بازی های رایگان ماه فوریه پلی استیشن پلاس

بازی های رایگان ماه فوریه پلی استیشن پلاس

در این مطلب از گنوپلی به معرفی بازی های رایگان ماه فوریه سرویس پلی اسیتشن پلاس PS Plus می‌پردازیم

طبق سنت هر ماه شرکت سونی چندین عنوان بازی قدیمی و جذاب را به صورت رایگان برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس عرضه می‌کند. در ماه فوریه هم شاهد عرهض سه بازی خواهیم بود که یکی از آن‌ها مثل همیشه برای طرفداران پلی استیشن ۵ خواهد بود. در ادامه با بازی های رایگان فوریه سرویس PS Plus  آشنا خواهیم شد.

لیست بازی های رایگان فوریه ۲۰۲۲ سرویس PS Plus

  •  (PS5) Planet Coaster: Console Edition
  • EA Sports UFC 4
  • Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure

معرفی بازی Planet Coaster: Console Edition

اگر از علاقه مندان به سبک بازی های شبیه ساز/مدیریتی هستید Planet Coaster یک بازی جذاب و سرگرم کننده برای شما خواهد بود. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۰۴ برای پی سی طراحی شد اما در ادامه با همکاری شرکت آتاری نسخه‌های بعدی آن برای کنسول‌های بازی هم توسعه پیدا کرد.

در این بازی شما باید به کمک شخصیت‌هایی مانند مدیر، امور مالی، مهندس و اینفلوئنسرها پارک تفریحی خود را بسازید و در جهان معرفی کنید. در این بازی شما با تمام جزئیات مدیریت یک شهربازی و پارک تفریحی آشنا خواهید شد. گرافیک و گیم پلی این بازی بسیار جذاب و شاد طراحی شده‌اند و اگر گیمر صبوری هستید Planet Coaster  می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

معرفی بازی  EA Sports UFC 4

عنوان UFC یکی از محبوب‌ترین عناوین برای گیمرهای علاقه‌مند به سبک مبارزه‌ای است. این بار سونی نسخه چهارم این بازی یعنی UFC 4 را برای کاربران PS4 سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان عرضه کرده است. UFC 4 نسبت به نشخه‌های پیشین خود از گیم پلی بهتر و حالت مختلف مبارزه پشتیبانی می‌کند و تجربه رایگان آن خالی از لطف نخواهد بود.

معرفی بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure

بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-shot Adventure عنوانی جذاب و سرگرم کننده که در سبک نقش آفرینی بوده به شما امکان میدهد تا با قرارگیری در نقش شخصیت اصلی ماجراجویی های متنوعی انجام دهید. طراحی بازی بسیار فوق العاده بوده و با قرارگیری در محیط های جدید می بایست با دشمنان مختلفی مبارزه کنید. نکته جالب اینجاست که تمامی ماجراجویی ها در تخیلات شما شکل میگیرد و باید با رسیدن به هدف نهایی به تخیلات خود پایان دهید.

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.


ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد