بهترین بازی های خانوادگی PS4

بهترین بازی های خانوادگی PS4

اگر قصد خرید بازی های PS4 را دارید، بهترین بازی های خانوادگی PS4 را در اینجا لیست کرده ایم تا در کنار اعضای خانواده اوقات خوشی را سپری کنید. 

دوران سختی برای خانواده ها در سراسر جهان است زیرا به خاطر کرونا مجبورند در خانه بمانند. تلاش برای جلوگیری از شیوع Covid-19 به معنای انزوای شخصی، قرنطینه، فاصله اجتماعی و هر روش جدید دیگری است که افراد مسئول برای حفظ امنیت ما برنامه ریزی می کنند. در حالی که سینما، سالن های بدنسازی، رستوران ها و حتی پارک بسته اند، بسیاری از خانواده ها برای سرگرم کردن آنها، به بازی های ویدیویی روی آورده اند. اگر قصد خرید بازی های PS4 را دارید، بهترین بازی های خانوادگی PS4 را در اینجا لیست کرده ایم تا در کنار اعضای خانواده اوقات خوشی را سپری کنید. 

Minecraft

محبوب ترین بازی آنلاین در جهان. به همین دلیل Minecraft تقریباً یک دهه است که یکی از بازی های خانوادگی است.

این بازی ترس و بقا مثل لگو مجازی است - شما در دنیایی حرکت می کنید، منابع را جمع می کنید و از آنها برای ایجاد هر چیزی که به ذهنتان می رسد، استفاده می کنید.

ایده آل برای استفاده از خلاقیت، یادگیری در مورد مدیریت منابع و یک بازی عالی برای پروژه های مشترک. این بازی به دلیل پتانسیل خارق العاده خود به عنوان یک بازی اجتماعی عنوان شده است.

می توانید پیشرفت خود را در رایانه های شخصی، Xbox One ، Nintendo Switch و تلفن هوشمند خود داشته باشید و ادامه دهید - بنابراین فقط به PS4 محدود نمی شوید.

Minecraft

Overcooked! 2

Overcooked 2 یک بازی ویدیویی شبیه سازی آشپزی مشترک است که توسط Team17 در کنار Ghost Town Games ساخته شده و توسط Team17 منتشر شده است. در بازی شبیه ساز آشپزی Overcooked 2، تیم هایی با حداکثر چهار بازیکن با همکاری یکدیگر سفارشات را در رستوران تهیه می کنند. بازیکنان مواد را جمع می کنند، خرد می کنند و می پزند، آنها را در بشقاب ها ترکیب می کنند، غذاها را سرو می کنند و ظرف ها را می شستند. بین هماهنگی سفارشات کوتاه و برخورد با شخصیت های یکدیگر، بازی غرق می شود. با سطوح تعاملی جدید، مضامین رستوران، لباس آشپز و دستور العمل ها. برخی از سطوح دارای طبقه متحرک و موانع دیگری هستند که روند پخت و پز را پیچیده می کنند، از جمله درگاه ها، مسیرهای متحرک و آتش سوزی صعب العبور. 

این بازی با پشتیبانی از حداکثر چهار بازیکن، از شما می خواهد که وعده های غذایی را برای مشتریان گرسنه تهیه کنند و با تمام موارد متفاوتی که در آن وجود دارد مقابله کنند.

Overcooked! 2

Stardew Valley

Stardew Valley یک بازی ویدیویی شبیه سازی نقش آفرینی است که توسط Eric "ConcernedApe" Barone ساخته شده است. در فوریه 2016 برای مایکروسافت ویندوز و بعداً برایmacOS ،Linux ،PlayStation4 ،Xbox One ، Nintendo Switch ،PlayStation Vita ،iOS و Android منتشر شد. وقتی بازی بوت می شود، شما مزرعه قدیمی پدربزرگ خود را در دره Stardew به ارث برده اید. وقتی بازی بوت می شود ، شما مزرعه قدیمی مزرعه پدربزرگ خود را در دره Stardew به ارث برده اید.

این بازی به بازیکنان امکان می دهد فعالیت هایی مانند کشت محصولات کشاورزی، پرورش دام، ساخت کالاها، استخراج معادن، فروش محصولات و معاشرت با مردم شهر از جمله ازدواج و بچه دار شدن را انجام دهند. همچنین به سه بازیکن دیگر امکان بازی آنلاین با هم را می دهد.

Stardew Valley

Fortnite

Fortnite یک بازی ویدیویی آنلاین است که توسط Epic Games ساخته شده و در سال 2017 منتشر شده است. این نسخه در سه نسخه مختلف حالت بازی وجود دارد که در غیر این صورت از همان بازی و موتور بازی مشترکی برخوردار هستند:

  • Fortnite: Save the World ، حداکثر چهار بازیکن برای مبارزه با موجودات شبیه انسان زنده و دفاع از اشیا با تله ها و استحکاماتی که می توانند بسازند.
  • Fortnite Battle Royale ، یک بازی بصورت رایگان نبرد رویال است که در آن حداکثر 100 بازیکن برای آخرین نفر ایستاده می جنگند.  
  • Fortnite Creative ، که در آن به بازیکنان برای ایجاد جهان و صحنه های نبرد آزادی کامل داده می شود.

ساخت سازه های دفاعی، کاوش در نقشه برای تجهیزات بهتر و برقراری ارتباط با هم تیمی ها برای موفقیت بسیار حیاتی است - این یک تجربه رقابتی عالی برای بازیکنان در هر سنی باشد.

Fortnite

Rocket League

Rocket League یک بازی ویدیویی فوتبال با وسایل نقلیه است که توسط Psyonix تولید و منتشر شده است. این بازی برای اولین بار برای مایکروسافت ویندوز و پلی استیشن 4 در جولای 2015 منتشر شد، نسخه های Xbox One و Nintendo Switch بعداً منتشر شدند. 

Rocket League که به عنوان "فوتبال، اما با ماشین های مجهز به موشک" توصیف می شود، حداکثر هشت بازیکن به هر یک از دو تیم اختصاص داده شده است که با استفاده از وسایل نقلیه مجهز به موشک، توپ را به دروازه حریف خود وارد می کنند و در طول یک مسابقه امتیاز کسب می کنند. این بازی شامل حالت های تک نفره و چند نفره است که می تواند به صورت محلی و آنلاین بازی شود، از جمله بازی بین پلتفرم بین همه نسخه ها. به روزرسانی های بعدی این بازی امکان تغییر قوانین اصلی را فراهم کرده و حالت های جدید بازی را اضافه کرده است، از جمله مواردی که بر اساس هاکی روی یخ و بسکتبال است.

Rocket League

Sonic Mania

Sonic Mania یک بازی پلتفرم 2D 2017 است که توسط سگا برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شده است. این بازی در بیش از 12 سطح انجام می شود، از جمله چندین مرحله طراحی شده از بازی های گذشته. داستان Sonic ، Tails و Knuckles را دنبال می کند در حالی که آنها تلاش می کنند تا دشمن Eggman و دژخیمان رباتیک او ، Heavies Hard-Boiled را نابود کنند. Sonic Mania در آگوست 2017 منتشر شد و به بالاترین امتیاز بازی Sonic در پانزده سال گذشته تبدیل شد. 

Sonic Mania

Crash Team Racing Nitro-Fueled

Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازی ویدیویی اتومبیلرانی مسابقه ای 2019 است که توسط Beenox ساخته شده و توسط Activision منتشر شده است. این بازی نسخه بازسازی شده Crash Team Racing است که در ابتدا توسط Naughty Dog برای پلی استیشن در سال 1999 ساخته شده است.

گیم پلی بازی یادآور بازی Crash Team Racing اصلی است. این یک بازی مسابقه ای است و همه چیز در مورد اجتناب از موانع و پیمایش در مسیرهای مختلف و پر از خطر هنگام حرکت برای رسیدن به خط پایان است.

Crash Team Racing Nitro-Fueled

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد