انتشار نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی

انتشار نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی

انتشار نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی در اواخر سال جاری برای کنسول های پلی استیشن 4 و Switch واقعیت دارد؟

مدتهاست که شایعات زیادی در مورد بازی جدید Prince of Persia که یکی از محبوب ترین بازی ps4 است، را می شنویم و به نظر می رسد که ممکن است به حقیقت بپیوندد. اما با توجه به گفته هایی که در ادامه ذکر شده است به نظر می رسد Ubisoft چهره ای بسیار آشنا را در اواخر سال جاری به ارمغان خواهد آورد. 

انتشار نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی

چند ماه پیش کاربری به نام  Donato_Andrea در Reddit نوشت:

"ظاهراً کسی که ادعا می کرد در یوبی سافت کار می کند متوجه آخرین پست من شد. او قبل از حذف حساب کاربری خود، نظرهای جالب درباره بازی بعدی Prince of Persia برای من ارسال کرد. 

این بازی Prince of Persia: Dark Babylon نام دارد. این مجموعه پس از Two Thrones در یک نسخه جایگزین تقریباً متناوب از بابل تنظیم شده است که می تواند تا حدی کاوش شود. گیم پلی بازی بسیار شبیه به تریلوژی خواهد بود، اما تا حدودی احساس متفاوتی خواهد داشت. شما به عنوان یک شاهزاده قدیمی بازی می کنید. آنتاگونیست اصلی یک نسخه شیطانی از شاهزاده است که از یک جدول زمانی متفاوت ارائه می شود. شما می توانید زره ها و توانایی های شاهزاده را مانند خدای جنگ جدید سفارشی کنید، که به نظر می رسد الهام بخش زیادی باشد. این قرار است در ماه فوریه در نشست پلی استیشن اعلام شود و عنوانی متقابل خواهد بود. تاریخ انتشار اوایل سال 2021 است."

Prince of Persia Remake

جالب است که این اولین بار نیست که امسال در مورد شاهزاده ایرانی جدید شنیدیم. چند ماه پیش، Ubisoft همزمان با ثبت دامنه ای برای Assassin's Creed Valhalla، دامنه ای به نام princeofpersia6.com ثبت کرد.

Ubisoft ظاهراً در حال بازسازی شاهزاده ایرانی است.

پس از آنکه خرده فروشان کانادایی، فرانسوی و آمریکایی اعلامیه های Ubisoft را دریافت و اعلام کنند، خرده فروش گواتمالایی با نام تجاری مکس این اقدام را انجام داد. Max، یک خرده فروش در گواتمالا، دو لیست جالب  Prince of Persia Remake برای PS4 و Switch منتشر کرده است. این لیست ها که برای انتشار در ماه نوامبر آماده شده بودند، خیلی سریع از صفحه حذف شدند، اما در همان زمان انتشار توسط یک کاربر توییتری به نام Ken Xyro مشاهده شد، که قبل از حذف، چند تصویر از آنها گرفته شد.

با این حال نمی توان تنها از گفته های یک خرده فروش صحت یا سقم این موضوع را فهمید. اما توییتر جیسون شرایر در مورد این موضوع به شایعات دامن زد. جیسون شرایر بلومبرگ اظهار داشت كه "یوبی سافت قصد داشت به زودی هواداران را با بازسازی این بازی شگفت زده كند. مطمئناً اکنون که این بازی لو رفته است، دیگر تعجب آور نیست."

این که بازی Prince of Persia در حال بازسازی است یا باید منتظر یک بازی کاملا جدید باشیم، هنوز هم مشخص نیست. یوبی سافت یک نشست برنامه ریزی شده برای اواخر سال جاری دارد، که به احتمال خیلی زیاد در مورد این بازی خبرهای زیادی خواهیم شنید. 

آخرین اخبار مربوط به بازی شاهزاده ایرانی و دیگر بازی های پلی استیشن 4 را در سایت گنوپلی دنبال کنید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد