تاریخ رویداد رونمایی از PS5 مشخص شد

تاریخ رویداد رونمایی از PS5 مشخص شد

سونی در رویدادی که پنجشنبه ۱۶ سپتامبر ( ۲۶ شهریور) برگزار خواهد کرد از تاریخ عرضه و قیمت PS5 رونمایی خواهد کرد.

از پستی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر شده است، به نظر می‌رسد سونی بالاخره راضی شده است که از تاریخ عرضه و قیمت کنسول PS5 رونمایی کند. حالا که قیمت ایکس باکس سری ایکس و سری اس مایکروسافت اعلام شده است سونی بهانه‌ای برای مخفی کاری ندارد.

البته مایکروسافت قرار بود هفته آینده از قیمت کنسول‌های جدید خود رونمایی کند اما همانطور که می‌دانید در روزهای گذشته با خبری که از داخل این شرکت به بیرون درز کرد، متوجه شدیم ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ و ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلاری در تاریخ ۲۰ آبان به بازار عرضه خواهند شد.

حالا که سونی از همه چیز با خبر است اعلام کرده است در روز پنجشنبه ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) جزئیات بیشتری از کنسول جدید پلی استیشن ۵ رونمایی خواهد کرد.

جالب است کاربران موفق شدند از صفحه وبلاگ پلی استیشن نامی که سونی برای این رویداد در نظر گرفته بود را کشف کنند. پروژه نیمبل یا «Project Nimble» اسم رمز سونی برای این رویداد است. بهتر است بدانید نیمبل به معنی چالاک یا «حرکت سریع به مانند برق» است که به نظر می‌رسد پاسخ سریع سونی به استراتژی مایکروسافت باشد.

کاربران حدس می‌زنند انتخاب این اسم رمز از طرف سونی ممکن است با رونمایی‌های ناگهانی مایکروسافت در هفته‌ی گذشته ارتباط داشته باشد. احتمالا سونی برای رونمایی از کنسول جدید و اینکه دست خودش را جلوی مایکروسافت رو نکند منتظر موقعیت مناسب بوده است. حالا که شرکت سونی تمامی اطلاعات و برگ‌های برنده‌ی ایکس‌ باکس را می‌داند قصد دارد از شاهکار جدید خود رونمایی کند.

طبق خبرهای رسمی سونی پنجشنبه‌ این هفته ساعت ۰۰:۳۰ یک رویداد ۴۰ دقیقه‌ای خواهد داشت که شامل اطلاعات بیشتری درباره عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد شد. البته این موضوع باز هم به طور رسمی از طرف سونی تایید نشده است اما ما انتظار داریم که این اتفاق رخ دهد.

در وبلاگ رسمی پلی استیشن درباره این رویداد آمده است:

قبل از عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ در تعطیلات امسال ما قصد داریم یک نگاه دیگر به بازی‌های جذابی که قرار است در زمان عرضه روی این کنسول تجربه کنیم داشته باشید. (و اطلاعاتی فراتر از آن) رویداد دیجیتالی بعدی ما که چهارشنبه‌ی این هفته (بامداد پنجشنبه به وقت تهران) برگزار خواهد شد نزدیک به ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد و شامل عناوین متعدد در نظر گرفته شده از سوی استودیوهای اختصاصی ما همچنین سازندگان همکار در سرتاسر جهان می‌شود.

با این که باز هم سونی دست از مخفی کاری بر نداشته است و جزئیاتی از این رویداد نمی‌دانیم اما انتظار داریم در جریان این مراسم اطلاعات تکمیلی درباره کنسول جدید پلی‌ استیشن از جمله قیمت، تاریخ عرضه، تاریخ پیش‌خرید و همچنین محصولات انحصاری منتشر شود.

به این مطلب هم سر بزنید: یک مورد ناشناخته در محتویات جعبه PS5

اگر از طرفداران کنسول پلی استیشن ۵ هستین، فراموش نکنین می‌تونین سوالات و نظراتی که درباره این کنسول دارین رو از طریق گنوپلی با دیگران به اشتراک بذارین.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد