بازی‌ های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۲ سرویس PS Plus معرفی شد

بازی‌ های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۲ سرویس PS Plus معرفی شد

در این مطلب از گنوپلی به معرفی بازی‌ های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۲ سرویس PS Plus یا همان پلی استیشن پلاس می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید سونی هر ماه چندین عنوان بازی را برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس به صورت رایگان عرضه می‌کند. سونی برای سال ۲۰۲۲ هم این شیوه را ادامه می‌دهد و لیست بازی های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۲ PS Plus منتشر شده است. جالب اینجاست این بار بازی‌های متنوع و جالبی برای کاربران در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۳ ژانویه در دسترس خواهند بود. در ادامه با این بازی‌ها آشنا خواهیم شد.

لیست بازی های رایگان ژانویه ۲۰۲۲ سرویس PS Plus

  • بازی Deep Rock Galactic
  • بازی Persona 5 Strikers
  • بازی DiRT 5

معرفی بازی Deep Rock Galactic

Deep Rock Galactic یک شوتر اول شخص گروهی است که می‌تواند هم به صورت انفرادی و هم چندنفره آن را بازی کرد، البته تنها راه موفقیت در این بازی کار گروهی است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد با بروزرسانی‌های متعدد و گرافیک جذابی که داشت مورد توجه قرار گرفت.

در این بازی شما با یک غار پر از آدم فضایی‌ها روبرو خواهید شد و تنها وظیفه شما نابودی هر چه بیشتر این موجودات تخیلی و تا دندان‌ مسلح خواهد بود. این بازی به دلیل صحنه‌های اکشن و پر جنب و جوش هیجان زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

معرفی بازی Persona 5 Strikers

عنوان Persona 5 Strikers که نوامبر سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ منتشر شده بود حالا در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفته است که خبر جذابی برای این گیمرها محسوب می‌شود.

بازی Persona 5 Strikers که یک دنباله جذاب برای Persona 5 است یک بازی نقش آفرینی جذاب محسوب می‌شود که نبرد در کشور ژاپن را روایت می کند. این بازی به دلیل طراحی کاراکترهای زیبا و گیم پلی چشم نواز به یکی از بازی‌های محبوب کاربران PS4 تبدیل شده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: نقد و بررسی بازی Persona 5 Strikers

معرفی بازی DiRT 5

سونی که نشان داده است همواره در کنار دو بازی PS4 یک بازی هم برای کاربران PS5 در سرویس پلی استیشن پلاس عرضه می‌کند این بار سراغ بازی ریسینگ رفته و DiRT 5 را برای ژانویه ۲۰۲۲ در نظر گرفته است. 

از جمله نقاط قوت این بازی می‌توان به ماشین‌های منحصر به فرد و پیست‌های مسابقه با ویژگی‌های خاص اشاره کرد که بازی را به یک چالش جذاب برای گیمر تبدیل می‌کند. گرافیک فوق‌العاده Dirt 5  و موسیقی بی نظیر آن بدون شک تجربه هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم خواهند کرد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: نقد و بررسی بازی Dirt 5

همانطور که متوجه شدید سونی این بار بازی‌های متنوع و جذابی را  در لیست بازی های رایگان ژانویه ۲۰۲۲ سرویس PS  Plus

قرار دارده است از بازی Persona 5 Strikers که سبک اکشن نقش آفرینی دارد تا بازی DiRT 5 سبک مسابقه‌ای دارد و بازی Deep Rock Galactic تجربه‌ای چند نفره در دنیایی تخیلی را به شما هدیه می‌دهد.

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد