نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

درآمد ارزی واقعی خود را در NBA 2K21 به حداکثر برسانید. در این راهنما، ما در مورد نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21 توضیح خواهیم داد.

VC یک ارز درون بازی است که می تواند برای خرید نسخه های به روز MyPlayer، مواد آرایشی مانند لباس و کفش و بسته های پخش در MyTeam مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که این قسمت مهمی از بازی NBA 2K21 است، شما باید تا جایی که امکان دارد پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانید. در این راهنما، ما در مورد نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21 توضیح خواهیم داد تا همیشه بهترین ویژگی ها، رشته ها و کارت های MyTeam را داشته باشید.

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

بازی NBA 2K21 یکی از بازی های ورزشی ps4 پرفروش در سایت گنوپلی می باشد که موردد توجه علاقه مندان به بسکتبال می باشد. در این راهنما، ما می خواهیم نحوه کسب VC در NBA 2K21 را نشان دهیم تا همیشه حداکثر مبلغ ارز مجازی را برای خرج کنید. ما به مرور مرتباً این راهنما را بهبود می بخشیم، بنابراین حتماً صفحه را نشان کنید و برای راهنمایی و پیشنهادات بیشتر مرتباً بررسی کنید.

خوب بازی کنیدنحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

بهترین مکان برای شروع فقط بازی خوب است. در حالت MyCareer، به دلیل مشارکت در موفقیت تیم خود VC کسب خواهید کرد. این بدان معنی است که برای این موارد ارز در نظر می گیرید: امتیازگیری، جمع آوری بازپرداخت، کمک به هم تیمی ها و اجبار به گردش مالی. به خاطر داشته باشید که می توانید VC را نیز بخاطر دادن خطا و دادن توپ از دست بدهید.

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

با بازی خوب سعی کنید نمره هم تیمی خود را تا حد ممکن بالا ببرید و بر اساس عملکرد خود در پایان بازی پاداش کسب خواهید کرد. هنگامی که از طریق MyCareer پیشرفت بیشتری کردید، می توانید قراردادهای حمایت مالی را امضا کنید که درآمد VC شما را به حداکثر می رساند، اما بعداً جزئیات آن را توضیح خواهیم داد.

نماینده خود را با دقت انتخاب کنید

در طول مبارزات انتخاباتی MyCareer، شما می خواهید سهام خود را تا آنجا که ممکن است بالا ببرید، زیرا اگر گزینه دوم باشید، حداکثر حقوق ممکن در اولین فصل حضور در NBA را تضمین می کنید. این به این معنی است که با عملکرد خوب می توانید در هر مسابقه ای که دارید بیش از 1000 vc درآمد کسب کنید، که بازدهی کاملاً مناسبی است - خصوصاً در اوایل بازی که دقیقه شما نسبتاً محدود است.

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

همچنین باید نماینده خود را با دقت انتخاب کنید. شما دو گزینه خواهید داشت: آرچی بالدوین و هارپر دل. اگرچه در کل درآمد کمتری با Harper Dell کسب خواهید کرد، به سرعت به پاداش ها دسترسی خواهید یافت، بنابراین اگر می خواهید MyPlayer خود را سریعاً مشخص کنید، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد. هنوز هم می توانید VC خوبی را با Archie Baldwin بدست آوری ، اما اگر کمی بیشتر صبر کنید ممکن است بهترین پاداش ها را بگیرید.

همچنین قراردادهای اسپانسری نیز خواهید داشت. معمولاً برای شرکت در یک رویداد یا به پایان رساندن یک بازی؛ تزریق VC را خواهید داشت. سعی کنید تا آنجا که ممکن است انگیزه داشته باشید و اهدافی را انتخاب کنید که مطمئن باشید قادر خواهید بود هر بازی را به پایان برسانید. 

راه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

به یاد داشته باشید اگرچه می توانید پیشنهادات متقابل خود را در حین مذاکرات حمایت مالی ارائه دهید، اما مهم نیست که زیاد حریص شوید. اگر بخواهید بیش از حد از آنها طلب کنید، شرکت ها علاقه خود را از دست می دهند، بنابراین بهتر است که یک قرارداد ضعیف داشته باشید تا هیچ قراردادی - به ویژه اگر پرداخت در کل بسیار خوب باشد.

چرخش روزانه را هر روز انجام دهید

روش به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

چرخش روزانه (Daily Spin) شاید یکی از ویژگی های بحث برانگیز NBA 2K21 باشد، اما اساساً پاداش هر روز را تضمین می کند، بنابراین ارزش تعامل دارد. چرخ بزرگ را در Jeff's 2K Arcade پیدا خواهید کرد، هر روز به آنجا بروید و چرخ را بچرخانید. در حالی که جوایز دیگری در نظر گرفته شده است - مانند MyTeam Tokens و باز کردن قفل لباس - شما همچنین می توانید ضرب های VC را برنده شوید، بنابراین ارزش دارد روزانه بازی را انجام دهید و چند دقیقه را برای چرخاندن چرخ اختصاص دهید.

2KT تماشا کنید

چگونگی به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

با تماشای NBA 2KTV و پاسخ به سوالات نظرسنجی ها و چیزهای بی اهمیت که در طول نمایش نشان می دهد می توانید به آسانی VC به دست آورید. برخی قسمت ها را هنگام بارگیری بازی مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت می توانید به قسمت 2KTV در فهرست اصلی مراجعه کرده و آن را انتخاب کنید. اگرچه از این قسمت VC زیادی کسب نخواهید کرد، اما هنوز هم ارزش آن را دارد.

نتایج NBA در دنیای واقعی را پیش بینی کنید

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

اگر در Jeff’s 2K Arcade برای چرخش روزانه حضور دارید، ممکن است بخواهید یکی از کیوسک های پشت را بزنید که به شما امکان می دهد نتایج NBA در دنیای واقعی را پیش بینی کنید. متأسفانه، با توجه به اختلال در برنامه به دلیل ویروس کرونا، این بازی به شما امکان نمی دهد پلی آف در حال انجام را پیش بینی کنید. به همین ترتیب قبل از استفاده از این مرحله باید تا دسامبر برای فصل جدید صبر کنید. 

خرید از فروشگاه PS

نحوه به دست آوردن VC در بازی NBA 2K21

VC همچنین با افزایش های مختلف از فروشگاه PlayStation در دسترس است. اگرچه این راهی نیست که ما به شما توصیه کنیم، اما اگر به دنبال تزریق سریع ارز مجازی هستید، همیشه گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید. خرید VC بیشتر در یک مبلغ معمولاً معامله بهتری برای شما ایجاد می کند، بنابراین اگر توانایی تهیه آنها را دارید به دنبال بسته های بزرگتر بروید. همچنین به خاطر داشته باشید که 2K Sports گاهی اوقات VC را در فروشگاه PS با تخفیف های ویژه ارائه می دهد، بنابراین اگر کمی صبور باشید می توانید به طور بالقوه پس انداز زیادی را انجام دهید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد