عذرخواهی کونامی به خاطر انتشار فاجعه بار بازی eFootball 2022

عذرخواهی کونامی به خاطر انتشار فاجعه بار بازی eFootball 2022

بازی eFootball 2022 که قرار بود پس از ۱۰ سال جایگزین قابل قبولی برای Pro Evolution Soccer باشد هفته گذشته در دسترس کابران استیم قرار گرفت و با انتشار فاجعه بار مورد تخقیر کابران قرار گرفت.

بازی eFootball 2022 که قرار بود جایگزین بازی خاطره‌انگیز و محبوب Pro Evolution Soccer شود، چندی پیش با خبرهای جذابی از جمله انتشار رایگان بازی و همکاری با باشگاه‌های محبوب فوتبال هوادارن خود را هیجان زده کرده بود. هفته پیش برای اولین بار نسخه ابتدایی بازی در دسترس کاربران قرار گرفت. اما بازی از آنچه همه ما انتظار داشتیم فاجعه بار‌تر بود تا جایی که شرکت کونامی به دلیل انتشار فاجعه بار بازی eFootball 2022 مجبور به غذرخواهی شد.

بازی eFootball 2022 که اکنون در دسترس کاربران فروشگاه استیم قرار دارد. با واکنش تحقیرآمیز کاربران شد اگر محتواهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد بازی eFootball 2022 به خصوص طراحی چهره بازیکنان را دیده باشید، حتما شما هم از کیفیت بسیار بد آن تعجب خواهید کرد.

به همین دلیل کونامی به علت ثبت رکورد بدترین بازی تاریخ فروشگاه استیم عذرخواهی کرد و رفع ایرادات بازی در آینده را وعده داد.

در بیانیه کونامی آمده است:

پس از انتشار eFootball 2022، ما بازخوردهای بسیاری در زمینه‌ی عدم تعادل سرعت پاس‌ها و کارهای دفاعی دریافت کرده‌ایم. همچنین، گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلاتی در کات‌سین‌های بازی، چهره‌ی بازیکنان، حرکات توپ و رفتارهای بازیکنان دریافت کرده‌ایم. ما به دلیل بروز این مشکلات بسیار متاسفیم و می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که مشکلات بازی را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

این بازی به صورت مداوم به روز می‌شود و کیفیت آن بهبود خواهد یافت. به صورت مداوم به آن محتوا اضافه خواهد شد. از هفته‌ی آینده ما روی به‌روزرسانی ماه اکتبر تمرکز خواهیم کرد.

ما نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران انجام خواهیم داد و منتظر حمایت مستمر شما از eFootball 2022 هستیم.

حالا باید صبر کنیم و ببینیم آیا کونامی می‌تواند در آپدیت‌های بعدی مشکلات بسیار بزرگ eFootball 2022 را رفع کند یا نه!

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد