اولین بازی پلی استیشن برای ایکس باکس معرفی شد

اولین بازی پلی استیشن برای ایکس باکس معرفی شد

سونی از اولین بازی پلی استیشن برای کنسول ایکس باکس رونمایی کرد. این بازی یکی از با سابقه‌ترین بازی های پلی استیشن یعنی بیسبال MLB: The Show خواهد بود.

به نظر می‌رسد سونی و مایکروسافت چشم انداز تازه‌ای را برای بازار بازی ‌های ویدیوی در نظر دارند، چرا که با امضای قرارداد بازی‌های میان پلتفرمی، باید در انتظار بازی‌های از سونی و مایکروسافت باشیم که برای کنسول رقیب هم منتشر شود. بر اساس همین لایسنس سونی از اولین بازی پلی استیشن برای ایکس باکس رونمایی کرد.

به گزارش نشریه VGC سونی قرار است یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ورزشی خود یعنی  بازی بیسبال MLB: The Show را برای کنسول ایکس باکس عرضه کند که در نوع خود بی نظیر است.

البته سونی از سال گذشته برخی از بازی‌های خود را روی پلتفرم‌هایی مانند  پی سی و اپیک گیمز منتشر کرده بود، اما اولین باری است که شاهد عرضه یک بازی پلی استیشن برای ایکس باکس هستیم.

کاربری به نام Anerdydad تصویری از کاور بازی MLB: The Show 2021 را در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دهد، لوگوی دو رقیب پلی استیشن و ایکس باکس روی جلد بازی MLB  کنار هم قرار گرفته است.

در دسامبر ۲۰۲۰ سونی و Major League Baseball اعلام کرده بودند بود که بازی انحصاری پلی استیشن یعنی MLB به زودی راهی پلتفرم‌های دیگر خواهد شد و این بخشی از یک قراداد لایسنس سونی است که احتمالا تا سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. البته در آن زمان به هیچ پلتفرم خاصی اشاره نشد اما هم نینتندو و هم ایکس باکس آن خبر را توییت کرده بودند.

همچنین  قرار است ایکس باکس بازی Psychonauts 2 را روی پلی استیشن عرضه کند و بتسدا هم Ghostwire Tokyo و Deathloop را با انحصار زمانی برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌کند. البته این دو مورد آخر به قرارداد سونی و بتسدا پیش از خریداری این استودیو توسط مایکروسافت مربوط می‌شود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: بهترین بازی های رایگان PS4 در سال 2021

به نظر شما در آینده شاهد انتشار بازی‌های مولتی پلتفرمی بیشتری از طرف سونی و مایکروسافت خواهیم بود؟

فراموش نکنید برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس ایکس می‌توانید روی فروشگاه گنوپلی حساب کنید و حتما ما را به دوستان خود هم معرفی کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد