تا کنون بیش از ۸ میلیون نسخه از بازی مورتال کمبت ۱۱ به فروش رسیده است

تا کنون بیش از ۸ میلیون نسخه از بازی مورتال کمبت ۱۱ به فروش رسیده است

بازی Mortal Kombat 11 که در آوریل سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود، حالا بیش از ۸ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

بازی Mortal Kombat 11  که اولین بار در آوریل سال ۲۰۱۹ توسط استودیو ندررلم (NetherRealm) به بازار عرضه شد، حالا فروش آن از ۸ میلیون نسخه هم فراتر رفت.

هرچند مورتال کمبت به رکورد پرفروش‌ترین بازی دست پیدا نکرد، جزو بازی‌های پرفروش سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.

اد بون (Ed Boon) مدیر خلاقیت استودیو ندررلم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد، از زمان انتشار نسخه جدید مورتال کمبت، آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی زیادی برای آن عرضه شده و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این بسته‌های الحاقی برخی از شخصیت‌ها که نسخه اولیه بازی حضور نداشتند به بازی اضافه شدند از جمله شخصیت‌هایی مانند: Shang Tsung، Sindel، The Terminator، Joker و .. او در ادامه به فروش موفق ۸ میلیون نسخه از این بازی اشاره کرد و گفت همچنان به‌روزرسانی‌های جدیدی برای این بازی ارائه خواهد شد.

 فر.ش بازی مورتال کمبات ۱۱

با توجه به موفقیت فروش مورتال کمبت ۱۱ روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ (PS4) و ایکس باکس وان (Xbox One) حالا قابل انتظار است که استودیو ندررلم به فکر بهینه‌سازی این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ (PS5) و ایکس باکس ایکس (Xbox X) باشد.

اد بون تایید کرده است که برخی از شخصیت‌های کلاسیک مورتال کمبت مانند «Mileena» که باوجود بسته‌های الحاقی جدید همچنان در بازی حاضر نیستند، در به‌روزرسانی جدید وارد بازی خواهند شد. همچنین شایعاتی در مورد حضور شخصیت رمبو هم به گوش می‌رسد.

جالب است بدانید فیلم جدیدی از مورتال کمبت هم در حال ساخت است که طبق زما‌نبندی‌ها ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در ایالات متحده به روی پرده خواهد رفت.

اگر شما هم از طرفداران بازی Mortal Kombat 11 هستید می‌توانید نظرات و سوالات خود در این بازی را از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی گنوپلی با ما در میان بگذارید.

همچنین اگر قصد خرید بازی‌های PS4 یا بازی‌های Xbox One به صورت قسطی را دارید با گنوپلی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد