فروش بازی It Takes Two از ۲ میلیون نسخه فراتر رفت

فروش بازی It Takes Two از ۲ میلیون نسخه فراتر رفت

بازی محبوب و تحسین شده It Takes Two به فروش بیش از ۲ میلیون نسخه دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارش استودیو هیزلایت (Hazelight) حالا بیش از ۲ میلیون نسخه بازی خوش ساخت و دوست داشتنی It Takes Two  به فروش رسیده است.

داستان بازی It Takes Two که حول محور یک خانواده سه نفره به نام‌های Cody ، May و Rose  می‌گذرد، آنقدر خوش ساخت بوده که از زمان عرضه همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار داشته است.

به لطف طراحی خلاقانه، گیم پلی جذاب این بازی موفق شده است نظر اکثر گیمرهایی که آن را تجربه کرده‌اند جلب کند. جالب اینجاست جوزف فارس کارگردان اسبق سینما و بازیساز مشهور مدتی پیش در صحبت‌هایش قبل از عرضه بازی It Takes Two، اعلام کرد که هرکس این بازی را تجربه کند و از آن رضایت نداشته باشد، 10 دلار به او پرداخت خواهد کرد.

سایت GameMAG  پیش از این در ستایش بازی It Takes Two گفته بود:

بازی ویدیویی It Takes Two بزرگترین شگفتی بهار امسال است. در حالی که جهان هنوز در یک قفل همه گیری کرونا قرار دارد و بازی ها پشت سر هم به تأخیر می افتند ، ما را به یک ماجراجویی دیوانه وار هدایت می کند که پر از ایده های درام و گیم پلی جذاب است.

اگر قصد دارید بیشتر درباره این بازی بدانید به مطلب نقد و بررسی بازی It Takes Two  سر بزنید.

It Takes Two در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌ باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

فراموش نکنید شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی  It Takes Two را با بهترین قیمت از گنوپلی خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد