نکات آموزشی فیفا 21: چگونه بازیکن خوبی شویم؟

نکات آموزشی فیفا 21: چگونه بازیکن خوبی شویم؟

اگر می خواهید بازی FIFA 21 خود را بدون استفاده از تقلب یا کم کاری بهبود ببخشید، باید چند ترفند اساسی را بدانید. در اینجا نحوه پیشرفت به عنوان یک ورزشکار مجازی آورده شده است.

این که به دنبال خودنمایی کردن در بین دوستان خود هستید یا می خواهید از بخش های فیفا 21 صعود کنید، نکات آموزشی فیفا 21: چگونه بازیکن خوبی شویم؟ بینش ارزشمندی در مورد بازیکن بهتری بودن در FIFA ارائه دهد.

این لیست هم شامل بازی های تهاجمی و دفاعی و هم چنین استفاده از برخی از ویژگی های استفاده نشده فیفا است. FIFA 20 و FIFA 21 مکانیک های جدید بازی جدیدی را معرفی کرده اند، بنابراین کنار آمدن با آنها نیز یک اولویت بزرگ است.

اگر می خواهید بیاموزید که چگونه با بازی تهاجمی رقیبان خود مقابله کنید، چطور گل بزنید - یا فقط می خواهید بدانید که چگونه بازی خود را سازگارتر کنید، این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد.

نکات آموزشی فیفا 21: چگونه بازیکن خوبی شویم؟

چند کار وجود دارد که بازیکنان می توانند برای بهبود بازی خود در FIFA 21 انجام دهند، اما این امر معمولاً به تمرین، یادگیری مهارت های جدید از بازی و حرفه ای ها و انجام حرکات استراتژیک هنگام ساخت یک تیم در FIFA Ultimate Team بستگی دارد. در مقاله ویژگی های فیفا 21 با تمام بخش های این بازی محبوب آشنا خواهید شد. 

1. تمرین کنید 

بازیکنان می توانند مهارت های خود را در Practice Arena یا در Skill Games تمرین کنند. این یک روش کم فشار برای بهبود در کنترل توپ، ترفندها و حرکتهای بزرگ مانند ضربات آزاد است. همچنین ایده خوبی است که تمرین دفاع کنید. بسیاری از بازیکنان اتفاق نظر دارند که این مکانیک در این قسمت کمی سخت تر شده است. بهبود دفاع در تجربه های چند نفره کلیدی خواهد بود، بنابراین بهتر است هنگام بازی در کریر مود روی آن کار کنید.

2. مکانیک جدید را بیاموزید

بازیکنان می خواهند با برخی از ویژگی های جدید در بازی مانند Agile Dribbling و Creative Run راحت باشند. دریبل Agile مکانیک جدیدی است که به بازیکنان اجازه می دهد تا در حین حرکت کندتر توپ را نزدیک نگه داشته و کنترل را حفظ کنند. Creative Run به بازیکن امکان می دهد تا زمان و جهت دویدن یک هم تیمی را کنترل کند تا پاس بهتر داده شود. هر دو ویژگی برای کنترل بهتر هر مسابقه بسیار مفید خواهند بود. این امر همچنین باعث می شود تا بازیکن در مورد حرکات و تنظیمات خود بیشتر فکر کند، که در ابتدا ممکن است دشوار باشد اما به محض اینکه بتوانند بازی را تسخیر کنند، می تواند کاملاً بر آنها تسلط داشته باشد.

3. یک آرایش متناسب پیدا کنید

بازیکنان باید آرایش متناسب با سبک منحصر به فرد خود را پیدا و حفظ کنند. پیمایش موقعیت مناسب می تواند بازی هر بازیکنی را بهبود بخشد. گزینه ها شامل گزینه های استاندارد 4-4-2 و 4-3-3 و گزینه های سنگین تر مانند 5-2-2-1 یا 3-5-2 هستند. بازیکنان باید بیشترین تعداد بازیکنان را در کجا قرار دهند تا به اثرات دلخواه خود برسند. ایده خوبی است که با شکل گیری ها و نمایش های مختلف آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین عملکرد را دارد و طبیعی ترین آن را احساس می کند.

بازگشت بازیکنان به فرم بعد از دویدن نیز مهم خواهد بود. اگر بازیکنی که در مقابل دیگری به میدان می رود، هافبک های خود را خیلی بالا ببیند، این می تواند برای مدافعین فاجعه به بار آورد. بنابراین باید برای تعیین بهترین روش برای پر کردن شکاف و جلوگیری از استفاده حریفان از فضاهای باز، استراتژی بزنند.

نکات آموزشی فیفا 21: چگونه بازیکن خوبی شویم؟

4.  Jockey

مدافعان در FIFA 21 سخت می گیرند. این بازی برای سرگرمی سریع ساخته شده است و این اغلب به معنای گل زدن است. 0-0 آنلاین خیلی کمتر از آنچه در زندگی واقعی رخ می دهد اتفاق می افتد و این بیشتر به این دلیل است که حمله راحت تر از دفاع است.

دروازه بان ها اغلب شیرجه می زنند و از دروازه خود خیلی سخت دفاع می کنند، اما اغلب بهتر است که به راحتی حریف خود را Jockey کنید و مهاجمان را از دروازه دور کنید. با Jockey کردن حریف مدافعان زاویه های خطرناک را بسته و دفاع خوبی را انجام دهند. 

5. از رادار استفاده کنید

رادار موجود در پایین صفحه منبعی بسیار ارزشمند است، اما اغلب بازیکنان از آن استفاده نمی کنند. بیشتر ما FIFA را با یک دوربین نسبتاً نزدیک بازی می کنیم، زیرا این امر به ما امکان می دهد آنچه را که اتفاق می افتد ببینیم و ما را به مرحله عمل نزدیک می کند. اگرچه در بازی واقعی، بهترین بازیکنان سر خود را بالا نگه می دارند، دائماً در جستجوی فضا و پاس هستند.

رادار آن گزینه را به شما می دهد. به شما این امکان را می دهد که ببینید کدام بازیکنان مشخص شده اند و کدام یک از آنها فضا دارند و همچنین اینکه آیا توپ از بالای سر موثر است یا خیر. 

5- از Agile Dribbling و Creative Runs استفاده کنید

این دو ویژگی جدید حمله در FIFA 21 است، و اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند تاکتیکی جدی به شما بدهد. انتظار دارید که بهترین بازیکنان مرتباً از این ویژگی ها استفاده کنند و بازی را به دست خودشان بگیرند. Agile Dribbling با فشار دادن RB / R1 فعال می شود و به این معنی است که بازیکن توپ را به بدن خود محکم نگه می دارد و منتظر لحظه مناسب است تا شما آن را از حریف دور کنید و بدوید. می بینیم که رحیم استرلینگ، ویلفرد زاها و آلن سنت ماکسیمین این کار را هر هفته در لیگ برتر انجام می دهند.

از طرف دیگر، Creative Runs با LB / L1 کار می کند. به جای اعتماد به هوش مصنوعی برای اجرای صحیح، اکنون می توانید دونده های خود را دقیقاً به همان مکانی که می خواهید بروید هدایت کنید. با استفاده از این دو ویژگی، شما در سومین مرحله نهایی بیش از هر زمان دیگری کنترل دارید - و این می تواند شما را در رسیدن به یک هدف درخشان تنظیم کند، اگر به آینده فکر کنید.

6. پاس های خود را تغییر دهید

FIFA 20 انواع جدیدی از پاس را به بازی اضافه کرده است، اما با کنترل های جدید FIFA 21، آنها می توانند موثرتر از همیشه شوند. تیاگو و گورتزکا در فصل گذشته که بایرن مونیخ به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید، اغلب این نوع پاس ها را انجام دادند. با دو ضربه زدن از طریق توپ (L1 / LB + مثلث / Y)، پاس ها سریعتر و محکم تر می شوند، در حالی که همچنان به شما امکان می دهد کنترل امور را به دست بگیرید. 

7. ضربات آزاد را تمرین کنید

ضربات ایستگاهی به طور کامل برای FIFA 20 مورد بازنگری قرار گرفت و اگر توانستید روی آنها مسلط شوید، تبریک می گویم! شما در حال حاضر حداقل یک قدم به بهترین بازیکن FIFA شدن نزدیکترید. ضربات آزاد اکنون به شما این امکان را می دهد که سطوح مختلف چرخش و منحنی را روی توپ قرار دهید، در حالی که دکمه های شوت هنوز قدرت و تکنیک را ارائه می دهند. برای تمرین ضربات آزاد به منوی Skill Games و بخش  Set Pieces رفته و در آنجا انواع ضربات آزاد از مقدماتی تا پیشرفته را انجام دهید.

8 بازیکنان خود را بشناسید

بیشتر بازیکنان FIFA 21 تعداد تیمهایی را که دوست دارند بصورت آنلاین بازی کنند، دارند، با دقت انتخاب اینکه کدام یک از برترین تیمهای جهان بیشتر به سبک بازی آنها مناسب است. 

بنابراین، شما باید بازیکنان خود را بشناسید. بعضی از آنها سرعت بهتری دارند، برخی نمی توانند از حرکت های مهارتی استفاده کنند، برخی بهتر در هوا هستند می پرند، برخی پاهایشان ضعیف است و نمی توانند ضربه بزنند و ... . دانستن نقاط قوت هر بازیکن (و احتمالاً مهمتر از همه نقاط ضعف) بدان معنی است که هرگز آنها را در موقعیت هایی قرار نمی دهید که از پس آنها بر نمی آیند.

9. با تیم خود استراتژیک باشید

در Ultimate Team، بازیکنان باید در مورد انتخاب بازیکن استراتژیک باشند. اگر آنها می توانند خلاقیت به خرج دهند، همیشه ایده خوبی است که یک بازیکن ارزان تر را در خارج از لیگ های محبوب تر انتخاب کنید. بازیکنان از یک باشگاه یا کشور دیگر می توانند تغییر ایجاد کنند و از آنجا که این بازی بازیکن را برای انتخاب یک لیگ خاص در Ultimate Team محدود نمی کند  آزمایش با بازیکنان کم محبوب و ساخت یک تیم ارزان تر و قدرتمند تر می تواند سرگرم کننده باشد. کارشناسان اتفاق نظر دارند که بازیکنان بعد از آخر هفته ارزان تر هستند ، بنابراین هنگام خرید بازیکن جدید برای تیم ، طرفداران بازی باید صبر کنند تا معامله بهتری انجام شود. پیش تر در مقاله آموزش آلتیمیت تیم فیفا 21 در این مورد بیشتر بحث کرده ایم. 

10. از حرفه ای ها یاد بگیرید

یک استراتژی نهایی ممکن است تماشای استریمرها و بازیکنان حرفه ای برای یادگیری از بازی های آنها و آموختن برخی از استراتژی ها و حرکات آنها باشد. بازیکنان می توانند این کار را با تمرین ترکیب کنند تا به آنها کمک کند همان ترفندهایی را یاد بگیرند.

خرید بازی فیفا 21

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد