بازی «FIFA 22» با قیمت  ۷۰ دلاری و تکنولوژی هایپرموشن معرفی شد

بازی «FIFA 22» با قیمت ۷۰ دلاری و تکنولوژی هایپرموشن معرفی شد

بالاخره بازی FIFA 22 به طور رسمی معرفی شد. در این مطلب از گنوپلی درباره این بازی و تاریخ انتشار آن بیشتر صحبت می کنیم

شاید بازی‌های یورو ۲۰۲۰ به پایان خود رسید، اما خبرهای جذاب فوتبالی همچنان ادامه دارد، آخرین نسخه بازی فیفا یعنی FIFA 22 روز یکشنبه ۱۱ جولای به طور رسمی معرفی شد. در ادامه درباره جزئیات بیشتر این رونمایی صحبت می‌کنیم.

ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم به تریلر بازی FIFA 22 تا ببینیم شاهد چه جزئیاتی خواهیم بود:

تنها چند ساعت پس از قهرمانی ایتالیا در بازی‌های یورو ۲۰۲۰، شرکت الکترونیک آرتز (EA) سازنده بازی محبوب فیفا، تریلر بازی FIFA 22 را منتشر کرد. نکته بارزی که می‌توان به نسخه جدید بازی فیفا اشاره کرد، بهره گیری از فناوری هایپرموشن  (HyperMotion) است که کمک می‌کند تا شاهد انیمیشین و گیم پلی بسیار زیبایی از FIFA 22 باشیم.

الکترونیک آرتز فناوری هایپرموشن را اینگونه معرفی کرده است:

هایپرموشن یک الگوریتم یادگیری ماشین پیشرفته است که بیش از ۸٫۷ میلیون فریم از یک مسابقه‌ فوتبال را بررسی کرده و به کمک آن‌ها، انیمیشن‌های جدید را از روی حرکات بازیکنان شبیه‌سازی می‌کند، که باعث می‌شود FIFA 22 به فوتبال بسیار شبیه باشد.

در تکنولوژی هایپرموشن با استفاده از لباس‌های Xsens، تمام حرکات بازیکنان حرفه‌ای مانند لمس توپ‌ها، تکل‌ها، دوئل‌ها و استارت‌ها در قالب یک مسابقه‌ی فوتبال ۱۱ به ۱۱ با کیفیت بالا ضبط می‌شوند، که این داده‌ها حدود ۴۰۰۰ انیمیشن جدید را در راستای بهبود حرکات بازیکنان در بازی، ایجاد می‌کنند.

به گفته طراحان این بازی قدرت کنسول‌های نسل نهمی در بهره گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین باعث خواهد شد تا فیفا ۲۲ بیش از هر بازی فوتبال دیگری به فوتبال واقعی شبیه باشد.

قیمت بازی فیفا 22

شاید نکته مهم دیگر در مورد FIFA 22 قیمت آن باشد که بر اساس گزارش EA برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ۷۰ دلار و برای کنسول‌های نسل هشتم ۶۰ دلار  قیمت گذاری شده است. همچنین در کنار نسخه‌ نسل هشتمی ۶۰ و نسخه‌ی نسل نهمی ۷۰ دلاری، علاقه‌مندان به بازی FIFA 22 می‌توانند نسخه‌ی Ultimate Edition این اثر را با قیمت ۱۰۰ دلار تهیه کنند که شامل به‌روزرسانی رایگان و اختیاری نسل نهمی برای کاربران پلی‌ استیشن ۴ و ایکس‌ باکس وان خواهد بود.

اگر خواهان خرید این بازی هستید باید به اطلاع شما برسانیم که FIFA 22 قرار است در تاریخ ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. همچنین در همین تاریخ نسخه‌ی FIFA 22 Legacy Edition بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد.

خرید بازی از گنوپلی

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد