بازی‌ های رایگان ماه نوامبر سرویس  PS Plus

بازی‌ های رایگان ماه نوامبر سرویس PS Plus

در این مطلب از گنوپلی به معرفی بازی‌ های رایگان ماه نوامبر سرویس PS Plus می‌پردازیم

سونی به رسم هر ماه چندین عنوان قدیمی و محبوب خود را به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس عرضه می‌کند. معمولا سونی در هر ماه سه عنوان را در اختیار کاربران قرار می‌داد اما در ماه نوامبر و به مناسبت پنجمین سالگرد PSVR شاهد 6 بازی رایگان خواهیم بود که عنوان آن مربوط به PSVR  یا همان واقعیت مجازی خواهند بود. در ادامه به معرفی بازی‌ های رایگان ماه نوامبر سرویس PS Plus می‌پردازیم.

فهرست بازی های رایگان ماه نوامبر سرویس PS Plus

۱. First Class Trouble

۲. Knockout City

۳. Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

۴. The Walking Dead: Saints and Sinners (PSVR)

۵.  (PSVR) Persistence 

۶. (PSVR) Until You Fall

بازی First Class Trouble

بازی First Class Trouble که برای کاربران PS4 و PS5 عرضه می‌شود، یک بازی چندنفره در سبک بقا است و بازیکن در آن باید خود را از یک کشتی تفریحی لوکس نجات دهد و دراین‌بین با بازیکنان دیگر همکاری کند یا آن‌ها را فریب دهد.

بازی Knockout City

ناک‌ اوت سیتی یک بازی اکشن چندنفره است و گیم‌پلی آن بر اساس ورزش داج‌ بال طراحی شده است و طرفداران این ورزش احتمالا از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. این بازی هم در دسترس کاربران PS4 و PS5 سرویس پلی اسیتشن پلاس قرار می‌گیرد.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning

بازی Kingdoms of Amalur که اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد در زمان خودش بازی محبوبی شد. بزرگترین نقطه قوت بازی گیم پلی و به خصوص بخش مبارزات است که هنوز با گذشت هشت سال از عرضه نسخه اصلی، همچنان جذاب و پرعمق است. با وجود گذشتن بیش از ۸ سال از عرضه این بازی می‌گذرد اما تجربه حال و هوای صنعت گیم در نزدیک به یک دهه پیش خالی از لطف نخواهد بود. البته این بازی فقط برای کاربران PS4 سرویس پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

سه بازی رایگان دیگر نیز در ماه نوامبر برای مشترکین پلی استیشن پلاس درنظر گرفته شده است که همگی آثار پلی استیشن VR هستند: اولی بازی تحسین‌شده‌ی The Walking Dead: Saints and Sinners، دومی بازی ترسناک و فضایی Persistence و آخری هم بازی Until You Fall است که دارای حال‌ و‌ هوای فانتزی است و بازیکنان را وارد نبرهایی با سلاح سرد می‌کند. تمام این ۶ بازی را از تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) می‌توان دانلود کرد. همچنین سه بازی اول فهرست حداکثر تا ۶ دسامبر (۱۵ آذر) و سه بازی PSVR تا ۳ ژانویه (۱۳ دی) قابل دریافت خواهند بود.

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد