فروش نسخه دیجیتالی فیفا ۲۱ از نسخه فیزیکی بیشتر شد

فروش نسخه دیجیتالی فیفا ۲۱ از نسخه فیزیکی بیشتر شد

به تازگی جدول فروش هفتگی بازی‌های در انگلستان منتشر شده است که نشان می‌دهد بازی FIFA 21 رکورد خرید به صورت دیجیتالی را به نام خود ثبت کرده است.

بازی فیفا ۲۱  موفق شد در جدول فروش هفتگی انگلستان در صدر جدول قرار بگیرد. بازی FIFA 21  که به تازگی توسط کمپانی الکترونیک آرتز عرضه شده است، نسبت به نسخه قبلی یعنی FIFA 20 بیش از ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

نکته جالب در مورد استقبال گیمرها از فیفا ۲۱ میزان فروش نسخه دیجیتالی این بازی است که به نظر می‌رسد به دلیل اعمال محدودیت‌های رفت و آمد برای کنترل ویروس کرونا رخ داده باشد. چرا که بر اساس گزارش‌ها به طور کلی میزان فروش نسخه فیزیکی بازی‌ها نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد کاهش داشته است.

  اولین‌بار است که در تاریخ دنیای گیم این اتفاق رخ می‌دهد که فروش نسخه دیجیتالی یک محصول الکترونیک آرتز روی بیشتر از نسخه فیزیکی آن شده است.

البته به نظر می‌رسد کاهش فروش نسخه فیزیکی FIFA 20 به زودی و با عرضه کنسول‌های جدید نسل نهمی PS5 سونی و Xbox X و Xbox S مایکروسافت جبران شود.

درباره سایر عناوین حاضر در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته بریتانیا باید بگوییم Star Wars: Squadrons که هفته پیش در رده نخست قرار داشت حالا پس از فیفا ۲۱ در رده دوم قرار گرفته است و پس از این دو هم Crash Bandicoot 4: It’s About Time در رده سوم جدول فروش هفتگی بریتانیا دیده می‌شود.

در ادامه بازی Assassin’s Creed Odyssey رده چهارم، Mafia: Definitive Edition رده پنجم، Ghost of Tsushima رده ششم و Grand Theft Auto 5 رده هفتم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بازی‌ Tom Clancy’s The Division 2، بازی Warhammer 40,000: Dawn of War 3 و بازی محبوب Far Cry 5 هم رده‌های هشتم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ویژگی های فیفا 21 - هر آنچه لازم است درباره فیفا 21 بدانید

در پایان دوباره یادآوری می‌کنیم که اگر از هزینه زیاد بازی‌ها گله دارید، می‌توانید با خرید بازی‌های دست دوم از گنوپلی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید بازی‌های سالم خود را که به پایان رسانده‌اید از طریق گنوپلی بفروشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق قسمت نظرات یا تماس با گنوپلی با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد