نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5

نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5

سونی ورود به کنسول جدید را ساده و آسان کرده است و شما چیزی را از دست نمی دهید. در این مقاله با نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5 به طور کامل آشنا خواهید شد و پاسخ سوال اینکه آیا اکانت ps4 روی ps5 اجرا می شود را خواهید پیدا کرد.

نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5

در حالی که پلی استیشن 5 مدت کوتاهی است که راه اندازی شده است، اکنون زمان مناسبی است که حساب (PlayStation Network (PSN خود را منتقل کنید. یک سوال که معمولا گیمرها می پرسند اینست که آیا حساب به طور کامل منتقل خواهد شد؟ خبر خوب این است که هنگام جابجایی حساب، با چند روش های ساده اینکار صورت می گیرد و چیزی از دست نمی دهید. در ادامه با نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5 به طور کامل آشنا خواهید شد. 

فقط وارد حساب خود شوید

هر آنچه که برای انتقال حساب PSN خود به پلی استیشن 5 لازم است، به سیستم وارد شده است. برای این کار تنها کافی است نام کاربری و گذرواژه PSN خود را وارد کنید (اگر احراز هویت دو عاملی را فعال کرده باشید، باید آن را تایید کنید)، یا می توانید از برنامه PlayStation سونی که اخیراً اصلاح شده استفاده کنید. فقط برنامه را روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی بارگیری کنید، با استفاده از اعتبارنامه وارد سیستم شوید، به قسمت تنظیمات رفته و "Sign in on PS5" را بزنید. البته کنسول PS5 یک کد QR هم در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با استفاده از برنامه اسکن کنید و بدون معطلی وارد سیستم شوید. با این کار بدون دردسر و تنها در عرض چند ثانیه به سیستم وارد خواهید شد.

نحوه انتقال اکانت ps4 به ps5

اگر نام جدید می خواهید، حساب جدید ایجاد نکنید

ممکن است بخواهید که نامتان را عوض کنید، لازم به ذکر است که برای تغییر شناسه آنلاین خود نیازی به ایجاد حساب PSN جدید ندارید. توجه داشته باشید اگر حساب جدید ایجاد کنید، از محتوای ذخیره شده در حساب PSN موجود مانند بازی ها و خرید محتوا محروم خواهید شد. برای تغییر نام، تنها کافی است شناسه آنلاین خود را همانند آنچه که در PS4 انجام می دهید، ویرایش کنید. تغییر شناسه برای اولین بار رایگان است، اما در دفعات بعدی هزینه خواهد داشت. 

چه چیزهایی به پلی استیشن 5 منتقل خواهند شد؟

  • شناسه آنلاین
  • دوستان
  • تروفی ها
  • کیف پول
  • حق محتوا
  • انتقال بازی از ps4 به ps5 (بازی های سازگار)
  • ویدیوها
  • موسیقی 

در هنگام انتقال اکانت ps4 به ps5 هر چیزی را که فکر می کنید، به کنسول جدید منتقل خواهد شد. این یعنی هر بازی، خرید DLC و هر نوع موسیقی و ویدئو را که قبلا خریداری شده است، در کنسول جدید خواهید داشت. این انتقال همچنین باعث حابجایی لیست دوستان، جایزه ها و هرگونه بودجه ای را در کیف پول PSN دارید، خواهد شد. تنها چیزی که از دست خواهید داد و به پلی استیشن 5 منتقل نخواهد شد، بازی های پشتیبانی نشده PS4 است، اما معمولا این لیست زیاد نیست. اگر می خواهید فضای بیشتری برای بازی های PS5 در NVMe SSD داخلی سیستم داشته باشید، این موارد را می توان در یک درایو خارجی ذخیره کرد.

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد