نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس از گوچی با قیمت ۱۰ هزار دلار

نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس از گوچی با قیمت ۱۰ هزار دلار

برند مشهور مد و فشن گوچی قصد دارد با همکاری مایکروسافت نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس را با قیمت ۱۰ هزار دلار عرضه کند.

مایکروسافت قرار است با همکاری برند مشهور مد و فشن یعنی گوچی نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس را عرضه کند. جالب اینجاست نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس با برند گوچی با قیمت ۱۰ هزار دلار و تنها در ۱۰۰ عدد به فروش خواهد رسید.

بر اساس خبری که در سایت رسمی شرکت گوچی منتشر شده است، نسخه ویژه ایکس باکس سری ایکس توسط گوچی تزئین شده و درون چمدانی ویژه با المان‌های شرکت گوچی طراحی شده است. به این ترتیب این کنسول ۱۰ هزار دلاری در واقع شامل یک کنسول ایکس باکس سری ایکس تزئین شده، دو کنترلر و یک چمدان مخصوص است که به سرویس گیم پس آلتیمیت هم دسترسی خواهد داشت.

اگر با لوگوی برند گوچی یا همان طرح معروف لوزی شکل  حرف G آشنایی دارید کنسول و چمدان با این المان طراخی شده‌اند.جالب است بدانید این دو حرف با توجه به حروف اول «گوچیو گوچی» و Good Game انتخاب شده‌اند. در چمدان مخصوص گوچی جایگاه خاصی برای کنترلرها و خود کنسول در نظر گرفته شده تا بتوانید ایکس باکس سری ایکس را در سفرها همراه خود جابه‌جا کنید.

کنترلرها هم با دو نوار به رنگ‌های آبی و قرمز تزئین شده‌اند تا یادآور طراحی‌های گوچی باشند. ایکس باکس گوچی از ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان از طریق وب‌سایت گوچی و فروشگاه‌های برگزیده این شرکت عرضه می‌شود. همان‌طور که گفتیم، این محصول عرضه محدودی خواهد داشت و فقط در ۱۰۰ مدل به دست علاقه‌مندان ثروتمند می‌رسد.

خرید ایکس باکس از گنوپلی

 فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌ها و لوازم جانبی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد