ای که به نظر می رسد توسط یک گروه از شرورهای ترسناک هدایت می شود، بجنگد. همچنین ، کریس ردفیلد بازگشت می کند و به نظر می رسد این بار در نقش یک شخصیت شرور بازی می کند. اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که چرا او در برابر ایتان بسیار خصمانه است. صرف نظر از این ، به نظر می رسد کپکام قدم های جسورانه ای را از آنچه انتظار داریم از حق رای دادن با اولین نسل خود انتظار داشته باشیم ، بردارد.

تاریخ انتشار: TBA 2021

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Returnal

Returnal که یک تیرانداز سوم شخص است که در آن یک زن بی نام را کنترل می کنید که برای مقابله با موجودات اهریمنی روی یک سیاره بیگانه قرار گرفته است. روایت در ابتدای تریلر گفت که او اولین لحظات خود را در کره زمین "بارها و بارها" در یک حلقه زمانی عجیب و غریب تجربه می کند. به همین ترتیب، به نظر می رسد که هر بار که می میری ، کره زمین تغییر می کند و بر شخصیت بازیکن تأثیر می گذارد. این عنوان فقط به PS5 می آید.

تاریخ انتشار: TBA

Sackboy: a Big Adventure

Sumo Digital در حال کار بر روی Spin-off LBP به نام Sackboy: A Big Adventure است. این بازی پیش رو یک پلت فرم 3 بعدی با دید ایزومتریک خواهد بود و از چند نفره همکاری برخوردار است.

تاریخ انتشار: TBA

Red Nexus

بازی بعدی از Bandai Namco  Scarlet Nexus شما را در نقش Yuito Sumerag، یک سرباز قرار می دهد. این بازی در شهر آینده نگرانه New Himuka تنظیم شده است.

تاریخ انتشار: TBA

Sherlock Holmes: Chapter One

شرلوک هلمز: فصل اول پیش درآمد و نقطه شروع جدیدی برای سری بازیهای پرماجرا شرلوک هولمز است. این بازی شما را به عنوان یک شرلوک هولمز 21 ساله معرفی می کند که برای کشف توطئه در محل کار خود به شهر خود بازمی گردد. این نشانه هایی را از بازی قبلی The Sinking City، سازنده سری Frogwares می گیرد، شما را به یک شهر جهان باز و پر از رمز و راز می آورد تا حل کنید.

تاریخ انتشار: TBA

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

خاکستر خورشیدی

بازی بعدی تیم Hyper Light Drifter که مورد تحسین منتقدان است، به PS5 می آید. به نظر می رسد شما به عنوان یک زن بازی می کنید که به یک سیاهچاله سفر می کند و در دنیایی پر جنب و جوش اما به ظاهر متروک بیدار می شود. از همان اوایل گیم پلی، ظاهرا این بازی یک پلتفرم اکشن و با سرعت بالا است.

تاریخ انتشار: TBA 2021

مرد عنکبوتی: مایلز مورالس

مرد عنکبوتی: مایلز مورالس دنباله فیلم Marvel's Spider-Man 2018 است، بازی انحصاری PS4 که با بازی پیتر پارکر به عنوان تارنمای وب شناخته می شود. در حال حاضر مشخص نیست که این بازی دنباله Spider-Man 2018 است یا spin-off. صرف نظر از این، شما پس از اینکه متوجه شد قدرت های عنکبوتی پس از پایان بازی اول دارد، در نقش مورالس بازی می کنید و او یک سفر مبارزه با جرم را آغاز می کند.

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

Stray

Stray یک بازی ماجراجویی است که در دنیای بعد از بشر است. به عنوان یک گربه ولگرد یک شهر سایبری در حال فروپاشی را جستجو خواهید کرد.

تاریخ انتشار: TBA 2021

Temtem

تمتم آنلاین بسیار محبوب و مشابه پوکمون به کنسول های نسل بعدی می آید. این بازی آنلاین چند نفره که قبلاً فقط برای رایانه از طریق دسترسی زودرس Steam در دسترس بود، ادای احترام به سری Pokemon را بر ماجراجویان جوان دارد که در حال بررسی یک مجمع الجزایر از جزایر شناور پر از موجودات جادویی هستند.

تاریخ انتشار: TBA

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

Ultimate Fishing Simulator 2

بازی که همه منتظر آن بودند، Ultimate Fishing Simulator 2 ، در سال 2021 در پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این دنباله که توسط استودیوی لهستانی MasterCode ساخته شده است، نوید چندین پیشرفت نسبت به نسخه اصلی مانند گرافیک بهتر را می دهد.

تاریخ انتشار PS5: دسامبر 2020 (دسترسی اولیه)

Unknown 9: Awakening

یک بازی ماجراجویی جدید مبتنی بر روایت است که بر یک فرد طرد شده به نام Haroona تمرکز دارد که دارای قدرت های مرموزی است. به گفته سازنده Refle، این بازی بخشی از یک داستان بزرگتر است که در جهان Storyworld تنظیم شده است و طرح های مختلفی از شخصیت های مختلف را در رسانه های مختلف، از کتاب های کمیک، پادکست و یک رمان کامل به ارمغان می آورد.

تاریخ انتشار: 2021

Watch Dogs: Legion

دنباله Watch Dogs Ubisoft ، Legion یکی دیگر از عناوین Ubisoft است که برای PS5 تأیید شده است. در ابتدا قرار بود در مارس 2020 برای کنسول های نسل فعلی وارد شود، اما Ubisoft به توسعه دهندگان وقت بیشتری داد تا "اطمینان حاصل کنند که نوآوری های آنها کاملاً اجرا می شود تا تجربیات بهینه را برای بازیکنان فراهم کند." همزمان با تأخیر، یوبی سافت همچنین تایید کرد که Legion در کنسول های نسل بعدی عرضه خواهد شد. 

تاریخ انتشار: عنوان راه اندازی PS5

یاکوزا: مثل اژدها

یاکوزا مثل اژدها از سری Yakuza است که مدتهاست درباره جرایم سازمان یافته در ژاپن برگزار می شود. عنوان راه اندازی Xbox Series X، مانند یک اژدها با مبارزه RPG نوبه خود تغییر بزرگی در سری ایجاد می کند. این بازی اوایل سال جاری در ژاپن منتشر شد، اما این اولین بار است که به غرب می آید.

تاریخ انتشار: TBA

بازی های تایید شده پلی استیشن 5

بازی های PS5 تایید نشده اما مورد انتظار

Battlefield 6

توسعه دهنده سوئدی DICE در حال اتمام تعهدات خود در مورد Star Wars: Battlefront II و Battlefield V است و به سراغ بازی مناسب بعدی Battlefield می رود. Battlefield 6 یا هر آنچه که در آخر نامیده می شود، قرار است در سال 2021 وارد شود. جدیدترین بازی ها، Battlefield V و Battlefield 1 ، به ترتیب در طول جنگ جهانی دوم و جنگ جهانی اول انجام شده است.

تاریخ انتشار: 2021

Call of Duty: Modern Warfare / Warzone

تیلور کوروساکی از Infinity Ward اخیراً اظهار داشت که اکتیویژن قصد دارد Call of Duty: Warzone، بازی Battle Royale را روی نسل بعدی کنسول ها راه اندازی کند.

تاریخ انتشار: TBA

The Elder Scrolls VI

Bethesda Game Studios در حال ساخت قسمت جدیدی در سری فانتزی تحسین شده Elder Scrolls است. تریلر فاش شده ای که در جریان E3 2018 منتشر شد، تأیید کرد که بتسدا کار بر روی عنوان را آغاز کرده است، اما به نظر می رسد هنوز روزهای اولیه این پروژه است. منطقی است که بتسدا به زودی به کنسول های جدید خود به یکی از شناخته شده ترین و تحسین شده ترین امتیازات خود بازگردد. از این گذشته، The Elder Scrolls V با فروشی عظیم در 30 میلیون نسخه - آن را به یکی از موفق ترین بازی های ویدیویی تک در تاریخ تبدیل کرده است. مانند استارفیلد بتسدا نگفته است که آیا The Elder Scrolls VI به کنسول های نسل بعدی می آید یا خیر، اما به نظر می رسد این یک چیز مطمئنی باشد.

تاریخ انتشار: TBA 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد