هر آنچه لازم است درباره کریر مود فیفا 21 بدانید

هر آنچه لازم است درباره کریر مود فیفا 21 بدانید

در حالت کریر مود فیفا 21 روش های بیشتری وجود دارد تا تاکتیک ها را هنگام شبیه سازی بازی تنظیم کنید و برنامه را برای ایجاد تعادل سالم بین تمرین و استراحت مدیریت کنید.

کریر مود چیست؟

کریر مود یک مقصد محبوب برای هواداران سخت است که رویای مدیریت باشگاه خود را دارند، از خرید بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات گرفته تا تصمیم گیری برای شروع هر مسابقه. شما امور پشت صحنه مانند مذاکره در مورد قراردادها و مدیریت روحیه بازیکن را هدایت می کنید. متأسفانه، چند سالی است که این حالت هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشته است، اما در نهایت با تعداد زیادی از ویژگی های جدید، که حتی بیشتر از هر جنبه از تیم، به شما نمایندگی می دهند، تغییر می کند. در حالت کریر مود فیفا 21 روش های بیشتری وجود دارد تا تاکتیک ها را هنگام شبیه سازی بازی تنظیم کنید، بازیکنان را به نقش های خاص اختصاص دهید و برنامه را برای ایجاد تعادل سالم بین تمرین و استراحت مدیریت کنید.

هر انچه لازم است درباره کریر مود فیفا 21 بدانید

هر آنچه لازم است درباره کریر مود فیفا ۲۱ بدانید

آموزش کریر فیفا 21

Interactive Match Sim به شما امکان می دهد تاکتیک های میان مسابقه را تنظیم کنید
بسیاری از بازیکنان در کریر مود مسابقات را انجام می دهند، زیرا این سریعترین راه برای رسیدن به تصمیمات مهم و رویدادهای محوری است که می تواند باعث ایجاد یا شکستن فصل شود. با این حال، اگر این گزینه را انتخاب کنید احساس درماندگی نمی کنید. EA به شما روش های بیشتری برای مداخله در حین شبیه سازی برای تغییر تاکتیک ها یا قرار دادن زیرشاخه ها می دهد. 

یک پرتاب جدید قبل از مسابقه ترکیب احتمالی تیم و شکل گیری آنها را به شما نشان می دهد، به شما این امکان را می دهد که قبل از فشار دادن دکمه button، تصمیمات کلیدی را بگیرید، مثلاً اگر می خواهید برگه تیم خود را تغییر دهید یا فرمول دیگری استفاده کنید که بتوان بهتر با آن مقابله کرد. سپس می توانید انتخاب کنید که مستقیماً مسابقه را انجام دهید.

در حالی که این جریان ادامه دارد، شما استقامت بازیکنان، رتبه بندی آنها، آمار مطابقت مانند فرصت های ایجاد شده و گزینه های بازی را مشاهده می کنید. این به شما اطلاعاتی می دهد که می توانید در طول مسابقه با آنها کار کنید، مثلاً بازیکنی را که انرژی اش کم می شود یا عملکرد مطابق پیش بینی را انجام ندهید، از تیم خارج کنید. یا شاید شما یک گل می زنید و تصمیم می گیرید تا تاکتیک خود را تغییر دهید تا کاملاً دفاعی باشد و از این موقعیت محافظت کند. در هر لحظه می توانید مستقیماً وارد شوید و کنترل خود را در دست بگیرید، و این کاملاً یکپارچه اتفاق می افتد.

آموزش کریر مود فیفا 21

کنترل بیشتر برای ساختن بازیکنان به همان شکلی که می خواهید

در گذشته، شما خارج از آموزش بازیکنان و قرار دادن آنها در مسابقات، کنترل کمی بر پیشرفت بازیکن داشتید، و همه آنها موقعیت ها و نمودارهای رشد بسیار سختگیری داشتند. در حالی که FIFA 20 پتانسیل های بازیکن پویا را اضافه کرده است، اما در مورد سفارشی سازی تیم شما هنوز چندان مهم نیست. کریر مود امسال انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد تا بازیکنان را به همان شکلی که می خواهید و متناسب با نیازهای خود بسازید.

رشد بازیکن تغییر یافته است. با برنامه های توسعه جدید، اکنون می توانید مناطق خاصی را برای بازیکنان انتخاب کنید، مانند مهارت های دریبل زدن یا پایان دادن به آنها. بازیکنان کهنه کار نیز از این برنامه ها استفاده می کنند، به شما امکان می دهد ویژگی هایی را که باید برای رقابت حفظ کنند، انتخاب کنید. علاوه بر ویژگی ها، شما همچنین می توانید ضعف پا، رتبه بندی حرکت مهارت، و همچنین نرخ کار را تغییر دهید. پارامترهای مختلف مانند زمان بازی، رتبه بندی مسابقه و دشواری حریف به سرعت رشد بازیکنان کمک می کند.

یکی از بزرگترین تغییرات این است که شما اکنون توانایی تغییر موقعیت بازیکن را دارید، بنابراین اگر در موقعیتی مازاد باشید و فکر کنید بازیکن شما در جای دیگری بهتر است، می توانید این تنظیمات را انجام دهید. هرچند باید عاقلانه انتخاب کنید، زیرا گاهی اوقات تلاش برای تبدیل یک بازیکن میانی به مهاجم ارزش صرف وقت شما را ندارد.

آموزش نقل و انتقالات در کریر فیفا 21

سیستم های جدید آموزش و وضوح بر آمادگی بازی تأثیر می گذارند

وضوح شاخص جدید آمادگی بازیکن قبل از مسابقه است. وضوح، همراه با روحیه بازیکن، ویژگی های بازیکن را در طول مسابقه تحت تأثیر قرار می دهد. هرچه میزان وضوح بیشتر باشد، عملکرد بازیکن در زمین بهتر خواهد بود. وضوح را می توان با انجام مسابقات یا از طریق جلسات تمرینی افزایش داد، اما انجام این کار برخی از تناسب اندام بازیکن را در ازای آن می گیرد. اصولاً شما باید از طریق جلسات تمرینی قبل از مسابقات بین وضوح و تناسب اندام تعادل برقرار کنید تا یک مدیر موفق باشید.

هر تمرین متداول، شدت و تعداد شرکت کنندگان متفاوتی دارد. این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید با انجام یک تمرین سخت که ممکن است تناسب اندام آنها را فدا کند، هرچه بیشتر بازیکنان را به سطح بهتری برسانید. در حالی که در زمان های دیگر، شما می خواهید یک تمرین ساده را فقط برای حفظ سطح فعلی بازیکنان انتخاب کنید. شما سه تمرین مختلف دارید که می توانید با حداکثر 5 شرکت کننده انتخاب کنید. از نظر فنی، می توانید پانزده بازیکن را یک باره از این طریق آموزش دهید، اما اگر تمریناتی با تعداد بازیکن کمتر انجام دهید، تمرکز آنها بیشتر است و اغلب وضوح آنها را بیشتر از گروهی می کند که در یک گروه بزرگتر باشند. بسیاری از تصمیمات مختلف برای سنجش وجود دارد.

از آنجا که وضوح و تناسب اندام بخشی جدایی ناپذیر در بازی های برنده است، EA یک لایه اضافی به زمان مدیر شما اضافه کرد: schedule planning. شما باید تصمیم بگیرید که در مقایسه با میزان استراحت که بازیکنان شما برای عملکرد خوب و روحیه بالا نیاز دارند، چقدر می خواهند تمرین کنند. این به شما امکان می دهد با تنظیم قوانین مختلف برنامه را به دلخواه خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، در یک ماه پر از بازی، شاید بخواهید قانونی را برای استراحت پس از هر مسابقه تنظیم کنید تا بازیکنان خود را خوشحال و سالم نگه دارید. یا شاید یک مسابقه بزرگ پیش رو دارید و می خواهید بازیکنان خود را تا حد ممکن تیز کنید، بنابراین قبل از آن جلسات تمرینی بیشتری را تعیین می کنید. 

به طور خلاصه همه اینها، شما سه سطح مختلف برای بازیکنان خواهید دید: تناسب اندام، وضوح و روحیه. مدیریت همه اینها دشوار است اما بخشی مهم برای موفقیت در نقش شماست. با جابجایی بازیکنان روی صفحه تیم، این به شما نشان می دهد که شما می توانید از طریق استراتژی خود آگاهانه تصمیم بگیرید.

هر انچه لازم است درباره فیفا ۲۱ کریر مود بدانید

نکاتی در مورد کریر مود فیفا 21

EA به ما اطمینان داده است که می توانید در هر یک از این سیستم ها هر اندازه که می خواهید عمیق شوید. EA پردازش را برای این حالت بهبود بخشیده، گزینه های جدید مذاکره برای خرید وام را اضافه شده و گزینه های جدید نصب ارائه شده تا بتوانید فصل را با تصاحب مالی شروع کنید یا سختگیری مذاکره را تنظیم کنید. مورد دوم به این معنی است که شما می توانید تجربه را واقعی تر کنید، بنابراین بازیکنان به باشگاه های رقیب منتقل نمی شوند و ستاره ها به جز لیگ های برتر جایی نمی روند. 

نظر شما درباره موارد جدید اضافه شده به کریر مود فیفا ۲۱ چیست؟ در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد