نقدها، نمرات و سیستم پیشنهادی بازی Far Cry 6

نقدها، نمرات و سیستم پیشنهادی بازی Far Cry 6

در این مطلب از گنوپلی به نقدها و نمرات بازی Far Cry 6 اشاره می‌کنیم و سپس سیستم پیشنهادی برای انجام این بازی را بررسی می‌کنیم.

سری بازی‌های مجموعه فارکرای همواره یکی از محبوب‌ترین عناوین در سبک شوتر اول ‌شخص بوده‌اند، که علاوه بر گیم پلی جذاب و اکشن، آزادی عمل بالا و دنیاهای گسترده‌ای را برای گشت‌ و گذار در اختیار گیمر قرار می‌دهد. شما در این سری بازی‌ها وارد نقشه‌ای وسیع شده که آزاد هستید در آن به اکتشاف بپردازید، ماموریت فرعی انجام دهید، پرواز کنید و به شکار بروید. در کنار این موارد همواره باید با یک دیکتاتور محلی که کنترل آن سرزمین را در دست داشته وارد جنگ شده و مردم را از ظلم و ستم او نجات دهید. بازی Far Cry 6 جدیدترین شماره این سری محبوب توسط استودیو پرآوازه Ubisoft منتشر شده و این بار باید وارد جزیره‌ای استوایی به نام یارا می‌شوید. یارا جزیره‌ای است که می‌توان گفت ارتباطش با دنیا تقریبا قطع شده است و به صورت مستقل توسط دیکتاتوری به نام Anton Castillo اداره می‌شود. پسرش Diego نیز در این مسیر همراهش شده اما حکومت مستبدانه آن‌ها، شعله‌های یک انقلاب را روشن کرده و شما نیز در همین برهه از زمان وارد جزیره می‌شوید.

امتیازات بازی Far Cry 6

چندی پیش نقدها و نمرات منتقدین متاکریتیک و اپن‌کریتیک به بازی Far Cry 6 منتشر شدند که نشان از یک بازی قابل قبول و سرگرم‌کننده و نه بیشتر از شرکت یوبیسافت دارند. همچنین، بسیاری از منتقدین به شدت از عملکرد فنی این بازی شکایت داشتند و طبق گفته‌ی آن‌ها، گیمرها ممکن است در حین تجربه‌ی این عنوان دائماً با باگ‌ها، کرش‌ها و مشکلات فنی مختلف روبرو شود. با ما همراه شوید تا به مرور این نظرات بپردازیم:

God is a Geek : نمره 9 از 10

 Far Cry 6 یک بازی عظیم است که در آن کارهای زیادی برای انجام دادن و مناظر زیادی برای خیره شدن وجود دارد. این بازی شامل یک داستان جذاب است که مبارزات پرشمار آن یک تجربه فوق‌العاده را برایتان رقم می‌زند. من از انجام هر فعالیتی که در بازی وجود داشت لذت بردم و پس از تجربه‌ی محتوای فرعی آن دوباره Far Cry 6 را تجربه خواهم کرد.

 

Gamepressure : نمره 5/8 از 10

اگر این بازی اولین تجربه‌ی شما از مجموعه‌ی Far Cry نیست، احتمالاً Far Cry 6 برای شما کمی خسته کننده خواهد بود. اما اگر تاکنون هیچ کدام از عناوین این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، احتمالاً از این بازی لذت فراوانی خواهید برد.

 

TheGamer : نمره 8 از 10

Far Cry 6 عنوانی است که اهمیت مبارزه با فاشیسم و موضع‌گیری به عنوان بخشی از یک انقلاب را به خورد شما می‌دهد. البته، گیم‌پلی بازی عمدتاً باعث می‌شود که از این ایده‌ی کاملاً جدی فاصله بگیریم. زمانی که به توله سگ‌های بامزه و نارنجک ‌اندازهای عجیب و غریب نگاه می‌کنیم، محتوای جدی بازی زیر سوال قرار می‌گیرد. با این حال، این بازی یک شروع جدید و یک گام جسورانه و رو به جلو برای شرکتی تلقی می‌شود که مدت‌ها محتوای سیاسی را زیر نظر دارد. اگر دنبال Far Cry هستید، این بازی فرمول جدیدی ارائه می‌کند و سفری هیجان انگیز در مقابل شما قرار می‌دهد.

Metro GameCentral: نمره 8 از 10

Far Cry 6 رنگارنگ و وحشیانه، خنده‌دار و هولناک است که تجربه‌ای غنی‌تر و منسجم‌تر از بازی‌های اخیر را ارائه می‌دهد.

 

PlaySense : نمره 5/7 از 10

 بار دیگر، یوبیسافت محتوایی مشابه را در محیطی جدید ارائه می‌دهد. این بازی به لطف شلوغی‌ها و هرج و مرج‌های لذت بخشی که Far Cry به آن‌ها شهرت دارد، ارزش تجربه خواهد داشت. همچنین، آنتاگونیست این بازی با نقش آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو در شهری زیبا به نام یارا حکمرانی می‌کند و تقابل با آن لذت بخش است. البته، قسمت ششم این مجموعه مشکلاتی نیز دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی گنگ و احمقانه‌ی دشمنان، عدم وجود یک درخت مهارت و عدم پولیش بودن بازی اشاره نمود. اما نکات مثبتی هم وجود دارند که ایرادات را پوشش می‌دهند.

 

XGN : نمره 7 از 10

Far Cry 6 به دلیل گان‌پلی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری خیره کننده می‌تواند عضو خوبی برای این مجموعه‌ی محبوب باشد. با این حال، شرم‌آور است که برخی از اشکالات فنی شدید از جمله باگ‌ها و کرش‌های بسیار آزاردهنده در این بازی وجود دارد. همچنین، داستان این بازی با وجود اسپوزیتو سرگرم کننده به نظر می‌رسد اما کافی نیست.

 

Game Revolution : نمره 5/6 از 10

متأسفانه Far Cry 6 با نسخه‌های قبلی تفاوت چندانی ندارد و فقط پیشرفت‌های اندکی داشته است و تنها می‌تواند به تجارب علاقه‌مندان به این مجموعه یک بازی دیگر را بیفزاید. در مقایسه با رقبا، این مجموعه در حال عقب‌گرد شدید است.

 

VGC: نمره 4 از 10

اگر به بازی جدیدی از مجموعه‌ی Far Cry نیاز دارید که همچنان فعالیت‌های ده سال اخیر آن را با شکل و شمایلی یکسان برای انجام دادن در اختیار شما قرار دهد، احتمالاً از Far Cry 6 لذت خواهید برد. اما اگر از محتوای کلیشه‌ای این مجموعه خسته شده‌اید و به دنبال تفاوت‌های اساسی هستید، Far Cry 6 فوق‌العاده‌ترین دلیل این موضوع است که چرا بازی‌های جهان آزاد به یک انقلاب عظیم نیاز دارند.

سیستم مورد نیاز برای بازی Far Cry 6

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فارکرای 6

  • ویندوز: ویندوز 10 – 64 بیت
  • پردازنده: AMD Ryzen 3 1200 3.1GHz یا Intel i5-4460 3.2GHz
  • کارت گرافیک: AMD RX 460 4GB یا  Nvidia GTX 960 4GB
  • حافظه کارت گرافیک: 4 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگا بایت
  • حافظه خالی جهت نصب بازی: 60 گیگابایت
  • دایرکت اکس 12 اجباری است

 

مشخصات بهترین و ایده آلترین سیستم بازی فارکرای 6

 

  • ویندوز: ویندوز 10 – 64 بیت
  • پردازنده :  AMD Ryzen 7 5800X 3.7GHz یا Intel i7-10700k 3.8GHz
  • کارت گرافیک: AMD RX 6800 16GB یا Nvidia RTX 3080 10GB 
  • حافظه کارت گرافیک: 8 گیگابایت
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • حافظه خالی جهت نصب بازی: 60 گیگابایت
  • دایرکت اکس 12 اجباری است

خرید بازی Far Cry 6

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی Far Cry 6 را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد