معرفی بهترین بازی های مبارزه ای PS4 در سال 2021

معرفی بهترین بازی های مبارزه ای PS4 در سال 2021

پلی استیشن 4 میزبان بازی های مبارزه ای زیادی است، اما چگونه می توانید بهترین بازی را انتخاب کنید؟ در این مقاله بهترین بازی های فایتینگ ps4 را لیست کرده ایم.

بهترین بازی های مبارزه ای PS4

بازی های مبارزه ای PS4 یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی محسوب می شوند. این ژانر انواع رقابت ها را به وجود می آورد و خوشبختانه پلی استیشن 4 مجموعه بسیار چشمگیری از ضرب و شتم های مختلف، از کشمکش های 2D سنتی و جنگنده های سه بعدی گرفته تا حتی عناوین مبتنی بر انیمه را در خود جای داده است. اما بهترین بازی های مبارزه در PS4 کدامند؟ ما با در نظر گرفتن محتوا، محبوبیت و قدرت و عمق بسیار زیاد سیستم های رزمی، 15 عنوان برتر سیستم سونی را جمع آوری کرده ایم. 

Mortal Kombat 11

بهترین بازی های مبارزه ای

بیش از 20 سال است که Mortal Kombat برای ارائه یک بازی جنگی و ارائه بازی های بی شمار، حملات برتر و اکشن و خون بیش از هر بازی دیگری شناخته شده است. مورتال کامبت 11 با تأکید بر گرافیک عالی ، مکانیک مبارزه بصری و شخصیت های زیادی برای دوست داشتن یا نفرت، این حماسه را با بهترین سری بازی های Mortal Kombat که تاکنون در کنسول نمایش داده شده است، ادامه می دهد.

سیستم اساسی مورتال کامبت به این واقعیت تبدیل می شود که شما دکمه هایی برای ضربات مشت دارید و بسته به نحوه اتصال آنها به یکدیگر می توانید دسته هایی را به وجود آورید که دشمنان شما را نابود می کند. یکی از مهمترین موارد اضافه شده، یک حالت آموزش قوی است که اصول اولیه را به بازیکنان جدید معرفی می کند که انتخاب این بازی را آسان تر می کند، حتی اگر در گذشته Mortal Kombat بازی نکرده باشید. این آموزش فقط اصول را پوشش نمی دهد. تکنیک های پیشرفته کاملاً نشان داده می شوند، و به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه می توانید به صورت حرفه ای بازی کنید. همچنین یک حرکت ویژه جدید نیز به صورت حرکات کراشینگ به هر شخصیت اضافه شده است. این حرکات حملاتی حیاتی هستند که می توانند به طور خودکار در صورت تحقق شرایط خاص تحریک شوند.

حالت داستان نیز با یک ورودی عالی دیگر برمی گردد. داستان در Mortal Kombat 11 در حدود 6 ساعت اجرا می شود و بسیار سرگرم کننده است. به جای تمرکز بر روی یک شخصیت خاص، همه افراد حاضر در لیست می توانند لحظه های خود را به وجود آورند تا در یک داستان سرگرم کننده و برتر بدرخشند. 

Mortal Kombat 11 تجربه ای فوق العاده برای هر کسی که عاشق بازی های جنگی است ارائه می دهد. مکانیک های جنگ به اندازه کافی به روز شده اند تا احساس راحتی کنند. یک آموزش عالی، گرافیک شگفت انگیز و حالت داستانی سرگرم کننده همه به عطر و طعم Mortal Kombat 11 می افزایند که به راحتی بهترین بازی در این مجموعه است و قطعاً بهترین بازی مبارزه ای ps4 موجود در کنسول های امروز است.

مزایا:

  • بهترین مکانیک مبارزه در حق رای دادن
  • گرافیک ستاره ای
  • آموزش عالی برای بازیکنان جدید

معایب:

  • مبارزات انتخاباتی نسبتاً کوتاه است

Tekken 7

بهترین بازی رزمی

از بسیاری جهات، تیکن 7 بازی ای است که شما از قبل میشناسید و دوست دارید با یک داستان دیوانه، گرافیک زیبا و شخصیت های زیادی بازی کنید که آماده بیرون کشیدن آن هستند. این فرمول واقعاً تغییر نکرده است، اما به روزرسانی های گیم پلی و گرافیک باعث شده است که این فرم بهتر از همیشه باشد.

با شروع گرافیک، هر مرحله، تکنیک و ترکیب در صفحه بی عیب و نقص به نظر می رسد. در وسط مسابقه یا شروع بازی هیچ مشکلی با نرخ فریم وجود ندارد. یکی از مزایای بسیار خوبی که Tekken به جدول می آورد، گزینه های سفارشی سازی بی پایان است. هزاران گزینه وجود دارد که بین قطعات لباس، جلوه های حمله، حتی لباس های جایگزین ترکیب و مطابقت دارد.

مکانیک های رزمی نیز به روزرسانی شده اند که بازی را آسان تر می کند اما تجربه طرفداران باسابقه را خراب نمی کند. مبارزه با برد کوتاه و متوسط ​​به لطف سرعت پا به جلو یا عقب احساس بصری بیشتری دارد. این باعث می شود گیم پلی بازی کمی چالش برانگیزتر باشد. 

لازم به ذکر است که در حالی که مکانیک ها برای Tekken 7 تنظیم شده اند، اما جنگ بهتر و فنی تر از گذشته است. در حالی که می توانید فقط به جستجوی دکمه ها بپردازید و به امید بهترین ها له کنید، اما اتخاذ یک رویکرد استراتژیک برای راه اندازی ترکیب ها منجر به یک مبارزه سیال و ارگانیک می شود که تماشای آن به همان اندازه بازی جالب است.

مزایا: 

  • گرافیک شگفت انگیز
  • مکانیک مبارزه متعادل
  • انتخاب عالی شخصیت ها برای مبارزه با آنها

معایب:

  • حالت پخش تنها وجود ندارد
  • منحنی یادگیری شیب دار برای بازیکنان جدید

Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی های انیمه ای ps4

Dragon Ball Z سالهاست که یکی از محبوب ترین مجموعه های انیمیشن است و اکشن های شدیدی را با شخصیت ها و طرح های به یادماندنی ارائه می دهد. در حالی که بازی های مبارزه ای DBZ دیگری نیز وجود داشته است، اما هیچ یک از آنها نتوانسته اند ظاهر و احساس انیمیشن را در یک بازی 2 بعدی کاملاً خوب مانند Dragon Ball FighterZ که جزء بهترین بازی های انیمه ای ps4 است به دست آورند.

اولین چیزی که هنگام بارگیری توجه شما را جلب می کند گرافیکی است که به نظر می رسد از قاب های نمایش تلویزیونی کنده شده است. Dragon Ball FighterZ یک جنگنده 2D است که کاملاً از سبک انیمیشن تقلید کرده و آن را به کنسول شما می رساند. 24 شخصیت مختلف وجود دارد که می توانید آنها را بازی کنید از جمله fan faveve مانند Android 21 Bardock Vegito و موارد دیگر.

وقتی صحبت از جنگ واقعی می شود، گیم پلی بازی را نیز شبیه بازی می کند. شما قادر خواهید بود به هوا بپرید و دسته های هوایی دیوانه را بیرون بیاورید. گیم پلی بازی سرگرم کننده و سریع است و یک بازی مبارزه ای عالی برای طرفداران DBZ و تازه واردان ارائه می دهد.

مزایا:

  • گرافیک انیمیشن عالی
  • سرویس فن برای طرفداران DBZ در همه جا

معایب:

  • زمان بارگیری طولانی
  • انتظار طولانی برای مسابقات آنلاین

For Honor

بهترین بازی مبارزه ای ps4

For Honor رویکردی متفاوت از اکثر بازی های مبارزه ای دارد. در ابتدا، به نظر می رسد یک ماجراجویی اکشن، یا یک حمله هک و اسلش باشد، اما هیچ کدام نیست. در عوض، این یک بازی است که بر اساس دوئل ساخته شده است، و شما در جنگهای مرگ برنده نقش وایکینگ ها، سامورایی ها یا شوالیه ها هستید.

هم حالت کمپین وجود دارد و هم چندنفره قوی. در این مبارزات، شما در میان 12 قهرمان که در یک محیط خاص در برابر دشمنان خاصی قرار دارند بازی خواهید کرد. از ابتدا تا انتها حدوداً هشت ساعت طول می کشد و یادگیری هر کلاس بسیار سرگرم کننده است. بازی چند نفره به شما امکان می دهد در محیطی شدیدتر علیه دوستان یا افراد تصادفی در اینترنت بجنگید. این به این دلیل است که چندین حالت آنلاین مختلف وجود دارد از جمله نزاع و جدال یا حالتهایی که شما قصد دارید همراه با افراد دیگر در یک تیم بجنگید.

EA Sports UFC 3

بازی های رزمی ps4

جدیدترین نسخه EA Sports UFC 3 عملکرد ضربان، شکستن استخوان را برای PS4 شما به ارمغان می آورد. اکثر مردم خودشان جرات رفتن به رینگ مسابقه را ندارند اما با این بازی می توانند از این ورزش لذت ببرید بدون اینکه بینی خود را بشکنند.

حالت مبارزات انتخاباتی به شما امکان می دهد صعود خود را به سمت فوق ستاره بودن کنترل کنید. قبل از هر مبارزه، باید مدتی را صرف آموزش کنید تا ویژگی های خود را برای بیشترین خسارت افزایش دهید و مبارزه آینده خود را ایجاد کنید تا طرفداران زیادی به دست آورید. بازی آنلاین به همان اندازه سرگرم کننده و بی رحمانه است، و همیشه شما را در برابر بازیکنانی با مهارت برابر قرار می دهد. 

مزایا:

  • کریر مود قوی
  • مکانیک جنگ عالی

معایب:

  • گیم پلی بازی تکراری می شود
  • معاملات خرد می تواند تعادل بازی آنلاین را از بین ببرد.

هر بازی در این لیست طرفداران زیادی داشته و عالی و بسیار سرگرم کننده است. البته، بهترین بازی قطعاً Mortal Kombat 11 است. ارائه کامل بسته مکانیک های جنگی عالی، یک آموزش قوی برای بازیکنان جدید، حالت عالی مبارزات و گرافیک عالی، Mortal Kombat 11 همه چیزهایی است که یک بازی مبارزه ای عالی باید داشته باشد. نسخه های اورجینال و همچنین کارکرده این بازی ها را می توانید با قیمتی مناسب از گنوپلی خریداری کنید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد