راهنمای Cyberpunk 2077: نکات ، ترفندها و استراتژی ها

راهنمای Cyberpunk 2077: نکات ، ترفندها و استراتژی ها

در راهنمای Cyberpunk 2077 ، ما قصد داریم نکات و ترفندهای خود را برای کمک به شما در استفاده هرچه بهتر از بازی به اشتراک بگذاریم.

Cyberpunk 2077 یک بازی نقش آفرینی اکشن در جهان باز است که توسط توسعه دهنده CD Projekt RED پس از بازی موفق The Witcher 3: Wild Huntساخته شده است. این بازی در یک مکان علمی تخیلی به نام Night City تنظیم شده است. در راهنمای Cyberpunk 2077 ، ما قصد داریم نکات و ترفندهای خود را برای کمک به شما در استفاده هرچه بهتر از بازی به اشتراک بگذاریم. لطفا توجه داشته باشید که، علیرغم تمام تلاش ما برای حفظ طرح بازی، ماهیت این راهنما به معنای وجود اسپویلرهای خفیف است.

همچنین، لطفاً به خاطر داشته باشید که این صفحه در آینده تکمیل تر خواهد شد، بنابراین حتما آن را بوکمارک کنید و برای اطلاعات بیشتر دوباره سر بزنید. 

راهنمای Cyberpunk 2077: نکات و ترفندهایی برای مبتدیان

اگر به تازگی Cyberpunk 2077 را شروع کیده اید، ممکن است به دنبال نکاتی برای کمک به ماجراهای خود در Night City باشید. خوشبختانه در زیر لیستی از همه مواردی را که باید قبل از شروع بازی آنها را بدانید، تهیه کرده ایم. حتماً قبل از شروع بازی این مقاله را کاملاً بخوانید. در مقاله نقد بازی سایپربانک 2077 هم به بررسی تمام ویژگی های این بازی پرداخته ایم. 

راهنمای Cyberpunk 2077

وقت بگذارید

اولین نکته مهم ما برای بازی Cyberpunk 2077 صبور بودن است. چیزهای زیادی برای دیدن و انجام در Night City وجود دارد که ساعات اولیه ماجراجویی شما را کاملاً طاقت فرسا کند. انبوهی از سیستم ها و مکانیک ها برای پیچاندن شما از همان ابتدا وجود دارد، اما نگران نباشید - پس از عادت به صدای همهمه این کلانشهرهای مسلط، همه چیز در نهایت آغاز خواهد شد.

وقت بگذارید و از جاهای دیدنی لذت ببرید. در اطراف بلوک قدم بزنید، یا اتومبیل خود را برانید و هنگام گوش دادن به رادیو فقط در اطراف رانندگی کنید. سعی کنید قبل از اینکه با همه آن تلاش ها و شخصیت ها شروع به کشتی گرفتن کنید، خود را در دنیای بازی غرق کنید.

آزمایش کنید

شما ممکن است بازی Cyberpunk 2077 را با سری پر از ایده شروع کنید. ممکن است فکر کنید که می دانید دقیقاً چه نوع شخصیتی را می خواهید بازی کنید - و این خوب است - اما هر از چند گاهی به توصیه ما توجه کنید و آزمایش کنید.

شما ممکن است از طرفداران تپانچه و هفت تیر باشید، اما آیا حتی سعی کرده اید کاتانا استفاده کنید یا با اسلحه شکاری دیوانه شوید؟ انواع مختلفی از سلاح ها و سبک های بعدی بازی برای کشف در شهر شب وجود دارد. ما قول می دهیم که این تجربه ارزشمند خواهد بود. چه کسی می داند؟ حتی ممکن است علاقه جدیدی پیدا کنید.

تمام گزینه های حساسیت را بررسی کنید

طرفدار احساس بازی در Cyberpunk 2077 نیستید؟ در زدن هدف مشکلی دارید؟ شاید بخواهید گزینه های حساسیت بی شمار بازی را که در منوی تنظیمات دفن شده اند را بررسی کنید. این گزینه ها بسیار عمیق تر از بیشتر بازی های دیگر هستند و به شما امکان می دهند مناطق مرده را تغییر داده و سرعت چرخش دوربین را کالیبره کنید.

گزینه ها را بررسی کنید و تنظیمات ایده آل خود را پیدا کنید.اگر اشتباهی رخ داد، می توانید دکمه "بازنشانی به مقادیر پیش فرض" را بزنید و از ابتدا شروع کنید. مطمئناً ارزش این را دارد.

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد به دلیل فاش نشدن داستان بازی و از دست رفتن جذابیت آن؛ بیشتر از این نمی توانیم راهنمایی کنیم. صمیمانه امیدواریم که این راهنما به شما کمک کرده باشد تا بیشترین بهره را از بازی ببرید، اما اگر سوال دیگری دارید حتما آنها را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. و اگر نکات، ترفندها یا استراتژی های دیگری دارید، با دوستان ما در گنوپلی در میان بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد