سونی رسما از مشخصات پلی استیشن VR 2 رونمایی کرد

سونی رسما از مشخصات پلی استیشن VR 2 رونمایی کرد

سونی در جریان کنفرانس CES 2022، مشخصات هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR 2 را اعلام کرد.

شرکت سونی که بدون شک بزرگ‌ترین و بهترین قطب‌ تولید و عرضه لوازم جانبی گیم است به تازگی در جهشی بزرگ با ارائه کنفرانسی در جریان مراسم CES 2022 رسما از پلی استیشن VR 2 رونمایی کرد. برای آشنایی با این دستگاه که یک هدست جدید واقعیت مجازی پلی‌ استیشن 5 با نام رسمی PS VR2 است تا پایان این مطلب از گنوپلی با ما همراه باشید.

به دنبال رونمایی از این هدست و برا ساس توصیفات ارائه شده استفاده از PS VR2 تجربه واقعی حضور در یک دنیای خیالی را برای گیمرها ممکن می‌سازد. این دستگاه هدست برای افزایش دقت مجهز به یک دوربین داخلی شده است و حرکات بازیکن را دنبال می‌کند و دیگر نیازی به یک دوربین خارجی برای ثبت حرکات بازیکن نخواهد بود.

هدست واقعیت مجازی علاوه بر تعبیه دوربین داخلی دارای یک صفحه نمایش 4K با کیفیت HDR و دید ۱۱۰ درجه است. مهندسین فناوی و تکنولوژی شرکت سونی با کاهش پیکسل در اطراف، رزولوشن در مرکز تصویر ۲۰۴۰*۲۰۰۰ را برای هر چشم فراهم کرده اند. یعنی در حالت کلی این هدست با رزولوشن ۴۰۸۰*۴۰۰۰ طراحی و روانه بازار شده است تا گیمرها بتوانند تجربه تازه‌ای در دنیای گیم کسب کنند و متفاوت‌تر از همیشه از بازی خود لذت ببرند.

PS VR2 فناوری حسی پیچیده و پرکاربردی را برای کاربران فراهم کرده است تا تجربه واقعی‌تری از بازی را برای گیمرها به ارمغان آورد. کنترلر جدید این هدست کروی شکل است. این هدست با یک شکل کروی دور دست کاربر پیچیده می‌شود و با بهره‌مندی از حس لمس هوشمندانه‌ای که برای آن طراحی شده است انگشت بازیکن بدون نیاز به فشار اضافی تشخیص داده می‌شود.

از دیگر اقدامات سنسوری تعبیه شده در این دستگاه حس رد شدن اجسام از بالای سر یا حس کردن ضربان قلب شخصیت اصلی بازی توسط بازیکن است که همه این موارد در کنار یکدیگر تجربه یک بازی هیجانی و لذت‌بخش را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و بازیکن را بیشتر از قبل به دنیای بازی فرامی‌خواند و جذب خود می‌کند.

از دیگر مزایای این هدست تولیدی برند سونی کم شدن سیم‌های زیاد ورژن‌های تولید شده قبلی این برند است . شرکت سونی در آپدیت جدید و نمونه طراحی و تولید شده این مدل از هدست تنها یک سیم برای اتصال به PS5 در نظر گرفته است.

در ادامه این مطلب به بیان مشخصات هدست پلی‌ استیشن  VR2 و کنترلر آن می‌پردازیم:

 

مشخصات

توضیحات

صفحه نمایش

OLED

رزولوشن

۲۰۰۰*۲۰۴۰ برای هر چشم

زاویه دید

۱۱۰ درجه

دوربین

۴ دوربین برای ردیابی کنترلر‍

کابل ارتباطی

USB Type-C

صدا

میکروفون داخلی و جک هدفون استریو

فیدبک

موتور رامبل

نرخ فریم پنل

۹۰ و ۱۲۰ هرتز

جداسازی لنز

قابل تنظیم

بازخورد

از طریق لرزش هدست

سنسورها

سنسور حرکتی و سنسورهای حسگر

خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵

در پایان فراموش نکنید اگر قصد لوازم جانبی PS5 را دارید، فروشگاه گنوپلی یک مکان عالی برای خرید لوازم جانبی کنسول‌های مختلف با قیمت منصفانه است.

.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد