تریلر زمان عرضه پلی استیشن 5 سونی منتشر شد

تریلر زمان عرضه پلی استیشن 5 سونی منتشر شد

سونی از تریلر زمان عرضه پلی استیشن 5 رونمایی کرد. در این تریلر که از تراویس اسکات استفاده شده است سونی روی بی حد و مرز بودن بازی به وسیله این کنسول تاکید می‌کند.

در حالی که نفس‌ها برای عرضه کنسول پلی استیشن ۵ به شماره افتاده است، سونی دست از دلبری کردن برنمی‌دارد و امروز تریلر جدیدی از عرضه پلی اسیتشن ۵ رونمایی کرده است.

سونی در این تبلیغات ۱ دقیقه‌ای از صدای تراویس اسکات (Travis Scott) خواننده و رپر مشهور امریکایی کمک گرفته است. اگر تا به حال تبلیغات پلی استیشن ۵ را دیده باشید، حتما می‌دانید که سونی از شعار بازی حد و مرزی ندارد «Play has no limit» استفاده کرده است.

در این ویدیو هم سونی به گونه‌ای دیگر به میل انسان برای رسیدن به فراتر از همه‌ی انتظارات و دست‌یابی به بهترین چیزها تاکید می‌کند

اریک لمپل (Eric Lempel)، نایب رئیس تیم تبلیغاتی پلی استیشن درباره انتشار تیزر تبلیغاتی جدید پلی استیشن ۵  می‌گوید: «ما بیش از این نمی‌توانیم برای تجربه شدن نسل بعدی سرگرمی‌های تعاملی توسط شما صبر کنیم. بنابراین امروز اولین تیزر  اصلی زمان عرضه‌ کنسول PS5 را پخش کردیم.»

او در ادامه درباره میل انسان به بی نهایت می‌گوید: این‌جا می‌خواهیم آن احساس بی‌نظیری را در وجود گیمرها زنده کنیم که پس از تجربه‌ی جدیدترین و برترین بازی‌های ویدیویی پیشرفته به‌دست می‌آورد. چرا که پلی استیشن 5 خیلی زود به مکان تازه‌ای تبدیل می‌شود که گیمرها را برای غرق شدن در جهان بازی‌های ویدیویی در خود جمع می‌کند، پس یک بار دیگر به یاد شما می‌آورم که در دنیای پلی استیشن 5، بازی کردن حد و مرزی نمی‌شناسد».

در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

فراموش نکنید که به گفته سونی پلی استیشن ۵ از ۲۲ آبان در کشور‌هایی مثل آمریکا، کانادا و کره جنوبی و ۲۹ آبان هم در سراسر جهان عرضه می‌شود. اگر قصد خرید کنسول PS5 را دارید می‌توانید آن را به بهترین قیمت و با بهترین شرایط از فروشگاه گنوپلی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید کنسول‌های جدید سونی با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد