آموزش دفاع کردن در فیفا 21

آموزش دفاع کردن در فیفا 21

FIFA 21 تنها تحت فشار قرار دادن حریف نیست. علاوه بر تلاش برای به ثمر رساندن گل، باید از گل زدن حریفان خود جلوگیری کنید. در اینجا آموزش دفاع کردن در فیفا 21 آورده شده است.

آموزش دفاع کردن در فیفا 21

فیفا 21 یک بازی فوق العاده سنگین و هجومی است ولی اگر شما هم تنها خط حمله خود را تقویت کرده و از دفاع غافل شوید، در نهایت بازی را واگذار خواهید کرد. بنابراین دفاع صحیح هنگام بازی در FIFA 21 به ویژه در مسابقات آنلاین بسیار مهم است. در این مقاله، برخی از تکنیک ها و آموزش دفاع کردن در فیفا 21 را مرور خواهیم کرد که به شما کمک می کنند مهارت های دفاعی خود را ارتقا دهید.

آموزش فیفا ۲۱

برای داشتن مهارت در دفاع، می توانید با کنترل های موجود در FIFA 21 آشنا شوید. در زیر لیستی از کنترل های اصلی دفاع که هنگام بازی FIFA 21 باید بدانید آورده شده است:

عمل  کنترل
تعویض بازیکن L1
سوئیچ بازیکن (دستی) R + Direction
تکل / فشار یا کشیدن (هنگام تعقیب)
تکل قدرتی ◯ را فشار داده و نگه دارید
تکل قدرتی فوری R1 + ◯
تکل اسلایدینگ
تکل قدرتی (فقط فوتبال VOLTA)
Clearance
Jockey L2 را پایین نگه دارید
اجرای Jockey  L2 + R2 را پایین نگه دارید 
بلند شدن سریع (بعد از تکل اسلاید)
از یک حریف محافظت کنید L2 + L

چگونه در فیفا 21 دفاع کنیم؟

هنگام تشکیل تیم خود، سعی کنید بهترین مدافعان باشگاه خود را برای خود انتخاب کنید. امتیاز OVR مدافعان همه چیز را در مورد آنها می گوید. فراموش نکنید که دفاع (DEF) ، تکلینگ ، سرعت (PAC) و عنوان (HEA) ، فیزیکی (PHY) صفات اصلی یک مدافع است. چهار یا پنج تا از بهترین مدافعان خود را با بالاترین امتیاز برای خط دفاعی انتخاب کنید، همانطور که برای موقعیت های CB، بهتر است مدافعانی را انتخاب کنید که دارای رتبه بندی بهتر و دارای عنوان بالاتری باشند. 

توجه داشته باشید که هافبک های شما همچنین می توانند به مدافعان شما کمک کنند. بنابراین، انتخاب هافبک هایی با آمار DEF بالا، مهارت های دفاعی شما را بهبود می بخشد. داشتن چند هافبک دفاعی (CDM) می تواند ایده خوبی باشد. اگر نمی خواهید آنها را در شروع بازی داشته باشید، بد نیست آنها را روی نیمکت خود نگه دارید تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید : چگونه در فیفا 21 بازیکن خوبی شویم؟

1. ترکیب مناسب خود را پیدا کنید

واقعاً مهم است که شما در خط دفاعی خود چند مدافع دارید، اما آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که وقتی حریف به هدف شما حمله می کند، چگونه می خواهید دفاع خود را مدیریت کنید. شما برای جلوگیری از دریافت گل باید نه تنها مدافعان بلکه همه بازیکنان خود را درگیر کنید. حتی مهاجمان شما باید در صورت لزوم به دفاع بپردازند. این بدان معناست که شما باید به آرامی از حملات حریف جلوگیری کنید. 

4-1-3-2 ، 4-3-1-2 یا 5-3-2 به عنوان ترکیبات دفاعی پیشنهاد می شوند زیرا این ترکیب ها پویاتر بوده و می توانند بین حالت دفاع و حمله جابجا شوند. اما به هر حال شما باید بهترین ترکیب خود را پیدا کنید.

اگر در ساختاری بازی می کنید که به پشت مدافعان حمله می شود، مطمئن شوید که یک هافبک میانی با استقامت زیادی دارید که می تواند آنها را پوشش دهد. هیچ تمرینی همه چیز را پوشش نخواهد داد، اما با دیدن بهترین بازیکنان و نقاط قوت و ضعف آنها، ترکیبی را بدهید که برای شما مناسب است.

2. ضعف خود را به یک قدرت تبدیل کنید

هنگامی که تیم خود را ایجاد کردید، باید ببینید که چگونه کار می کند و ضعف شما کجاست. مسابقات آفلاین و آنلاین را انجام دهید - همانطور که برای بازی های آنلاین، توصیه می شود بازی های نامرتب و دوستانه انجام دهید.

به نقاط ضعف خود توجه کنید، راههای دریافت گل را یادداشت کنید. خواه از طریق ضربه سر از روی ضربدری یا از طریق ضربه مستقیم باشد، هدف این است که سوراخ های دفاع خود را برای رفع آنها تشخیص دهید. دریابید که چه عواملی باعث ضعف شماست، آیا این یک اشتباه ساده است یا این که شما در دفاع از مهارت ندارید؟ آنها را بنویسید و یک چک لیست از آن تهیه کنید تا بتوانید از پس آنها برآیید و یکی یکی آنها را برطرف کنید. این یک نکته کلیدی برای بهبود مهارت های دفاعی شما است.

3. در نبردهای رو در رو تسلط پیدا کنید

سعی کنید بر تک تک نبردهای رو در رو که در پیش رو دارید تسلط داشته باشید. دریبل حریف خود را با تکل های کوتاه مسدود کنید، تکل های اسلایدی را فقط وقتی انجام دهید که مطمئن باشید توپ را لمس خواهید کرد نه پاهای حریف را.

صبور بودن مهم است. حتی وقتی مهاجمان حریف با تعداد بیشتری بازیکن نسبت به مدافعان به سمت دروازه شما می دوند، نیازی به استرس و گیجی ندارید. تنها چیزی که در آن لحظه می تواند کمک کند، توانایی شما در مدیریت شرایط است. حریف را گیج کنید و گزینه های خود را محدود کنید. به یاد داشته باشید که زمان بسیار حیاتی است و برای از بین بردن حملات آنها باید زمان بخرید. روی نبردها تمرکز کنید و با بازیکنانی که توپ را در اختیار دارند تکل کوتاه بزنید و بازیکنان توپ را نیز مسدود کنید.

گاهی اوقات، شما فقط باید به سراغ بازیکنی بروید که از توپ دور باشد اما در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار دارد. گاهی اوقات، در واقع نیازی به هیچ کاری ندارید، به یاد داشته باشید پردازنده مرکزی مدافعان شما را کنترل می کند و گاهی اوقات کار بهتری نسبت به شما انجام می دهد!

4. برنده شرایط یک به یک شوید

اگر یک مهاجمی داشت به سمت دروازه می دوید، باید بتوانید شرایط را برای جلوگیری از گل مدیریت کنید. بهترین راه برای مقابله با چنین شرایطی گیج کردن حریف است. با اتمام وقت مهاجم (از آنجا که احتمالاً مدافعان شما به سمت او باز می گردند)، راه حل خوبی برای تصمیم گیری نکردن او خواهد بود. چطور؟ شاید بتوانید دروازه بان خود را به جلو بیاورید ، اما این روش همیشه جواب نمی دهد، زیرا مهاجم می تواند با یک ضربه ساده ارزان یک گل راحت به ثمر برساند. بنابراین، هدف این است که مهاجم نسبت به کاری که قرار است انجام دهد مطمئن نباشد.

من معمولاً دروازه بانم را در نیمه راه می آورم تا مهاجم گیج شود. این ترفند بیشتر اوقات کار می کند. من دروازه بان را از خط خارج می کنم، اما فاصله زیادی تا تیر دروازه ندارد، بنابراین حریف فکر می کند من قصد دارم با او رودرو شوم، بنابراین او باید یک ضربه محکم را انتخاب کند. ضربه ارزان - که معمولاً هیچکدام از آنها موفق نیستند زیرا دروازه بان من دور از دروازه نیست.

نکات کلیدی آموزش دفاع در فیفا ۲۱

آموزش دفاع کردن در فیفا 21

1. از AI (هوش مصنوعی) استفاده نکنید

FIFA در سال های گذشته، خیلی به دفاع واقعی تأکید نمی کرد - نگه داشتن X / A یا R1 / RB به سادگی کار را برای شما انجام می داد. این عملکردها هنوز وجود دارند و می توانند برای تغییر بازیکنان موثر باشند - اما دفاع دستی قطعاً راهی است که امروزه باید طی شود.

در ادامه، ما نکاتی برای کمک به شما داریم، اما نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که باید به همان اندازه که در مورد به کار بردن تکنیک های حمله تلاش می کنید، به دفاع نیز اهمیت دهید.

2. Jockey

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه در فیفا توپ را از حریف بگیریم ؟ یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار جویکینگ است. ما می بینیم که بهترین مدافعان جهان این کار را بطور منظم انجام می دهند، مهاجمان را به مناطق ناکارآمد هدایت می کنند یا اینکه کاملاً آنها را از بازی خارج می کنند. این تاکتیکی است که مدافعان قدرتمند، سریع و باهوشی مانند ون دایک یا واران از آن استفاده می کنند.

پایین نگه داشتن L2 / LT به معنای این است که یک مدافع در مقابل حریف خود قرار دارد و می تواند آنها را محاصره کند، بدون اینکه خود را ملزم به تکل کند. افزودن R2 / RT آن را به یک حرکت سریع تبدیل می کند، که به ویژه اگر می خواهید زمین را بپوشانید یا می خواهید در خط هافبک رهگیری کنید، بسیار کارآمد است.

3. از فضا دفاع کنید نه از بازیکن

پائولو مالدینی معتقد است تکل زدن نشانه ای است که یک مدافع اشتباه کرده است. بمباران به جلو به هر جایی که توپ باشد به ندرت می تواند موثر باشد ، زیرا مهاجمان توپ را از کنار دریبل کرده یا پاس می دهند. درعوض، کمتر برای مقابله با 100٪ وقت تمرکز کنید، و بیشتر به مسدود کردن راه های پاس یا اطمینان از این که یک مهاجم جایی برای رفتن ندارد، توجه کنید.

4. بازیکنان را به طور موثر تغییر دهید

تعویض بازیکنان به ویژه برای این امر بسیار موثر است. FIFA 21 بازیکن نزدیک به توپ را پیشنهاد می کند، اما در بسیاری از اوقات، این بازیکن ممکن است از موقعیت خوبی برخوردار باشد. فوتبال یک بازی تیمی است و دفاع نیز چنین است. بهتر است از تغییر دستی مناسب استفاده کنید تا اینکه به پیشنهادات بازی اعتماد کنید.

5- دستورالعملهای روشنی داشته باشید

همانطور که ژوزه مورینیو توصیه می کند، دفاع در صفحه تاکتیک شروع می شود. می توانید به مدافعان خود دستورالعمل های خاصی بدهید، بنابراین اگر در ساختاری بازی می کنید که از نظر دفاعی در معرض دید قرار گرفته باشد، باید به بازیکنان پشت سر خود بگویید که به حمله نپیوندند. اگر احساس می کنید به پوشش بیشتری احتیاج دارید، می توانید به هافبک میانی خود بگویید که در عمق زمین بماند.

صرف نظر از اینکه چه تمرینی را انجام می دهید، باید تعادل مناسب تیم خود را بدست آورید. دادن دستورالعمل های خاص به آنها در صفحه انتخاب تیم می تواند به هر بازیکن کمک کند تا به پتانسیل خود برسد.

6. برای تسلط از تکل های قدرتی استفاده کنید

تکل های سخت برای FIFA 21 برگردانده شده است. نگه داشتن تکل ایستاده (O / B) یا اسلاید تکل (Square / X) منجر به یک تکل قدری می شود. این خطرناک است، زیرا می تواند باعث اخراج بازیکن یا دادن پنالتی شود. این موارد باید کم استفاده شوند، اما اگر یک مهاجم از روی دروازه عبور کند، در پوشاندن فضا بسیار باورنکردنی است.

چگونه در فیفا ۲۱ حرفه ای شویم

شما به راحتی می‌توانید با رعایت نکاتی که حرفه ای ها رعایت می‌کنند پیشرفت کنید و از تاکتیک های فیفا ۲۱ استفاده کنید.

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد