بازی های هیجانی پلی استیشن 5 در سال 2021

بازی های هیجانی پلی استیشن 5 در سال 2021

در مقاله بازی های هیجانی پلی استیشن 5 در سال 2021 ، بهترین عناوین کنسول PS5 را در سال پیش رو برای شما جمع آوری کرده ایم.

2021 مملو از بازی های PS5 از هری پاتر گرفته تا رزیدنت اویل است، بنابراین ما در مقاله بازی های هیجانی پلی استیشن 5 در سال 2021 ، بهترین عناوین امسال را برای شما جمع آوری کرده ایم.

گیمرهایی که موفق به خرید پلی استیشن 5 شده اند بدون شک به دنبال تجربیات جدید هستند تا سخت افزار نسل بعدی را با جان و دل احساس کرده و ویژگی های هیجانی کنترلر DualSense را به نمایش بگذارند.

خوشبختانه به نظر می رسد سال 2021 این تجربه را ارائه دهد. با انبوهی از بازی های سطح بالا و انحصاری مانند Deathloop و Ratchet & Clank: Rift، یک سال باور نکردنی برای گیمرها خواهد بود. البته هنوز تاریخ انتشار آنها تأیید نشده اند، اما در اینجا لیستی از بازی هایی است که بی صبرانه منتظر آنها هستیم. 

Returnal

تاریخ انتشار: 19 مارس 2021

Returnal

Returnal یکی از اولین انحصاری های واقعی است که به PS5 آمده و در واقع هیجان انگیز است.

بازیکنان پس از سقوط در یک سیاره بیگانه، نقش Selene، را که در حلقه رستاخیز بی پایان گرفتار شده است، به عهده می گیرند. آنها ضمن جستجوی دشمنان بیرحم، باید راهی برای فرار از این سیاره بایر جستجو کنند. سیاره با هر چرخه تغییر می کند، مانند سایر موارد موجود.

توسعه دهندگان Housmarque امیدوارند که با آمدن Returnal در PS5، موفقیت عنوان Resogun PS4 خود را که موفق به کسب جوایز و تحسین منتقدان شده است، دوباره کسب کنند.

Deathloop

تاریخ انتشار: 21 مه 2021

Deathloop

در ابتدا قرار بود Deathloop در سال 2020 با نسخه PS5 عرضه شود اما به دلیل وضعیت کرونا؛ عرضه اش در  سال 2021 خواهد بود. 

در ددلوپ بازیکنان نقش کلت، قاتلی را که در یک حلقه زمانی در جزیره بی قانون بلک ریف گرفتار شده است، به عهده می گیرند. آنها باید هشت هدف را قبل از نیمه شب بیرون بیاورند، در غیر این صورت روز از ابتدا شروع می شود. 

متناوباً، بازیکنان می توانند نقش جولیانا را بازی کنند، مأموری که وارد بازی بازیکن رندمی می شود و در تلاش برای محافظت از حلقه زمان، در پیشرفت آنها دخالت می کند.

این بازی فوق العاده امیدوارکننده به نظر می رسد و همچنین یک انحصار زمان بندی شده است، به این معنی که فقط در صورت داشتن PS5 یا PC قادر خواهید بود Deathloop را در هنگام راه اندازی داشته باشید. بقیه باید تا سال 2022 صبر کنند.

Ratchet & Clank: Rift Apart

تاریخ انتشار: نیمه اول سال 2021

Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank یکی از محبوب ترین امتیازات پلی استیشن در تمام دوران هاست. مانند سری دیگر Crash Bandicoot و Spyro که در سال 2016، مورد توجه قرار گرفت.

بازیکنان قادر خواهند بود بین Ratchet و یک زن مبارز و مرموز مقاومت Lombax جابجا شوند. آنها دارای زرادخانه ای از سلاح های جدید "ظالمانه" که برای کمک به آنها در ماموریتشان است، هستند. این بازی PS5 همچنین قول می دهد تا از ویژگی های کنترلر DualSense نهایت استفاده را ببرد.

Horizon: Forbidden West

تاریخ انتشار: نیمه دوم سال 2021

Horizon: Forbidden West

Horizon: Forbidden West یک بازی تعریف کننده کنسول بود که در سال 2017 در PS4 منتشر شد، بنابراین هیچ تعجبی ندارد که RPG Horizon: Zero Dawn از دنیای باز پیگیری کند. بازی اصلی به دنبال آلیو در حالی که او در دنیای پسا آخرالزمانی غرق در ماشین ها گشت و گذار می کرد و سعی در کشف اسرار گذشته خود داشت.

به نظر می رسد دنباله آینده از همان فرمولی پیروی کند که اولین بازی را به یک موفقیت حیاتی و تجاری بدل کرد، اما مطمئناً چیز بدی نیست.

بازیکنان به سرزمین جدیدی به نام غرب ممنوع سفر می کنند تا با افزودن هیجان انگیز اکتشافات زیر آب، منشا یک طاعون جدید که همه چیز را آلوده می کند را از بین ببرند.

Hogwarts Legacy

تاریخ انتشار: 2021

Hogwarts Legacy

در حالی که طی دو دهه گذشته تعداد حقایق هری پاتر در قالب بازی ویدیویی بی شمار بار بازآفرینی شده است - چه کسی می تواند Lego Harry Potter یا The Sorcerer’s Stone را در PS1 فراموش کند؟ - به نظر می رسد بازی PS5 Hogwarts Legacy همان بازی باشد که هواداران واقعاً آرزوی آن را داشته اند.

بله، یک RPG جهان باز در دنیای جادوگران به نظر می رسد که یک رویا به حقیقت می پیوندد. بازیکنان با تسلط بر جادوها، ایجاد معجون ها و نبرد با جادوگران تاریک، شخصیت خود را شخصی سازی می کنند و در مرکز ماجراجویی جادویی خود قرار می گیرند و در نهایت تصمیم می گیرند که از قدرت خود برای خوب یا بد استفاده کنند.

God of War: Ragnarok

تاریخ انتشار: 2021

God of War: Ragnarok

پس از چندین دنباله در سیستم عامل های مختلف، گل سرسبد پلی استیشن God of War در سال 2018 با تحسین منتقدان (و برخی معتقدند که بسیار مورد نیاز است) نسخه جدید PS4 را دریافت کرد، که باعث علاقه مجدد به این مجموعه شد و جنگجوی اسپارتایی Kratos را به یک نسخه جدید معرفی کرد نسل گیمرها.

اکنون یک دنباله به نام Ragnarok برای PS5 در راه است. ما اطلاعات زیادی در مورد این بازی نداریم، اما اگر این نام مورد خاصی باشد، این یک بازی حماسی خواهد بود. در افسانه های نورس، راگناروک پیشگویی است که منجر به مرگ بسیاری از خدایان می شود. طرفداران این بازی پیش بینی کرده اند که ثور آنتاگونیست اصلی دنباله خواهد بود.

GhostWire: Tokyo

تاریخ انتشار: 2021

GhostWire: Tokyo

یک بازی اکشن ماجراجویی ماورا الطبیعه که در توکیو است. GhostWire: Tokyo از Bethesda Softworks، سازندگان ترس تحسین شده The Evil Within است که بازیکنان را به توکیو می برد.

پس از ناپدید شدن 99٪ از جمعیت در پایتخت ژاپن، این شما هستید که باید نیروهای مرگبار طبیعی را که شهر را تسخیر کرده اند، از بین ببرید و رمز و راز اطراف آنها را کشف کنید. شما زرادخانه قدرتمندی از توانایی های طیفی خواهید داشت و شیاطینی که با آنها روبرو خواهید شد وحشتناک به نظر می رسند.

Resident Evil 8: Village

تاریخ انتشار: 2021

Resident Evil 8: Village

Resident Evil 7: Biohazard مورد ستایش طرفداران و منتقدان زیادی قرار گرفت. دنباله آن Resident Evil 8: Village به نظر می رسد که همان راه را دنبال کند، زیرا Ethan برای دور دیگری از وحشت بقا بازگشته است.

شخصیت برجسته این سری که به طور معمول یک قهرمان اصلی است، ظاهر شرورتر دارد، که ایتان را به سفر به یک دهکده مرموز و خطرناک در اروپا سوق می دهد.

Capcom مکان دهکده را به عنوان "شخصیتی زنده و تنفس به تنهایی" توصیف کرده است که رمز و رازها را کشف می کند و وحشت هایی را برای فرار از آن ایجاد می کند - یکی از آنها احتمالاً گرگینه وحشتناکی است که در تریلر بازی ظاهر می شود.

Far Cry 6

تاریخ انتشار: 2021

Far Cry 6

آخرین ورود Far Cry به رایانه محبوب Ubisoft بازیکنان را به جزیره گرمسیری یارا می برد، که گفته می شود "در زمان گیر کرده" است. آنها دانی روخاس را کنترل خواهند کرد، یک مبارز چریکی که مقاومت در برابر آزادی جزیره را از دست حاکم مستبد آنتون کاستیلو و پسرش دیه گو بر عهده دارد.

Far Cry 6 از یک حالت تعاونی برخوردار است که به حداکثر چهار بازیکن امکان می دهد تا کارهای جانبی را با هم انجام دهند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا در مبارزات اصلی بازی های تعاونی برگزار می شود ، اگرچه بعید به نظر می رسد.

ما چیزهای زیادی در مورد بازی های PS5 نمی دانیم. در حالی که تاریخ انتشار تأیید نشده است، اما اخبار قبلی حاکی از آن است که پس از تأخیر در اکران اصلی در ماه فوریه، در تاریخ 25 مه 2021 ارائه خواهند شد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد