بهترین بازی های رایگان PS4 در سال 2021

بهترین بازی های رایگان PS4 در سال 2021

این لیست، لیست بازی های رایگان ps4 2021 هستند که هم اکنون می توانید بازی کنید، از تیراندازهای چند نفره گرفته تا بازی های مبارزه ای دیوانه کننده.

بهترین بازی های رایگان PS4 به شما امکان می دهد بدون صرف هزینه، وقت زیادی را صرف بازی کنید. اگر بودجه کمی دارید یا می خواهید برای خرید کنسول پلی استیشن 5 پس انداز کنید، این انتخاب خوبی است. بدون نیاز به صرف هزینه، به طرز شگفت آوری طیف گسترده ای از بازی های PS4 را خواهید داشت که می توانید در فروشگاه PlayStation به آنها دسترسی داشته باشید. بازی های رایگان پی اس فور همچنین راهی عالی برای بازی آنلاین با دوستان است. 

بهترین بازی های ps4 2021

1. Rogue Company

Rogue Company یک بازی ویدیویی شوتر سوم شخص قهرمان تاکتیکی چند نفره رایگان است که توسط First Watch Games ساخته و توسط استودیوی Hi-Rez منتشر شده است. 

Rogue Company دارای طیف وسیعی از شخصیت هاست که از آنها به عنوان Rogues یاد می شود. این بازی دارای حالت های بازی مبتنی بر هدف و نقشه های مختلف است. این مسابقات شامل چندین دور است و هر دور با دو پرواز از هواپیما به نقشه زیر شروع می شود تا در اهداف مختلف با یکدیگر رقابت کنند. بازیکنان بین دورها ممکن است از پول حاصل از انجام کارها و حذف بازیکنان در دور قبلی برای خرید و ارتقا اسلحه، تجهیزات و مزایا استفاده کنند.

Rogue Company

2. Spellbreak

اسلحه های خود را فراموش کنید اما دستکش های جادویی خود را برای این رویال نبرد بیاورید. گرچه این بازی یک مبارزه با مقیاس کوچکتر از حد معمول است، اما تنوع زیادی به لطف شش کلاس مختلف Battlemage و بارهای قابل تنظیم برای حملات جادویی منحصر به فرد، به علاوه قدرتهای خاموش معمول برای جنگ در اطراف نقشه، وجود دارد. این RPG چند نفره متمرکز بر نبرد جادویی است و شباهتی عجیب به Zelda: Breath of the Wild دارد.

Spellbreak

3. Genshin Impact

Genshin Impact یک بازی نقش آفرینی اکشن رایگان است که توسط miHoYo ساخته و منتشر شده است. این بازی دارای یک فضای فانتزی دنیای باز و سیستم نبرد مبتنی بر اکشن است که با استفاده از جادوی مقدماتی و تغییر شخصیت کار می کند. این بازی فقط بصورت آنلاین است و دارای حالت چند نفره محدودی است که به حداکثر چهار بازیکن اجازه می دهد با هم بازی کنند. 

Genshin Impact در دنیای خیالی تیوات اتفاق می افتد که هفت کشور متمایز را در خود جای داده است، هرکدام از آنها به عنصری گره خورده اند و توسط خدای مرتبط با آن اداره می شوند. داستان یک دوقلو را دنبال می کند که توسط خدای ناشناخته ای در تیوات از هم جدا شده اند. مسافر در جستجوی خواهر یا برادر گمشده با همراه خود پیمون از آن طرف تیوات عبور می کند و درگیر امور سایر ملل، خدایان و جهان می شود.

Genshin Impact

4. Hyperscape

Hyper Scape یک بازی شوتر اول شخص است که توسط Ubisoft Montreal ساخته و توسط Ubisoft برای مایکروسافت ویندوز، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است. این بازی به دلیل تلفیق آن با پخش کننده های زنده بازی ویدیویی قابل توجه است که به بینندگان در Twitch اجازه می دهد نتیجه بازی را تحت تأثیر قرار دهند.

شما به عنوان یک رقیب در Crown Rush، در برابر 99 بازیکن دیگر در یک قسمت کوچک از نقشه قرار می گیرید و اسلحه و سایر موارد خاص را برای اطمینان از بقای خود پیدا می کنید. اما هنگامی که به دور نهایی می رسید، می توانید حریفان باقی مانده خود را از بین ببرید ، یا "تاج" را برای 45 ثانیه در اختیار داشته باشید تا پیروزی را بدست آورید. اگر زودتر از این مسابقه بمیرید، باز هم می توانید به عنوان "پژواک" شرکت کنید و به همراهان خود در مورد خطر ورودی هشدار دهید.

Hyperscape

5. Cuisine Royale

Cuisine Royale یک سبک عجیب و غریب است. چند نقشه مختلف برای بازی وجود دارد که با انواع خطرات پر شده اند. این کار را به تنهایی یا در یک تیم چهار نفره انجام خواهید داد، با ویژگی های داخلی پینگ که به شما امکان می دهد به راحتی ارتباط برقرار کنید حتی اگر از هدست مخصوص بازی استفاده نمی کنید. این یک تجربه کمتر حماسی نسبت به سایر بازی های محبوب BR است، اما مبارزات هیجان انگیز در ترکیب با قدرت و خطرات اضافی عجیب و غریب بازی، چالش های تاکتیکی و لحظات گیم پلی خنده دار را فراهم می کند.

Cuisine Royale

6. Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone یک بازی ویدیویی بصورت رایگان و نبرد رویال است که در تاریخ 10 مارس 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی بخشی از عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2019 است اما نیازی به خرید آن نیست و در فصل 2 محتوای Modern Warfare معرفی می شود. Warzone توسط Infinity Ward و Raven Software توسعه یافته و توسط Activision منتشر شده است. Warzone امکان مبارزه چند نفره آنلاین را بین 150 بازیکن فراهم می کند، اگرچه برخی از حالت های بازی با زمان محدود از 200 بازیکن پشتیبانی می کنند. این بازی هم از ویژگی های بازی cross-platform و هم از طریق cross-platform platform در بین سه بازی است.

Call of Duty: Warzone

7. Smite

بیشتر بازی های مبارزه ای پلی استیشن 4 شما را به عنوان ناظری هوایی از میدان جنگ قرار می دهند، اما اسمیت شما را درست پشت شخصیت منتخب خود قرار می دهد، که یکی از صدها خدای پانتئون های سراسر جهان خواهد بود. 

Smite یک بازی ویدئویی بصورت آنلاین و چند نفره بصورت شخصیتی چند نفره (MOBA) است که توسط Hi-Rez Studios برای Microsoft Windows ، PlayStation 4 ، Nintendo Switch و Xbox One تولید و منتشر شده است. در Smite، بازیکنان خدا، الهه یا شخصیت اسطوره ای دیگر را کنترل می کنند و با استفاده از توانایی ها و تاکتیک های خود در برابر سایر خدایان تحت کنترل بازیکنان و مینیون های غیر بازیکن، در نبردهای تیمی شرکت می کنند.

Smite

8. Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2

برای لذت بردن از این بازی چندنفره نیازی به امتیازات عظیم، نمایش های تلویزیونی و سایر بازی ها نیست. دو تیم شش نفره با پیاده روی یا در یکی از لباسهای نبرد مکانیکی عنوانهای اصلی سری به میدان جنگ می روند. این دنباله همچنین گزینه ترک سیاره و جنگ در فضا را اضافه می کند و یک بعد کاملا جدید به جنگ اضافه می کند.

Mobile Suit Gundam

9. Genesis

Genesis یک MOBA کلاسیک اکشن و متمرکز بر بازی آنلاین 5v5 رقابتی برای کنترل میدان جنگ است. جنسیس یک لیست غنی از 28 قهرمان اصلی و همچنین پوست، اسلحه و سایر مواد آرایشی را برای انتخاب ارائه می دهد. بازی اصلی شامل یک حالت PvP رقابتی است. این بازی با محیط علمی-تخیلی آینده نگرانه و پشتیبانی از موتور قدرتمند Unreal، میدان نبرد و شخصیت هایی را با جزئیات پیچیده ایجاد می کند. این بازی با استفاده از جلوه های نور و سایه شگفت انگیز جلوه بصری معتبر آینده را به کاربران ارائه می دهد. این بازی به مرور پیشرفت می کند و به شما امکان می دهد قهرمانان را به وسایل و سلاح های مختلف مجهز کنید. 

Genesis

10. Dauntless

اگر سری Monster Hunter Capcom را دوست دارید، پس این یکی از بهترین بازی های رایگان PS4 برای شماست. Dauntless یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی رایگان است که توسط Phoenix Labs ساخته و توسط Epic Games منتشر و توزیع شده است.

Dauntless در یک فضای فانتزی اتفاق می افتد، جایی که یک واقعه فاجعه انگیز جهان را از هم پاشیده و موجودات هیولایی معروف به Behemoths را آزاد می کند که انسانهای زنده را شکار می کنند. بازیکنان نقش Slayers را برای سرنگونی Behemoths به عهده می گیرند و غنیمت هایی را که برای ساخت و به روزرسانی سلاح ها و تجهیزات استفاده می کنند، جمع می کرده تا بهمنهای بزرگتر و قدرتمندتر را از بین ببرند. این بازی را می توان به صورت تک نفره یا به صورت مشارکتی با حداکثر چهار نفر انجام داد.

Dauntless

چگونه بهترین بازی های ps4 2021 را برای خود انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین راه ها برای درک اینکه یک بازی چیست، بررسی ژانر است. اگر ژانر آن را دوست ندارید، از آن صرف نظر کنید. عناوینی که ذکر شد بهترین بازی های رایگان ps4 2021 هستند که بر رایگان بودن تأکید دارند. اگر پس از امتحان، آن را دوست نداشته باشید، ناراحتی به وجود نخواهد آمد، چون هزینه ای برای آن پرداخت نکرده اید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد