نقد و بررسی بازی Lovers in a Dangerous Spacetime

نقد و بررسی بازی Lovers in a Dangerous Spacetime

Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی چند نفره است که بین ژانرهای اکشن و پارتی قرار دارد. این بازی توسط استودیوی Asteroid Base توسعه یافته است

Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی چند نفره است که بین ژانرهای اکشن و پارتی قرار دارد. این بازی توسط استودیوی Asteroid Base توسعه یافته است و برای استفاده از رنگ، تخیل و سرگرمی ناب مورد ستایش و علاقه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. اکنون وقت آن رسیده است که به نقد و بررسی بازی Lovers in a Dangerous Spacetime بپردازیم و ببینیم این همه هیاهو چیست. 

Lovers In A Dangerous Spacetime یک تیرانداز دو بعدی است که در آن حداکثر چهار بازیکن یک سفینه فضایی کروی را کنترل می کنند که در آن همه سیستم های داخلی مانند لیزر، موتور و سپرها باید جداگانه اداره شوند. مفهوم این امر این است که کشتی واقعاً 6 خدمه یا بیشتر در اختیار دارد اما چون فقط چهار نفر هستید، باید از هر ایستگاه کنترل بلند شوید و مانند یک بازی کوچک با سکوهای کوچک از کشتی دور شوید و به کشتی بعدی بروید. تصمیم مهمی است که کشتی را به بخشهایی تقسیم کنید، اما کنترل موتور در وسط نیز حیاتی است، بنابراین بهتر است که یک نفر رانندگی کند و دیگران اسلحه را کنترل کنند. 

  • ناشر: Asteroid Base
  • توسعه دهنده: Asteroid Base
  • بستر های نرم افزاری: PC
  • در دسترس بودن: اکنون در Xbox One ، PC و PS4 عرضه می شود.

نقد و بررسی بازی Lovers in a Dangerous Spacetime

Lovers in a Dangerous Spacetime با در نظر گرفتن یک بازی تعاونی طراحی شده است اما اگر ترجیح می دهید می توانید همه چیز را به تنهایی بازی کنید. وقتی تیم شما جمع شد (حداکثر تا چهار بازیکن)، وظیفه شما این است که با هم کار کنید تا یک سفینه فضایی را در اطراف سطوح آلوده به دشمن هدایت کنید. این کشتی کنترل هایی را برای رانندگی، بهره برداری از سپر، چهار برجک مستقل، نقشه و سلاح واقعاً قدرتمندی دارد که کاربرد محدودی دارد.

ترفند در اینجا این است که هر بازیکن فقط می تواند یکی از این موارد را همزمان کار کند. هر یک از اعضای تیم باید از طریق کشتی جلو و عقب حرکت کند تا از هر کدام از کنترل ها برای پیشرفت لازم استفاده کند و در هنگام حرکت با یکدیگر ارتباط برقرار کند. برای موفقیت واقعی، تیم ها باید قبل از اینکه به یک سطح برسند، برنامه ریزی خوبی برای نقش هر یک از اعضا داشته باشند یا در حین بازی در دستورالعمل های تبلیغاتی بسیار کارآمد باشند.

هدف از اکثر سطوح؛ یافتن حداقل پنج bunnies فضایی برای باز کردن یک قلب عاشقانه غول پیکر در آسمان است. با سفر به این قلب قفل شده می توانید به مرحله بعدی مبارزات فعلی خود بروید - این بازی در کل دارای چهار کمپین است که هر کدام شامل چهار مرحله عادی و یک مرحله رئیس است. در طول راه، چندین نوع دشمن وجود دارد که می تواند به شما آسیب برساند از طرق مختلف و تنوع در مناظر که می تواند بر نحوه پرواز، عملکرد سلاح ها یا حتی استراتژی های شلیک شما تأثیر بگذارد.

lovers in a dangerous spacetime

علاوه بر این، با پیشرفت (به شرطی که آنها را در سطح خود پیدا کنید)، به روزرسانی های کشتی در دسترس قرار خواهد گرفت، به شما این امکان را می دهد که مجموعه کنترل های خود را تقویت کنید. این که بخواهید از این نیروها در برج های خود برای افزایش آتش استفاده کنید، سپر برای دفاع بیشتر یا حتی موتور برای پاداش های بیشتر کاملاً به خود شما بستگی دارد (یا تیم شما!).

اگر تصمیم بگیرید که به تنهایی این کار را انجام دهید، با یک حیوان خانگی تحت کنترل هوش مصنوعی همراه خواهید شد. به جای برقراری ارتباط با دوستان واقعی و انسانی خود، یک گزینه کنترل اضافی برای دوست حیوان خانگی جدید خواهید داشت. با نگه داشتن 'X' و انتخاب کنترل در کشتی، می توانید به حیوان خانگی خود بگویید که کنترل موتور را به دست بگیرد، برجک ها را کنترل کند یا اگر دوست دارید بیکار بمانید و کاری انجام ندهید و یا مشکل دارید، هوش مصنوعی در تیراندازی کمک بسیاری خواهد کرد. در واقع، این یک بازی کاملاً جدید به نظر می رسد و از این سبک بازی چند نفره، لذت خواهید برد.

این مبارزات برای یک بازی که مبتنی بر موضوع عشق و اسم حیوان دست اموزهای کوچک ناز است، به طرز شگفت آوری چالش برانگیز است. هرچند این هرگز مسئله واقعی نیست. در هر زمان (حتی بین هر مرحله) می توانید سختی را به دلخواه خود تغییر دهید. 

این همچنین یک بازی در مورد روابط انسانی است. با یک دوست بازی کنید و هر دو نقش یک فضانورد را برعهده خواهید گرفت. شما باید با وظایف کشتی درگیر شوید، در حالی که با یکدیگر فریاد می زنید، مثلاً سپرها را محاصره کنید یا به برجک طبقه بالا بروید. شانس موفقیت شما به کیفیت ارتباطات شما بستگی دارد. با همان برجک مسابقه دهید و ده ثانیه طول بکشد که تصمیم بگیرید چه کسی واقعاً می خواهد روی صندلی بنشیند، و زمانی که کشتی شما ثابت و بدون دفاع است، کاملاً آسیب پذیر خواهید بود. 

Lovers in a Dangerous Spacetime بررسی شخصیت است. چقدر می توانید در شرایط استرس زا با دیگران همکاری کنید؟ آیا به سرعت نسبت به تغییرات تهدیدآمیز واکنش نشان می دهید؟ اگر قصد دارید تنها باشید، سگ یا گربه می گیرید؟

خرید بازی Lovers in a Dangerous Spacetime

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد