SBC در فیفا 21 چیست؟ نحوه تکمیل Sbc

SBC در فیفا 21 چیست؟ نحوه تکمیل Sbc

در اینجا با SBC در فیفا 21 آشنا شده و نحوه تکمیل SBC در FIFA 21 Ultimate Team را خواهید آموخت.

sbc در فیفا چیست؟ نحوه تکمیل Sbc فیفا

در اینجا می توانید نحوه بازی Squad Building Challenges و تکمیل SBC در FIFA 21 Ultimate Team را بیاموزید. برای آشنایی با SBC در فیفا 21 و نحوه تکمیل کردن آن، این راهنما را دنبال کنید و از طریق فرم نظرخواهی زیر هر سوال و یا چالشی که با آن روبرو هستید را بپرسید.

اس بی سی فیفا چیست و چرا باید آن را کامل کنم؟

SBC یک حالت بازی در FUT در فیفا 21 است که شامل مجموعه ای از چالش ها برای آزمایش مهارت های تیم سازی در ازای دریافت پاداش است. به عبارت دیگر، با انجام یک چالش SBC، شما جوخه ها یا برخی از کارت های بازیکنان را با پاداش مانند کارت بازیکن بهتر، کیت مخصوص، بسته ها یا غیره عوض می کنید.

(Squad Building Challenges (SBC به شما امکان می دهد بازیکنان غیرقابل استفاده در باشگاه خود را به پاداش های بهتر، از جمله بسته یا بازیکنان بهتر تبدیل کنید.

بازیکنانی که به SBC ارسال می شوند از باشگاه شما حذف می شوند، بنابراین بازیکنانی را که استفاده می کنید وارد چالش نکنید مگر اینکه بخواهید آنها را از دست دهید.

هر ماه، موارد ویژه ارتقا یافته (Player of the Month (POTM از طریق SBC در دسترس قرار می گیرد و این بازیکنان بهبود یافته نمی توانند در بازار نقل و انتقالات خرید و فروش شوند.

زSBC در فیفا 21 چیست? نحوه تکمیل Sbc

چگونه یک SBC انجام دهیم و تکمیل کنیم؟

SBC ها را می توان در منوی PLAY > SQUAD BUILDING CHALLENGES بازی کرد. آنها در زبانه ها به عنوان Live ، Players  Leagues و غیره طبقه بندی می شوند. در برگه ALL می توانید به همه آنها دسترسی پیدا کنید.

برای بازی و تکمیل SBC، باید با حرکت روی آن یکی را انتخاب کنید. هنگامی که به SBC بروید، جوایز آن SBC نشان داده می شود. با استفاده از دکمه (R) می توانید پنل پاداش را گسترش یا جمع کنید.

SBC در فیفا 21 چیست? نحوه تکمیل Sbc

با انتخاب و کلیک بر روی SBC، برای حل آن SBC وارد خواهید شد. SBC یا یک چالش دارد یا گروهی از چالش ها است. اگر SBC فقط یک چالش دارد، می توانید از همانجا شروع به تکمیل چالش کنید. اگر SBC یک گروه باشد، باید چالشی را برای شروع تکمیل انتخاب کنید.

چگونه می توان اس بی سی فیفا را شروع کرد؟

نحوه بازی و کامل کردن SBC در FIFA 21

برای حل یک چالش، می توانید از جایی شروع کنید که کارتها را انتخاب کرده و آنها را به صورت دستی قرار دهید ، یا می توانید با استفاده از Squad Builder آن را به صورت خودکار درآورید (آموزش استفاده از Squad Builder در FIFA 21).

چه Start را از Scratch انتخاب کنید یا برای حل SBC از Squad Builder استفاده کنید ، ابتدا باید به چالش مورد نیاز توجه کنید. SBC فقط در صورت دستیابی به تمام نیازها تکمیل می شود.

سازنده SBC Squad

SBC در فیفا 21 چیست? نحوه تکمیل Sbc

اگر Squad Builder را انتخاب کنید ، الزامات در سمت چپ صفحه قابل مشاهده است. بسته به نیاز شما باید تنظیمات را طوری تنظیم کنید که تیم شما بتواند شرایط را برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر شرایط مورد نیاز بازیکنان طلای آلمان باشد ، باید کیفیت و ملت / منطقه را بر روی تنظیمات مورد نیاز تنظیم کنید. پس از ساخت تیم به طور خودکار ، به احتمال زیاد شما باید تیم خود را ویرایش کنید تا چالش کامل شود.

پس از ورود به ویرایشگر جوخه - چه از سازنده Squad بیایید و چه Start را از Scratch انتخاب کرده باشید ، CHURENGE REQUIREMENTS را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. قرمز در کنار یک الزام ظاهر می شود و پس از تکمیل نیاز به سبز می شود.

SBC Squad Editor

نحوه بازی و کامل کردن SBC در FIFA 21

ویرایشگر تیم در اینجا عملکرد مشابه مدیریت دسته در FUT دارد. برای تبدیل همه نیازها به سبز ، باید آنها را دنبال کنید و پخش کننده را به درستی قرار دهید. برای افزودن بازیکن در ترکیب خود به اینجا، به شکاف بازیکن بروید، swap (Circle / B) را انتخاب کنید، سپس از باشگاه خود بازیکن اضافه کنید. باز هم، اطمینان حاصل کنید که انتخاب بازیکنان مطابق با الزامات است.

اگر بازیکن ندارید یا بازیکن کافی برای برآورده کردن شرایط ندارید، می توانید بازیکن (ها) را از Transfer Market یا بسته ها دریافت کنید - این ممکن است گاهی اوقات چالش برانگیز باشد زیرا به دست آوردن برخی از بازیکنان مورد نیاز آسان نیست، ممکن است در بازار موجود نباشند، بنابراین شما باید سایر SBC ها یا اهداف دیگر را برای بدست آوردن این بازیکنان تکمیل کنید، یا گاهی اوقات، بازیکنان مورد نیاز در بازار موجود هستند اما قیمت آنها فراتر از بودجه شماست.

تیم SBC

نحوه بازی و کامل کردن SBC در FIFA 21

وقتی تمام نقاط مورد نیاز سبز شد، دکمه SUBMIT را خواهید دید. این بدان معناست که شما می توانید پیش بروید و تیم خود را برای آن چالش ارسال کنید.

توجه داشته باشید که یک چالش SBC قابل استرداد نیست و پس از ارسال نمی توانید آن را برگردانید.

خرید بازی فیفا 21

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد