معرفی ۹ بازی اختصاصی برای کنسول ایکس باکس ایکس و اس

معرفی ۹ بازی اختصاصی برای کنسول ایکس باکس ایکس و اس

در این مطلب از گنوپلی قصد داریم به 9 بازی اختصاصی برای ایکس باکس سری ایکس و اس اشاره کنیم.

هر چه به زمان عرضه کنسول‌های جدید مایکروسافت (Xbox X) و سونی (PS5) نزدیک‌تر می‌شویم رقابت هم بین این دو شرکت بیشتر می‌شود. یکی از روش‌های شکست رقیب ارائه بازی‌های اختصاصی است که مایکروسافت به نظر می‌رسد در این زمینه خیلی جدی وارد عمل شده است. در ادامه به معرفی ۹ بازی اختصاصی برای ایکس باکس ایکس و اس می‌پردازیم.

EverWild

بازی everwild

بازی EverWild که توسط استودیو ریر (Rare) معرفی شده است یکی از بازی‌های اختصاصی ایکس باکس سری ایکس و اس محسوب می‌شود. در این بازی هدایت دختری ماجراجو را برعهده خواهید گرفت که می‌تواند با حیوانات ارتباط برقرار کند. البته این بازی همچنان اسرارآمیز باقی مانده و اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد.

Forza Motorsport 8

بازی فورزا موتوراسپورت

نسخه جدید بازی محبوب Forza احتمالا یکی از برگ‌های برنده مایکروسافت محسوب می‌شود. استودیو Turn10 بازی Forza Motorsport 8 را برای عرضه روی کنسول نسل نهمی مایکروسافت و همچنین رایانه‌های شخصی توسعه داده است. اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ هستید حتما از جلوه‌های بصری این بازی حیرت زده خواهید شد.

Fable Playground Games

یکی دیگر از سورپرایزهای مایکروسافت می‌تواند بازی Fable  باشد که با همکاری استودیو Playground Games و Turn10 توسعه داده خواهد شد.عدم انتشار جزئیات گیم‌پلی بازی و خودداری مایکروسافت از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص آن، موجب شده تا از این بازی اطلاعاتی زیادی در دست نباشد.

As Dusk Falls

بازی as dusk falls

در رویداد رونمایی از بازی‌های مایکروسافت شاهد گیم پلی بازی‌ای بودیم که سرنوشت دو خانواده را دنبال می‌کند. این بازی که بر پایه عشق، خانواده، دوستی و مشکلات ایجاد شده از این‌ دست ساخته شده را استودیو Interior/Night می‌سازد. بازی As Dusk Falls برای Xbox Game Pass، Xbox Series X و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

State of Decay

اگر از طرفداران زامبی‌ها باشید در بازی state of decay شاهد یک دنیای پر از زامبی‌ها هستیم. این بازی توسط استودیو Unable Labs طراحی شده و برای کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس بهینه سازی شده است.

S.T.A.L.K.E.R 2

بازی استاکر 2

در جریان رویداد نمایش بازی‌های جدید ایکس‌ باکس سری ایکس از دنبال مجموعه ترسناک و هیجان انگیز Stalker  رونمایی شد. براساس توضیحات استودیوی سازنده یعنی GSC Game World، این بازی ترکیب منحصربه‌فردی از شوتر اول شخص، شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و سبک ترسناک را ارائه خواهد کرد.

The Medium

به نظر بسیاری از کارشناسان بازی The Medium که توسط استودیو Bloober Team ساخته می‌شود یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس خواهد بود. در بازی مدیوم با زنی به نام ماریان روبرو هستیم که کسی که با ارواح سروکار دارد و قدرت‌های ذهنی‌اش به او امکان می‌دهد بین دنیای واقعی و دنیای ارواح ارتباط برقرار کند.

Senua's Saga: Hellblade 2

بازی هل بلید 2

بازی Hellblade 2 یکی دیگر از بازی‌های هیجان انگیز ایکس باکس سری ایکس خواهد بود که توسط استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) توسعه داده می‌شود.تاکنون خبر یا جزییات قابل توجه‌ای از داستان بازی Senua's Saga Hellblade II نرسیده است. اما از تریلر بازی پیدا است که ساخته جدید نینجا تئوری در کنسول XBOX Series X از حیث گرافیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

Halo Infinite

بازی هالو اینفینیت

بازی هیلو اینفینیت در تعطیلات ۲۰۲۰ برای ایکس باکس سرای ایکس عرضه می‌شود. مسترچیف یکی از مهمترین شخصیت‌ها در بین تمام بازی‌های ایکس باکس است؛ سربازی که حالا در بازی Halo Infinite قصد دارد قدرت بی‌نظیر کنسول نسل نهم مایکروسافت را به بازیکنان نشان دهد.

فراموش نکنید اگر قصد دارید جزو اولین نفراتی باشید که کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس یا اس را خریداری می کنید، گنوپلی شرایط ویژه ای را برای خرید این محصول فراهم کرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد