بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time موفق شد در اولین هفته پس از انتشار در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد.

در حالی که تنها یک هفته از انتشار نسخه جدید بازی محبوب کراش یعنی Crash Bandicoot 4: It's About Time می‌گذرد. این بازی موفق شد در صدر جدول فروش هفتگی کشور انگلستان قرار بگیرد.

در حالی که این هفته شاهد عرضه دو بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time و Star Wars: Squadrons بودیم این بازی‌ها با حضور خود توانستند جدول فروش هفتگی را تغییر دهند.

نسخه جدید بازی محبوب کراش (Crash Bandicoot 4) موفق شد در اولین هفته پس از عرضه در صدر جدول فروش هفتگی قرار بگیرد. این در حالی است که هفته گذشته Super Mario 3D All-Stars در صدر قرار داشت. البته Star Wars: Squadrons هم در اولین هفته فروش موفقی داشت و توانست در رده دوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد و سوپر ماریو به رده سوم سقوط کرد.

بازی‌های Animal Crossing: New Horizons  و Marvel's Avengers هم در رده‌های چهارم و پنجم دیده می‌شوند.

اگر مشتاق هستید بدانید کدام بازی‌های در رده‌های بعدی جدول فروش هفتگی قرار دارند باید بگوییم بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe در رده ششم قرار گرفته و Minecraft Dungeons جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.  همچنین بازی‌های Minecraft، Mafia: Definitive Edition و Mafia Trilogy در رده‌های هشتم تا دهم جدول قرار دارند.

 در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیاCrash Bandicoot 4: It's About Time بازی

نکته قابل ذکر این است که معمولا بازی‌های جدید در هفته اول فروش به موفقیت دست پیدا می‌کنند چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانند این روند را ادامه دهند. به نظر شما بازی‌های کراش Crash Bandicoot 4: It's About Time و جنگ ستارگان Star Wars: Squadrons می‌توانند به موفقیت خود ادامه دهند؟

این مطلب را از دست ندهید: چه طوری بازی دست دوم ارزان تر بخریم؟

در ضمن فراموش نکنید که اگر از قیمت بالای دیسک بازی‌ها چندان دل خوشی ندارید می‌توانید از گنوپلی دیسک‌های دست دوم و با قیمت بسیار ارزان‌تر تهیه کنید. همچنین امکان خرید قسطی هم وجود دارد. برای اینکه از شرایط خرید قسطی مطلع شوید می‌توانید از طریق قسمت نظرات یا شماره تماس گنوپلی با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد