آموزش کامل آلتیمیت تیم فیفا 21

آموزش کامل آلتیمیت تیم فیفا 21

آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ یک حالت بازی در FIFA 21 است که در آن می توانید بازیکنان را از باشگاه ها و ملیت های مختلف برای ایجاد بهترین ترکیب التیمیت فیفا ۲۱ (XI) انتخاب کنید.

آلتیمیت تیم فیفا سالهاست که محبوب ترین حالت بازی در FIFA بوده و EA Sports در فیفا 21 برخی پیشرفت های جدید اضافه کرده است تا به طرفداران کمک کند تیم های رویایی خود را بسازند و تنوع بیشتری از چالش ها و گزینه های مسابقه را ارائه دهند. برای بسیاری از بازیکنان جدید، تیم (FIFA Ultimate Team (FUT در ابتدا می تواند کمی دلهره آور باشد، اما اگر با چیزهایی مانند chemistry و حالت های مختلف بازی آشنا شوید، می تواند بسیار لذت بخش باشد. در ادامه راهنمای کامل FIFA Ultimate Team را بخوانید.

آلتیمیت تیم فیفا ۲۱ چیست؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ویژگی آلتیمیت چیست ؟ FIFA Ultimate Team یک حالت بازی در FIFA 21 است که در آن می توانید بازیکنان را از باشگاه ها و ملیت های مختلف برای ایجاد یک XI عالی ترکیب کنید.

در آلتیمیت تیم، می توانید تیم هایی از بازیکنان فوق العاده ایجاد کنید، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در یک تیم قرار دهید یا یک لیگ برتر XI بسازید تا جهان را بدست آورد - امکانات در این حالت بی پایان است.

البته برخی از محدودیت ها برای ساخت تیم وجود دارد، به این معنی که شما فقط نمی توانید 11 بازیکن را در کنار هم قرار دهید و امیدوار باشید که این کار موثر باشد. هر تیم دارای یک امتیاز chemistry است که از بازیکنان تیم کسب می شود، آنها برای بازی خوب باید نوعی ارتباط با هم تیمی های خود داشته باشند.

آلتیمیت تیم دارای دو حالت بازی آفلاین و آنلاین است که بسته به سطح مهارت و موفقیت شما در مسابقات هفتگی، جوایز متنوعی را ارائه می دهد.

chemistry در آلتیمیت تیم فیفا چیست؟

آلتیمیت تیم فیفا 21

هر بازیکن در XI ابتدایی شما دارای یک امتیاز chemistry است که به شما کمک می کند تا رتبه کلی chemistry تیم شما را حداکثر 100 قرار دهد. هر بازیکن دارای حداکثر امتیاز 10 است، به این معنی که شما نیازی به همه بازیکنان ندارید که دارای chemistry فردی 10 باشند تا به نمره کلی 100 برسید.

رتبه بندی chemistry یک بازیکن توسط چند عامل تعیین می شود: موقعیت، بازیکنان اطراف و مدیریتشان.

بازیکنانی که خارج از پست بازی می کنند امتیاز chemistry را از دست می دهند، اما شما می توانید کارت های تغییر موقعیت را در بازار نقل و انتقالات خریداری کنید تا به عنوان مثال یک هافبک دفاعی به یک هافبک تهاجمی یا یک هافبک راست به یک وینگر راست تبدیل شود.

اگر بازیکنی در مجاورت بازیکنانی باشد که با آنها در یک باشگاه، لیگ یا ملیت مشترک هستند، chemistry ارتقا می یابد. chemistry کامل ناشی از بازی در کنار کسی است که دارای یک باشگاه و یک کشور است - مانند دو نفره آلمانی لئون گورتزکا و جوشوا کیمیچ در خط میانی بایرن مونیخ.

هر تیم به یک مدیر نیاز دارد. هر بازیکنی که از نظر سرمربیگری در لیگ یا ملیت مشترکی برخوردار باشد، افزایش 1+ را دریافت می کند.

چگونه FIFA Ultimate Team coins بدست می آورید؟

روش های زیادی برای کسب coin در FIFA Ultimate Team وجود دارد. با انجام مسابقات تعداد کمی سکه بر اساس عملکرد و سطح دشواری حریف به دست می آورید.

همچنین می توانید از طریق جاگذاری هفتگی در Squad Battles ، Division Rivals و همچنین با بازی در FUT Champions سکه و بسته کسب کنید.

فروش بازیکن در بازار نقل و انتقالات و انجام اهداف نیز روش های خوبی برای کسب سکه است.

بسیاری از گیمرها، بازیکنان زیادی را در بازار نقل و انتقالات خریداری می کنند و می فروشند، بازیکنان خاص یا موارد دیگری را معامله می کنند تا از خرید کم و فروش بالا؛ سکه کسب کنند. تاجران خوب می توانند هر روز 1000 سکه بسازند.

شما می توانید بسته هایی را در فروشگاه خریداری کنید که حاوی پخش کننده و سایر موارد باشد که سپس می توانند به تیم شما اضافه شوند یا در بازار فروخته شوند. بسته ها با استفاده از سکه های درون بازی و همچنین FIFA Points که با پول واقعی فروخته می شوند، برای فروش هستند.

چگونه بازیکنان تیم هفته را می گیرید؟

هر چهارشنبه، EA Sports تیم هفته (TOTW) را منتشر می کند، که شامل یک بازیکن کامل است که در هفت روز گذشته عملکرد خوبی داشته اند.

هر بازیکن TOTW با کارت مخصوص (In-Form (IF که فقط به مدت یک هفته در بسته ها در دسترس است، رتبه بندی منظم خود را دریافت می کند.

در این مدت، نسخه های معمولی این بازیکنان به صورت بسته موجود نیستند، اما اگر در تیم شما باشند، رتبه بندی آنها تغییر نمی کند.

بازیکنان IF معمولاً گران ترند زیرا از نظر کیفیت و ارتقا کیفیت بسیار محدود هستند. قیمت آنها معمولاً به مرور زمان افزایش می یابد، وقتی بسته بندی آنها کم است و بسیاری از معامله گران روی بازیکنان IF سرمایه گذاری می کنند، که گاهی اوقات برای Squad Building Challenges استفاده می شوند.

چالش های SBC چیست؟

آلتیمیت تیم فیفا 21

(Squad Building Challenges (SBC به شما امکان می دهد بازیکنان غیرقابل استفاده در باشگاه خود را به پاداش های بهتر، از جمله بسته یا بازیکنان بهتر تبدیل کنید.

هر SBC شما را ملزم به ارائه تیمی از بازیکنان می کند که دارای یک chemistry خاص یا حداقل آستانه رتبه بندی هستند و گاهی اوقات بازیکنانی از برخی از باشگاه ها یا ملیت های خاص نیاز دارند.

بازیکنانی که به SBC ارسال می شوند از باشگاه شما حذف می شوند ، بنابراین بازیکنانی را که استفاده می کنید وارد چالش نکنید مگر اینکه بخواهید آنها را از دست دهید.

هر ماه، موارد ویژه ارتقا یافته (Player of the Month (POTM از طریق SBC در دسترس قرار می گیرد و این بازیکنان بهبود یافته نمی توانند در بازار نقل و انتقالات خرید و فروش شوند.

شما می توانید بازیکنانی را در بازار نقل و انتقالات بخرید که در SBC ها ارسال شوند، در حالی که سایت هایی مانند Futbin راه حل هایی برای کمک به شما در تکمیل چالش ها ارائه می دهند.

Division Rivals چیست؟

Division Rivals اصلی ترین حالت هفتگی بازی آنلاین در فیفا 21 است که به شما امکان می دهد از طریق تقسیم بندی ها ارتقا پیدا کنید، با حریفان سخت تری روبرو شوید و جوایز بهتری کسب کنید.

هر بازی که هر هفته انجام می دهید امتیازات رقبا را بدست می آورد که رتبه کلی شما در هفته را محاسبه می کند و همچنین تعیین می کند که می توانید از لیگ خود صعود کنید یا سقوط کنید.

بسته به رتبه هفتگی خود، می توانید از روز سه شنبه از بین سه گزینه پاداش انتخاب کنید که سکه، بسته قابل معامله یا بسته غیرقابل فروش را به عنوان جایزه خود در نظر بگیرید.

هر بازی Division Rivals همچنین امتیازهای Weekend League را کسب می کند تا به شما کمک کند تا به FUT Champions راه پیدا کنید. پس از رسیدن به 2000 امتیاز، می توانید وارد لیگ آخر هفته شوید و این امتیازات در هر زمان و نه فقط آخر هفته پس از رسیدن به 2000 امتیاز قابل استفاده هستند.

لیگ آخر هفته FUT Champions چیست؟

FUT Champions بزرگترین حالت بازی در FIFA 21 است و بهترین جوایز را برای برنده شدن در بازی ها ارائه می دهد.

این مسابقه هر جمعه آغاز می شود و برای هر کسی که در مسابقات لیگ آخر هفته قبلی 2000 امتیاز مسابقه رقابتی کسب کرده یا موفق به کسب شرایط عالی شده باشد، امکان پذیر است.

از جمعه تا یکشنبه، شما می توانید حداکثر 30 بازی FUT Champions را انجام دهید ، هر بازی به وقت اضافی یا پنالتی می رود تا در صورت لزوم برنده تصمیم بگیرید.

با برد بیشتر در لیگ آخر هفته جوایز بیشتری به شما تعلق می گیرد ، از جمله بازیکنان ویژه تیم قرمز هفته ، بسته ها و جوایز سکه.

صلاحیت برای مسابقات اسپورت مانند سری جهانی FIFA 21 نیز از طریق FUT Champions کسب می شود.

Squad Battles چیست؟

آلتیمیت تیم فیفا 21

Squad Battles اصلی ترین رقابت آفلاین در FIFA Ultimate Team است.

هر هفته از دوشنبه تا یکشنبه، می توانید حداکثر 40 بازی در مقابل تیم های آفلاین تصادفی انجام دهید، سطح دشواری را که برای توانایی شما مناسب است انتخاب کنید.

علاوه بر این، می توانید دو بازی اضافی مقابل تیم هفته هفته و یک تیم ویژه توسط بازیکن حرفه ای یا افراد مشهور دیگر انتخاب کنید.

مانند Division Rivals، برنده های بیشتر جوایز بهتری کسب می کنند و این جوایز هر روز صبح دوشنبه اهدا می شود.

پیش نویس FUT چیست؟

FUT Draft را می توان بصورت آنلاین یا آفلاین انجام داد و به شما امکان می دهد تا زمانی که در مسابقات حضور دارید، یک بازیکن از بازیکنان را برای استفاده آماده کنید.

این یک مسابقات حذفی است، بنابراین به محض اینکه شکست می خورید، خارج می شوید. پاداش ها بسته به پیشرفت شما در مسابقات کسب می شوند، اما حتی اگر اولین بازی خود را از دست بدهید باز هم بسته دریافت خواهید کرد.

FUT Draft یک حالت بازی پرطرفدار است زیرا فرصتی را برای استفاده از بهترین بازیکنان بازی فراهم می کند که ممکن است در غیر این صورت مقرون به صرفه نباشند ، مخصوصاً بعداً در فصلی که تیم فصل (TOTS) یا تیم سال (TOTY) بازیکنان در پیش نویس گنجانده شده اند.

با استفاده از کد پیش نویس یا پرداخت هزینه ورود می توانید پیش نویس FUT را وارد کنید. پیش نویس های توکن گاهی به صورت پاداش تصادفی در بسته ها یا با تکمیل اهداف خاص فصل ارائه می شوند.

اهداف فصل چیست؟

اهداف فصل در فیفا 20 معرفی شد و به شما امکان می دهد امتیازاتی (XP) کسب کنید، که به طور خودکار هر ماه به بسته ها، بازیکنان قرض، موارد مصرفی و حتی بازیکنان غیر قابل ردیف ارتقا می یابد.

هر هفته سه درجه از اهداف هفتگی وجود دارد - برنز، نقره و طلا - که XP زیادی را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند هدف نهایی Storyline Player را که در سطح 60 است، به ثمر برسانید.

سایر اهداف هفتگی و ماهانه نیز موارد دیگری مانند بسته ها ، افزایش سکه ها و بازیکنان را اهدا می کنند. برخی از بازیکنان خاص مانند Ones to Watch Diogo Jota فقط با انجام اهداف ویژه (مانند گلزنی با بازیکنان Liga NOS یا کمک به بازیکنان پرتغالی) به دست می آیند.

FIFA 21 همچنین اهداف انجمن را اضافه کرده است که در آن هر گیمر برای بدست آوردن XP برای باز کردن قفل موارد و Team Events که به موجب آن شما یک تیم را انتخاب می کنید و XP XP برای کسب جوایز مختلف برای بقیه جوامع کسب می کنید ، برای به دست آوردن XP با هم کار می کنند.

نمادهای FUT چیست؟

آلتیمیت تیم فیفا 21

بسیاری از بازیکنان افسانه ای و همچنین بازیکنان تمام باشگاه ها و لیگ های مجاز FIFA 21، به عنوان بازیکن ICON در تیم آلتیمیت تیم فیفا حضور دارند.

این آیکون ها بازیکنان بازنشسته ای هستند که می توانند در هر تیمی استفاده شوند زیرا دارای chemistry خاصی هستند که به آنها امکان استفاده در هر لیگ یا باشگاهی را می دهد.

هر نماد دارای چهار نسخه مختلف است که بر اساس مراحل مختلف زندگی حرفه ای خود است، از جمله Prime Moment که دارای امتیاز بسیار بالایی است و نشان دهنده زمانی است که بازیکن در اوج است.

آیکون ها از طریق بسته ها و در بازار نقل و انتقالات در دسترس هستند، در حالی که چالش های Icon Squad Building پس از خارج شدن از FIFA 20 در FIFA 21 باز می گردند.

فیفا 21 پس از 23 سال شاهد بازگشت دیوید بکهام به EA Sports خواهد بود.

ستاره سابق منچستر یونایتد و رئال مادرید به عنوان نمادی جدید در بازی به بازیکنانی مانند ژاوی، فرنس پوشکاس و فرناندو تورس پیوست.

چگونه می توانم به وب برنامه FIFA 21 دسترسی پیدا کنم؟

شما می توانید تیم خود را به روز نگه دارید، در بازار نقل و انتقالات معامله کنید و بسته ها و پاداش های FIFA 21 Web Web را در رایانه شخصی و Mac و برنامه همراه در دستگاه های تلفن همراه باز کنید.

وب برنامه به شما امکان خرید و فروش بازیکنان و همچنین اهداف کامل و چالش های Squad Building را می دهد و در اینجا به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

برنامه Companion در iOS و Android در دسترس است و می توانید از طریق فروشگاه گوشی خود به صورت رایگان بارگیری کنید. به شما امکان می دهد هر کاری که می توانید در برنامه وب انجام دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد