بازی‌ های رایگان ماه اکتبر سرویس  PS Plus

بازی‌ های رایگان ماه اکتبر سرویس PS Plus

در این مطلب از گنوپلی به معرفی بازی‌ های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس PS Plus در ماه اکتبر می‌پردازیم.

مطابق انتظار سونی که هر ماه سه عنوان قدیمی خود را به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس معرفی کند، حالا در آستانه ماه اکتبر سایت فرانسوی Dealabs  بازی‌ های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس را معرفی کرده است. هر چند این خبر هنوز به صورت رسمی از طرف سونی اعلام نشده است اما از آنجایی که شایعات سایت Dealabs  معمولا درست از آب در آمده است، این بار هم انتظار داریم این خبر صحیح باشد.

بازی‌ های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس

بر اساس خبر سایت Dealabs سونی در ماه اکتبر ۱ بازی برای پلی استیشن ۵ و دو بازی برای پلی استیشن ۴ را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد داد که عبارتند از:

•    بازی Hell Let Loose (مخصوص پلی استیشن 5)
•    بازی Mortal Kombat X (نسخه پایه برای کنسول پلی استیشن 4)
•    بازی PGA Tour 2K21 (مخصوص پلی استیشن 4)

بازی Hell Let Loose

بازی Hell Let Loose که در سبک شوتر اول شخص با محوریت جنگ جهانی دوم توسط استودیوی مستقل به نام Black Matter ساخته و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. این بازی با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است و شاهد گرافیک خیره کننده و جذابی در این عنوان هستیم.

با وجود گیم پلی جذاب شاهد روایت داستانی ويژه‌ای در Hell Let Loose نیستیم و به نظر می‌رسد تمرکز بازی‌سازان بر بخش چند نفره استوار است. در این بازی شاهد واقع‌گرایی فوق‌العاده‌ای هستیم و این موضوع را می‌توان در موارد مختلفی نظیر شکل و شمایل اسلحه‌ها، انواع و اقسام خودروها، چگونگی شکل گیری نبردها و حتی محل وقوع آن‌ها به خوبی مشاهده کرد.

بازی PGA Tour 2K21

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به بازی گلف علاقه دارید اما امکان انجام این بازی را ندارید HB Studios این امکان را فراهم کرده است که با جزئیات بالا و گیم پلی چشم نواز به بازی گلف بپردازید. PGA Tour 2K21  از نظر گیم‌ پلی با همان روندی رو به رو هستیم که در سال‌های اخیر در اکثر بازی‌های ورزشی می‌بینیم، یعنی تلاش هر چه بیشتر برای ارائۀ تجربه‌ای که حکم شبیه‌سازی ورزش واقعی را داشته باشد. 

از جمله جذابیت‌های PGA Tour 2K21 بخش Career  است که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

بازی Mortal Kombat X

Mortal Kombat X که در سال ۲۰۱۵ و برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد در زمان خودش به یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل شد. استودیوی سازنده بازی یعنی ندررلم «NetherRealm» برای اولین بار در Mortal Kombat X  به داستان سرایی و جزئیات بیشتر کاراکترها پرداخت است. البته کلیت داستان همچنان  آزاد سازی یک نیروی شیطانی برای حکمرانی بر تمام هستی و ایستادگی جبهه خیر، در مقابل این هدف شوم است. در کیفیت  بازی  Mortal Kombat X هیچ شکی نیست و باید اذعان داشت که با یک عنوان سرگرم کننده و جذاب طرف هستیم.

البته فراموش نکنید که نسخه جدید مورتال کمبات یعنی بازی Mortal Kombat 11 هم برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه شده است.

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد