ویژگی های فیفا 21 - هر آنچه لازم است درباره فیفا 21 بدانید

ویژگی های فیفا 21 - هر آنچه لازم است درباره فیفا 21 بدانید

در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه را که از فیفا 21 می دانیم را فاش کنیم. از جمله تاریخ انتشار FIFA 21، سیستم عامل هایی که در آن قرار دارند و ویژگی های مورد نظر که  آن را از فیفا 20 متمایز می کند.

روزشمار عنوان سالانه بعدی فیفا شروع شده است. در حالی که مطمئنا فیفا 20 مشکلاتی زیادی نداشت و خیلی از هواداران را هیجان زده کرد، اما طرفداران طبق عادت سالانه منتظر عنوان بعدی هستند تا دوباره هیجان را تجربه کنند. قبل از انتشار بازی همه کنجکاوند تا از ویژگی های فیفا 21 بیشتر بدانند. 

ویژگی های فیفا 21

FIFA 21 اولین بار در ژوئن در کنفرانس آنلاین EA Play فاش شد، اگرچه کمبود اطلاعات این تریلر (که آن را با عنوان EA Sports Madden NFL 21 به اشتراک گذاشت) باعث نارضایتی طرفداران شد، اما تصاویر منتشر شده از آن نشان از یک بازی قوی و با گرافیک بالا را می دهد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه را که از فیفا 21 می دانیم را فاش کنیم. از جمله تاریخ انتشار FIFA 21، سیستم عامل هایی که در آن قرار دارند و ویژگی های مورد نظر که  آن را از فیفا 20 متمایز می کند. پیش تر مقایسه فیفا 20 و فیفا 21 را انجام داده ایم. 

تاریخ انتشار FIFA 21

تاریخ انتشار فیفا 21؛ 9 اکتبر سال 2020 است. این برای FIFA کمی دیرتر از حد معمول است (سابق بر این فیفا در پایان ماه سپتامبر به قفسه ها می رفت)، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا، انتشار آن کمی عقب افتاده است. 

با این حال، برخی از گیمرها قادر به بازی FIFA 21 زودتر از این تاریخ خواهند بود. کسانی که Champions یا Ultimate Edition FIFA 21 را پیش سفارش می دهند، در 6 اکتبر سه روز زودتر به بازی دسترسی پیدا می کنند، بازیکنان EA Access و Origin Access از اول اکتبر به بازی دسترسی پیدا می کنند .

شایان ذکر است که تاریخ انتشار 9 اکتبر فقط برای کنسول های نسل فعلی (PS4 و Xbox One) و رایانه شخصی است.  تاریخ انتشار برای PS5 ، Xbox Series X و Stadia هنوز تأیید نشده است، اما انتظار داشته باشید FIFA 21 تا پایان سال 2020 برای این سیستم عامل ها نیز عرضه شود. 

پلتفرم های FIFA 21

مهم نیست که روی چه پلتفرمی بازی می کنید، منتظر باشید که فیفا 21 را بازی کنید. FIFA 21 برای بازی درPS4 ، Xbox One ، PC و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود. اگرچه یک بازیگر Switch هستید ، به یاد داشته باشید که فقط قادر خواهید بود نسخه قدیمی FIFA 21 را دریافت کنید، بنابراین از ویژگی ها و حالت های بازی موجود در سیستم عامل های دیگر بی بهره خواهید بود.

البته FIFA 21 نیز تا پایان سال در PS5 و Xbox Series X در دسترس خواهد بود.

آپدیت های فیفا 21 برای PS5 و XBOX SERIES X

FIFA 21 در کنسول های PS5 و Xbox Series X نسل بعدی نیز عرضه خواهد شد، اما احتمالاً با زمان عرضه و خرید کنسول PS5 ارتباط داشته باشد. 

فیفا 21 مجهز به Dual Entitlement خواهد بود، به این معنی که نسخه gen بازی فعلی شما و پیشرفت تان در برخی حالت ها می تواند به صورت رایگان به یک کنسول نسل بعدی منتقل شود. این طرح تا زمان انتشار FIFA 22 در سال آینده ادامه خواهد داشت.

تمام پیشرفتی که شما ایجاد می کنید یا محتوایی که در FIFA 21 Ultimate Team به دست می آورید (شامل بازیکنان، اقلام، سکه ها، امتیازهای FIFA، رکورد مسابقه و قرارگیری تابلوی امتیازات)، و همچنین کلیه پیشرفت های VOLTA FOOTBALL از PlayStation 4 به PlayStation 5 یا Xbox One به Xbox Series X، به کنسول بعدی منتقل خواهد شد. 

توجه: پیشرفت در همه حالت های دیگر از جمله فصلهای آنلاین، فصلهای Co-Op، کریر مود، Pro Clubs و ... مخصوص کنسولی است که شما روی آن بازی می کنید و بین کنسول ها انتقال نخواهید یافت.

توجه به این نکته هم ضروری است که FIFA 21 در PS5 و Xbox Series X ؛ فقط دیجیتال خواهد بود، اما بازیکنانی که دارای دیسک فیزیکی در PS4 و Xbox One هستند می توانند این دیسک را برای استفاده مجدد از بارگیری دیجیتال، در کنسول نسل بعدی قرار دهند. با این حال، اگر یک کنسول بدون سینی دیسک خریداری کنید، دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید.

به طور خلاصه، اگر در حال خرید کنسول دیجیتال پلی استیشن 5 هستید، نسخه اصلی فعلی FIFA 21 خود را به صورت دیجیتالی بخرید تا اطمینان حاصل کنید که حق دوگانه خود را دریافت می کنید.

ویژگی های فیفا 21

FIFA 21 CROSS-PLAY

در حالی که EA Sports می گوید این یک "هدف بلند مدت" برای اضافه کردن ویژگی به بازی است، تأیید شده است که FIFA 21 بازی متقاطع نخواهد داشت، حتی در بین خانواده های کنسول. این بدان معناست که بازیکنان PS4 و PS5 قادر به بازی با یکدیگر نخواهند بود.

گیم پلی فیفا 21

تعدادی مکانیک و ویژگی جدید وجود دارد که امسال وارد FIFA 21 می شود. سه مکانیک برجسته عبارتند از: دریبل زدن چابک، شخصیت موقعیت یابی و کارهای خلاقانه.

دریبل چابک نوید پیاده روی سریعتر و "کنترل و پاسخگویی بیشتر در شرایط یک به یک" را می دهد. همچنین دو حرکت مهارت جدید وجود دارد: "دریبل پل" و "چرخش جعلی توپ رول".

به نظر می رسد موقعیت یابی شخصیت برخی از موقعیت های سوال برانگیز در FIFA 20 را از بین ببرد. این مکانیک باید اطمینان حاصل کند که بازیکنان کلاس جهانی درست در جایی هستند که شما می خواهید، حمله کنندگان در موقعیت دویدن و مدافعان در مکان مناسب برای رهگیری پاس ها.

Creative Runs به بازیکنان "گزینه های جدیدی برای تأثیرگذاری در حرکت تیم شما از توپ، ایجاد انقلابی در بازی تهاجمی" می دهد.

EA Sports همچنین ادعا می کند که در FIFA 20 بازخورد زیادی از بازیکنان دریافت کرده و زمینه هایی مانند "برخورد نرم" بین بازیکنان هنگام تصاحب توپ، هد دستی و مسدود کردن متعادل توسط مدافعان را بهبود بخشیده است، به این معنی که گیم پلی FIFA 21 باید امسال بهتر باشد. 

اسطوره های FIFA 21

FIFA 21 قول داده که یک ترکیب عظیم دیگر از اسطوره ها را برای بازیکنان تیم Ultimate داشته باشد. تعداد کل اسطوره ها اکنون به 100 عدد رسیده است و یازده چهره جدید برای FIFA 21 Ultimate Team وجود دارد. نام های برجسته شامل نمانیا ویدیچ، فرنس پوشکاس، اریک کانتونا و ژاوی هستند. 

نسخه دمو FIFA 21 

اطلاعات در مورد نسخه ی نمایشی FIFA 21 در حال حاضر بسیار کمیاب است، اما در بازی های قبلی حدود دو هفته قبل از انتشار برنامه ریزی شده بازی اصلی منتشر شده است. با انتشار FIFA 21 در تاریخ 9 اکتبر، انتظار دارید که نسخه آزمایشی تا پایان ماه سپتامبر منتشر شود.

جلد FIFA 21

FIFA 21 فقط یک چهره برای هر سه نسخه بازی دارد و آن کیلیان امباپه است. کاورهای FIFA 21 نیز از یک طراحی بسیار متفاوت استفاده می کنند و از عکس های ساده و یا عکس های اکشن فاصله گرفته اند.

نسخه استاندارد و قهرمانان هر دو مونتاژ عکس های مختلف امباپه را نشان می دهند، در حالی که Ultimate Edition به دلیل پوشش بسیار ساده خود، نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. 

پیش خرید FIFA 21

هم اکنون می توانید پیش خرید FIFA 21 را برای PS4 ، Xbox One و PC (از طریق Origin یا Steam) انجام دهید. اگر Champions یا Ultimate Edition را از قبل سفارش دهید، می توانید FIFA 21 را سه روز زودتر از همه در 6 اکتبر بازی کنید.

مزایای پیش خرید FIFA 21

علی رغم اینکه هیچ چیزی در مورد FIFA 21 فاش نشده، EA در حال حاضر سعی دارد شما را با خرید برخی از پاداشهای پیش خرید به خرید بازتشویق کند. آنچه را برای پیش سفارش هر نسخه از بازی دریافت خواهید کرد:

خرید نسخه استاندارد

  • حداکثر 3 بسته طلای نادر ، 1 بار در هفته به مدت 3 هفته
  • Star Loan برای 5 مسابقه FUT
  • کیت های ویژه FUT و اقلام ورزشگاه

خرید نسخه چمپیون 

  • 3 روز دسترسی زودهنگام
  • حداکثر 12 بسته طلای نادر ، 1 بار در هفته و به مدت 12 هفته
  • Star Loan برای 5 مسابقه FUT
  • Career Mode Homegrown Talent
  • کیت های ویژه FUT و اقلام ورزشگاه

خرید نسخه آلتیمیت

  • پاداش با زمان محدود 
  • 3 روز دسترسی زودهنگام
  • حداکثر 24 بسته طلای نادر ، 2 بار در هفته و به مدت 12 هفته
  • Star Loan برای 5 مسابقه FUT
  • Career Mode Homegrown Talent 
  • کیت های ویژه FUT و اقلام ورزشگاه
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد