بررسی نمرات و راهنمای بازی Persona 5 Strikers

بررسی نمرات و راهنمای بازی Persona 5 Strikers

در این مطلب از گنوپلی به بررسی نمرات و راهنمای بازی Persona 5 Strikers می‌پردازیم.

عنوان Persona 5 یک موفقیت بزرگ در عرصه بین‎‌المللی بود که موفق شد با فروش بیش از ۳ میلیون نسخه، برای اولین بار Persona را در میان عموم گیمرها محبوب کند. از همین رو پس از گذشت مدتی سازندگان تصمیم به ساخت ادامه این عنوان، یعنی  Persona 5 Strikers به عنوان دنباله Persona 5 گرفتند. بدین ترتیب سال گذشته بود که اسپین آف بازی Persona 5 با نام Persona 5 Strikers معرفی شد. پیش از این به بررسی بازی Persona 5 Strikers در ادامه این مطلب درباره نمرات و راهنمای بازی Persona 5 Strikers صحبت می‌کنیم.

بازی Persona 5 Strikers برخلاف ساختار بازی اصلی که نقش آفرینی شرقی با نبردهای نوبتی بود، یک بازی در سبک موسو و با المان‌های هک اند اسلش و سیستم مبارزات همزمانی است که استودیو اومگا فورس (Omega Force) ، سازنده سری Dynasty Warriors، وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده داشت. وقایع Persona 5 Strikers 6 ماه پس Persona 5 اتفاق می‌افتد، جایی که اعضای فانتوم تیوز در تعطیلات تابستانی خود با یکدیگر ملاقات می‌کنند و تصمیم به کمپینگ می‌گیرند. به‌عبارتی جوکر و مورگانا 4 ماه پس از وقایع بازی اصلی به توکیو برگشته و با سایر اعضا دیدار می‌کنند. در ادامه، متوجه یک مورد عجیب شده و وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند. در Persona 5 Strikers بازیکنان در هر مرحله هدایت شخصیت‌های مختلفی را برعهده گرفته و می‌توانند آن‌ها را به نقاط مختلف از نقشه بازی فرستاده و دشمنان را از بین ببرند.

نمرات بازی Persona 5 Strikers

مدتی پیش میانگین نمرات Persona 5 Strikers منتشر شده و با توجه به نمرات خوب کسب شده، شاهد عملکرد خوب این بازی موسو هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش برخی از منتقدان بازی‌های ویدیویی را در رابط با این عنوان موفق مطالعه کنید:

دوال‌شاکرز: نمره ۹۰ از ۱۰۰

 Persona 5 Strikers یک بازگشت بسیار خوب برای اعضای The Phantom Thieves است و به‌ خوبی حس و حال این گروه را به ‌نمایش می‌گذارد. همچنین موفق به رسیدن به اوج‌های پر از انرژی و رنگارنگ نسخه‌ پیشین خود هم شده است.

PlayStation LifeStyle :  نمره 95 از 10

 واقعا نمی‌توان ایراد خاصی به بازی Persona 5 Strikers گرفت. مبارزات بازی قابل قبول هستند، داستان جذاب بوده و موسیقی بازی هم خوب است. هرچند این بازی هم مانند تمام بازی‌های دیگر به هیچ وجه بی‌عیب نیست، اما ایرادات آن ضربه‌ی زیادی به تجربه‌ کلی وارد نمی‌کنند. مراحل به گونه‌ای طراحی شده است که افرادی که برای اولین بار قصد تجربه Persona را دارند، به هیچ وجه احساس غریبی نخواهند کرد.

اسکرین رنت: نمره ۹۰ از ۱۰۰

 Persona 5 Strikers المان‌های پرسونا را به‌خوبی در قالب یک تجربه اکشن مثل Dynasty Warriors در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. آزادی عمل‌های Persona در جهان بازی، در استرایکرز نقشی ندارند، ولی این گفته بدین معنا نیست که Persona 5 Strikers از آن رنج می‌برد. این یک گردهمایی خارق‌العاده برای اعضای فانتوم تیوز به حساب می‌آید و اسپین ‌آفی است که در حد انتظارات یک بازی اصلی ظاهر شده است.

 

GameSpew : نمره 90 از 100

ترکیب روایت درگیرکننده با مبارزاتی که مرز بین استراتژیک و دیوانه‌وار را قدم می‌زنند، باعث شده تا Persona 5 Strikers تبدیل به یکی از بهترین اکشن نقش‌آفرینی‌هایی شود که تاکنون عرضه شده است. اگر هوادار سری Persona هستید، پس حتما از تجربه Strikers هم لذت خواهید برد. اما حتی اگر طرفدار بازی‌های اکشن هستید و تا کنون سری Persona را امتحان نکرده‌اید، تجربه آن را پیشنهاد می‌کنم. مبارزات بازی شدیدا خاص بوده و به علاوه شاهد همان سبک هنری جذاب Persona 5 هستیم.

گیمزبیت: نمره ۸۰ از ۱۰۰

مطمئن نیستم که آيا Persona 5 Strikers را باید یک دنباله یا اسپین‌آف برای بازی اصلی خطاب کنید یا نه. اما می‌دان که این نسخه، احساس محتویات پس از بازی اصلی را القا می‌کند. با این وجود اگر می‌خواهید آن را یک اسپین آف بنامید، Persona 5 Strikers بهترین موردی است که مجموعه پرسونا در اختیار شما قرار می‌دهد.

Game Informer : نمره 85 از 100

یازی یک ایراد دارد و آن هم این است که تمام المان‌های Persona 5  به خوبی با هم جفت و جور نمی‌شوند، اما Strikers ماجراجویی خوبی برای همراهی با شخصیت‌هایی ماندگار سال ۲۰۱۷ است. در بازی شاهد اکشن کاملا متفاوتی خواهید بود، اما هسته‌ی احساسی Persona 5 هنوز هم اینجاست.

GameSpot : نمره 80 از 100

با وجود تمام کم و کاستی‌ها، Persona 5 Strikers به خوبی به من یادآوری کرد که چرا در سال ۲۰۱۷ تا این حد عاشق The Phantom Thieves شده بودم. وقتی با مبارزات بازی آشنا شوید، متوجه می‌شوید که اکشن Strikers شدیدا سرگرم‌کننده و چالش برانگیز است. حال و هوای Persona آن قدر قوی است که گاهی اوقات فراموش می‌کردم که در حال تجربه‌ی عنوانی ساخته‌ی امگا فورس هستم. اگر عاشق Persona 5 بوده‌اید، Strikers فرصتی خوب برای نجات دوباره‌ی دنیا خواهد بود.

اطلاعات کلی در مورد تروفی‌ Persona 5 Strikers

تروفی و اچیومنت‌های بازی Persona 5 Strikers به‌گونه‌ای است که کاربران برای کسب تمامی آن‌ها باید مشغول فارم کردن در محیط‌های بازی شوند. در این قسمت اطلاعات کلی تروفی بازی را به اختصار در اختیار شما می‌گذاریم تا کاربران به ‌راحتی بتوانند بازی را ۱۰۰ درصد کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۴۰ الی ۵۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۷ عدد و معادل ۱۳۰۵ امتیاز ( که شامل ۳۷ تروفی برنز، ۶ تروفی نقره، سه تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم می‌شوند)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی (استیم): ۴۷ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: دارد
  • آیا درجه سختی در کسب تروفی و اچیومنت‌ها تأثیرگذار است؟ خیر
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور
  • آیا پس از تمام کردن داستان، می‌توانید به‌صورت آزادانه در محیط بگردید؟ تاحدی بله، البته بازیکنان فقط می‌توانند از Jailهای بازی بازدید کنند

 در ادامه راهنمای کامل بازی Persona 5 Strikers را با هم مرور می‌کنیم. لازم به ذکر است اعتبار این راهنما متعلق به سایت زومجی و نویسنده محترم آن «محمد صادق تواضعی» است.

تروفی True Phantom Thief

توضیح: تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید

تروفی Cage of Lust Closed

توضیح: جیل شهر شیبویا را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Cage of Vanity Conquered

توضیح: جیل شهر سندای را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Cage of Gluttony Torched

توضیح: جیل شهر ساپورو را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Cage of Desolation Condemned

توضیح: جیل شهر اویکاوا را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Cage of Wrath Collapsed

توضیح: جیل شهر کیوتو را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Cage of Arrogance Cracked

توضیح: جیل شهر اوساکا را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Humanity’s Companion

توضیح: Jail of the Abyss را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Walk Your Own Patch

توضیح: Tree of Knowledge را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Back in Business

توضیح: اتحاد فنتوم تیوز را مشاهده کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی Farewell to the Past

توضیح: ولف پرسونا خود را آزاد کرد

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی A Newfound Heart

توضیح: سوفیا قدرت قلب خود را پیدا کرد

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد.

تروفی It

توضیح: شوتایم را فعال کنید

این اولین تروفی و اچیومنتی است که در طول بازی کسب می‌کنید. در بخش مقدمه بازی و پس از نبرد با شدوها، در پایین و سمت چپ صفحه‌نمایش یک نوار پر می‌شود و بازی از شما می‌خواهد که با فشردن دکمه‌های دایره + مثلث، شوتایم را فعال کنید که یک مهارت ویژه برای هر کاراکتر به حساب می‌آید.

تروفی Seeker of Power

توضیح: از Incense استفاده کنید

Incense نام یکی از آیتم‌های شما است که به‌عنوان پاداش از انجام مبارزات کسب می‌کنید. زمانی‌که این آیتم را کسب کردید (دریافت آن به‌صورت تصادفی است و الگوریتم خاصی ندارد)، دکمه منو بازی را فشار دهید و از بخش آیتم‌ها، آیتم Incense را انتخاب کنید.

تروفی Unshakeable Teamwork

توضیح: ۱۵۰ بار از ضربات All-Out استفاده کنید

زمانی‌که به نقاط ضعف دشمنان ضربه وارد می‌کنید، درحالت سرگیجه قرار می‌گیرند و می‌توانید با فشردن دکمه دایره، ضربات All-Out را اعمال کنید.

تروفی Know Your Enemy

توضیح: ۳۰۰ بار به نقاط ضعف دشمنان آسیب برسانید

هر یک از دشمنان شما در پرسونا 5 استرایکرز، حتی باس‌های بازی، دارای نقاط ضعف مخصوص‌به خود هستند. حال زمانی‌که در طول بازی کردن ۳۰۰ بار به نقاط ضعف آن‌ها آسیب وارد کنید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی Phantom Striker

توضیح: با مهارت فنتوم دش، ۲۰۰ عدد از دشمنان را از بین ببرید.

در جهان بازی، بازیکنان می‌توانند با اشیاء محیطی ارتباط برقرار کرده و به‌واسطه‌ی فشردن دکمه مثلث، به دشمنان آسیب وارد کنند. به این مهارت Phantom Dash گفته می‌شود و باید ۲۰۰ نفر را ازاین‌طریق بکشید.

تروفی All That Glitters

توضیح: ۱۰ عدد Treasure Demon را از بین ببرید

تریژر دیمن‌ها، جواهرات قرمز رنگی هستند که با مشاهده‌ی آن‌ها در محیط، باید به آن‌ها ضربه وارد کنید. سپس در مدت زمان مشخصی، باید دشمن ظاهر شده را از بین ببرید.

تروفی Death Defied

توضیح: ریپر را از بین ببرید

کشتن ریپر برای آزاد کردن نیوگیم پلاس، اجباری است. همچنین برای دسترسی به ریپر، باید موارد زیر را انجام داده باشید.

  • داستان را کامل کرده باشید
  • تمامی باس‌های داستانی را در جریان مأموریت فرعی‌های Rematch مجددا شکست دهید
  • تمامی باس‌های فرعی را در جریان مأموریت فرعی‌های مخصوص خود شکست دهید
  • تمامی باس‌های اصلی را در جریان دومین درخواست Rematch شکست دهید

تروفی Mask Connoisseur

توضیح: Immate Registry را کامل کنید

برای مشاهده‌ی پرسوناهای لازم برای کسب این تروفی و اچیومنت، تنها کافی است به اینجا مراجعه کنید تا اسم و تصویر تمامی پرسوناهای لازم را مشاهده کنید.

تروفی Best Friend

توضیح: سطح باند خود افزایش دهید

توضیحات تروفی و اچیومنت بعد را مطالعه کنید

تروفی Eternal Bonds

توضیح: تمامی سطح‌های باندهای بازی را ارتقا دهید

تروفی و اچیومنت ذکر شده، آخرین تروفی و اچیومنتی است که آن را کسب می‌کنید. بازیکنان با انجام مأموریت‌های فرعی، مأموریت‌های اصلی، کشتن دشمنان و موارد دیگر XP کسب می‌کنند و باید تمامی فعالیت‌های داخل بازی را کامل کنید تا سطح باند شما به ۹۹ برسد. همچنین مجبور می‌شوید که ساعت‌ها مشغول فارم کردن شوید تا سطح خود را افزایش دهید.

تروفی Eye for Talent

توضیح: از امتیازهای پرسونا برای ارتقای سطح پرسونا خود استفاده کنید

بازیکنان با دراختیار گرفتن پرسوناها و کشتن شدوها، امتیازهای مخصوصی به نام Persona Point کسب می‌کنند. زمانی‌که وارد ولولت روم می‌شوید، می‌توانید از این امتیازها برای ارتقای سطح پرسوناهای جوکر استفاده کنید.

تروفی Knife in the Dark

توضیح: ۵۰ حمله مخفیانه را انجام دهید

حملات مخفیانه یا همان Ambush یکی از ویژگی‌های بازی است که پس از نمایان شدن این کلمه روی دشمنان، می‌توانید با فشردن دکمه مثلث یک حمله مخفیانه را انجام دهید.

تروفی Best of the Best

توضیح: تمام اعضای فنتوم تیوز را به سطح ۷۰ برسانید

بازیکنان با استفاده از تمامی کاراکتر در تیم خود می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به مرور زمان کسب کنند.

تروفی What are Friends for?

توضیح: تمامی مأموریت‌های مخصوص اعضای فانتوم تیوز را کامل کنید 

مأموریت‌های فرعی به مرور زمان به فهرست مأموریت‌های شما اضافه می‌شوند، اما دراین‌میان مأموریت‌های ویژه‌ای هم وجود دارد که تنها توسط اعضای فانتوم تیوز در اختیار شما قرار داده می‌شود. برای کسب این مأموریت‌ها، باید هر روز با آن‌ها صحبت کنید تا مأموریت مورد نظر خود را در اختیارتان قرار دهند. همچنین قبل از خروج از شهر و رفتن به شهر جدید، حتما مأموریت‌های آن‌ها را کامل کنید. درغیراین‌صورت آن‌ها را از دست خواهید داد.

تروفی Who Dares Wins

توضیح: یک Dire Shadow را از بین ببرید

باپیشروی در هر Jail، شدوهایی را می‌بینید که دور آن‌ها الکتریسیته است. این دسته از دشمنان با نام Dire Shadow شناخته می‌شوند و قدرت بسیار بالایی هم دارند. ازاین‌رو پس از تمام کردن داستان، به‌سراغ آن‌ها بروید. با کشتن اولین Dire Shadow، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی The Most Daring of All

توضیح: تمامی Dire Shadowهای بازی را از بین ببرید

تمامی Dire Shadowهای بازی را از بین ببرید.

تروفی Ultimate Trump Card

توضیح:‌ تمامی مستر آرت‌های جوکر را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Jolly Roger

توضیح: تمامی مستر آرت‌های اسکال را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Fist of Justice

توضیح: تمامی مستر آرت‌های مونا را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Fist of Justice

توضیح: تمامی مستر آرت‌های پنتر را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Fist of Justice

توضیح: تمامی مستر آرت‌های فاکس را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Fist of Justice

توضیح: تمامی مستر آرت‌های کوئین را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Technological Marvel

توضیح: تمامی مستر آرت‌های نویر را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Technological Marvel

توضیح: تمامی مستر آرت‌های ولف را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Technological Marvel

توضیح: تمامی مستر آرت‌های سوفی را کسب کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Skilled Thieves را کسب کنید.

تروفی Master Thieves

توضیح: تمامی مستر آرت‌های تمامی کاراکترها را کسب کنید

هر کاراکتر، چهار آرت دارد که شامل کومبوهای مختلف برای شخصیت‌های گروه فنتوم تیوز می‌شود. زمانی‌که از آن‌ها در تیم خود استفاده کنید، می‌توانید با گذر زمان آرت‌های آن‌ها را باز کنید. پس از کسب کردن آخرین آرت، تروفی و اچیومنت مستر آرت را کسب می‌کنید. پس از کسب تمامی مستر آرت‌ها، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

تروفی A Helping Hand

توضیح: یک درخواست را کامل کنید

درخواست‌ها همان مأموریت‌های فرعی بازی هستند با کامل کردن یکی از آن‌ها، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

تروفی Those Who Heed the Call

توضیح: ۵۰ درخواست را کامل کنید

درجهان استرایکرز بیش از ۸۰ درخواست وجود دارد که تنها با کامل کردن ۵۰ عدد از آن‌ها، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

تروفی Item Sweeper

توضیح: از جیل‌های بازی ۲۰۰ آیتم را سکب کنید

بازیکنان درطول بازی و کامل کردن Jailها، این تروفی و اچیومنت را به‌صورت خودکار کسب خواهند کرد.

تروفی Short Order Cook

توضیح: برای اولین‌بار آشپزی کنید

بازیکنان این تروفی و اچیومنت را به‌صورت خودکار کسب خواهند کرد.

تروفی Master Chef

توضیح: ۱۲ دستور آشپزی مختلف را درست کنید

قبل از خروج از هر شهر، از تمامی مغازه‌ها دیدن کرده و تمامی دستورهای آشپزی آن‌ها را خریداری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید غذاهای بیشتری را درست کنید. ازطرفی بعضی از مغازه‌ها هم مواد اولیه مختلفی را به شما می‌فروشند. ازاین‌رو خریدن آن‌ها، می‌تواند کمک حال شما باشد. در جدول زیر می‌توانید نام تمامی غذاها، دسرها و سایر موارد را که قابل درست کردن هستند، مشاهده کنید.

تعداد اسم آیتم توضیحات
۱ Leblanc Coffee در جریان داستان آن را کسب خواهید کرد
۲ Leblanc Curry در جریان داستان آن را کسب خواهید کرد
۳ Gyutan Stew از رستوران Gyutan شهر سندای خریداری کنید
۴ Salmon Bowl از مغازه Outdoor Café “Café Blue شهر سندای خریداری کنید
۵ Miso Ramen از مغازه Sapporo No 1 Ramen در شهر ساپورو خریداری کنید
۶ Seafood Bowl از مغازه Seafood Bowl در شهر ساپورو خریداری کنید
۷ Jingisukan  در تاریخ ۱۱ اوت با شخصیت آن در ساپورو صحبت کنید
۸ Kyoto Curry در جریان اولین حضور خود در شهر کیوتو، آن را به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد
۹ Goat Soup در فروشگاه Bento شهر اوکیناوا آن را خریداری کنید
۱۰ Okinawa Soba در ساحل شهر اوکیناوا و مغازه Haisai HAOMA Café آن را خریداری کنید
۱۱ Goya Chanpuru در شهر اوکیناوا و پس از کامل کردن Jail این شهر، با فوتابا صحبت کنید
۱۲ Kushikatsu  در تاریخ ۲۴ اوت با یوسکه در شهر اوساکا صحبت کنید
۱۳ Okonomiyaki  از مغازه Lucky Lucky شهر اوساکا آن را خریداری کنید
۱۴ Osaka Sushi از مغازه Nanaya Sushi & Staples شهر اوساکا آن را خریداری کنید
۱۵ Crab Hot Pot از مغازه Crab Empire شهر اوساکا آن را خریداری کنید
۱۶ Obanzai درجریان کامل کردن درخواست Obanzai Ingredients شخصیت هارو در شهر اوساکا، آن را کسب می‌کنید
۱۷ Churrasco پاداش کامل کردن مأموریت Employee Course Correction
۱۸ Master Curry مأموریت مخفی‌کاری جیل Tree of Knowledge را کامل کنید
۱۹ Master Coffee مأموریت مونا در جیل Tree of Knowledge را کامل کنید

تروفی Impulse Buyer

توضیح: درجریان تخفیفات، خرید انجام دهید

سوفی این ویژگی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از او خرید کنید. حال بعضی وقت‌ها شاهد آیتم‌هایی هستید که تخفیف خورده‌اند و می‌توانید با قیمت کمتری آن‌ها را خریداری کنید. با اولین خرید، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

تروفی A Little Memento

توضیح: یک سوغات برای اعضای تیم کسب کنید

بازیکنان پس از انجام مأموریت‌های اعضای تیم، می‌توانند با آن‌ها صحبت کرده و آیتم‌هایی را به‌عنوان پاداش کسب کنند. با کسب اولین آیتم، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد. فقط یادتان باشد که همیشه قبل از خارج شدن از شهر و رفتن به شهر جدید، این مأموریت‌ها را کامل کنید.

تروفی Treasure Hunter

توضیح: ۵۰ صندوق را باز کنید

در هر Jail، صندوق‌های متعددی تعبیه شده که با باز کردن آن‌ها، می‌توانید این تروفی و اچیومن را در زمان مشخص شده کسب کنید. همچنین بعضی از صندوق‌ها، به دفعات متعددی قابل باز شدن هستند.

تروفی No Looking Back

توضیح: نیوگیم پلاس را با درجه سختی Merciless آغاز کنید

پس از شکست دادن ریپر، بازی خود را ذخیره کنید. سپس با بارگذاری مجدد فایل ذخیره شده، بازی از شما می‌خواهد در صورت تمایل نیوگیم پلاس را آغاز کنید. با آغاز کردن نیوگیم پلاس روی درجه سختی Merciless، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

سیستم مورد نیاز برای Persona 5 Strikers

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 8.1 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-2300 یا AMD FX-6350  
  • حافطه رم: 6 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) یا AMD Radeon HD 7870 (2GB)
  • ورژن دایرکت ایکس: 11
  • فضای مورد نیاز: 25 گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-3470 یا  AMD FX-8350
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 680 (2 GB) یا AMD Radeon HD 7970 (3 GB)
  • ورژن دایرکت ایکس: 11
  • فضای مورد نیاز: 25 گیگابایت

خرید بازی Persona 5 Strikers

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی Persona 5 Strikers را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد