بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر سرویس PS Plus

بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر سرویس PS Plus

در این مطلب از گنوپلی به معرفی بازی‌ های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس PS Plus در ماه سپتامبر می‌پردازیم.

سونی که هر ماه چند عنوان محبوب و نسبتا قدیمی را برای سرویس پلی استیشن پلاس معرفی می‌کند. بر اساس شایعات در ماه آینده هم عناوین جذابی را برای کاربران در نظر گرفته است. در ادامه بیشتر درباره بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر PS Plus صحبت می‌کنیم.

در روزهای گذشته یک سایت فرانسوی خبر داده است که سونی قصد دارد، بازی محبوب Hitman 2 را در ماه سپتامبر به صورت رایگان برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس عرضه کند. هر چند این موضوع توسط سونی اعلام نشده ولی با توجه به تجربه‌های گذشته به نظر می‌رسد خبر سایت فرانسوی درست باشد. گفتنی است دو عنوان دیگر رایگان ماه سپتامبر سرویس PS Plus   شامل Overcooked! All You Can Eat و Predator: Hunting Grounds می‌شود.

این نکته را هم بگوییم که پیش از این شایعه شده بود بازی The Medium قرار است در بین بازی های رایگان سرویس پلاس در ماه سپتامبر قرار بگیرد که این قضیه توسط استودیوی سازنده این بازی تکذیب شد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پلی استیشن پلاس چیست و چرا باید اشتراک پلی استیشن پلاس بخریم؟

بازی‌ های رایگان ماه سپتامبر PS Plus

  • Hitman 2
  • Overcooked! All You Can Eat
  • Predator: Hunting Grounds

بازی Hitman 2

هیتمن ۲ «Hitman 2»‌ یک بازی یک بازی مخفی کاری از دید سوم شخص است و بازیکنان باید بار دیگر کنترل مامور ۴۷ را به دست بگیرند تا با نفوذ به یک سازمان جاسوسی جهانی با نام Shadow Client ، آنها را نابود کند. این هفتمین نسخه از سری بازی‌های ویدئویی هیتمن بود که در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شد. همچنین این بازی توانست نمره مطلوب ۸۰ را از سایت متاکریتیک دریافت کند. گفتنی است نسخه جدید هیتمن یعنی بازی Hitman 3 که در ژانویه سال ۲۰۲۱  منتشر شد توانست نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کند.

بازی Overcooked! All You Can Eat

دو بازی !Overcooked و Overcooked! 2 و تمامی بسته‌های الحاقی آن‌ها که شامل بیش از 200 مرحله مختلف می‌‌شود، در قالب یک بازی با نام Overcooked! All You Can Eat در دسترس گیمرها قرار گرفته است. همچنین، دارندگان کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵  و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند تا این بازی را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و رزولوشن ۴K اجرا کنند.

جالب است بدانید هدف از انجام بازی Overcooked! All You Can Eat دریافت رسید از مشتریان رستوران و یا هر محلی که طبخ غذا را بر عهده دارد است و شما به عنوان سرآشپز، باید به تهیه‌ی غذاهای مختلف بپرداید. همان‌طور که اشاره شد، گیم‌پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که انجام آن به صورت چند نفره لذت و سرعت عمل بسیار بیشتری نسبت به حالت تک نفره داشته باشد.

بازی Predator: Hunting Grounds

اگر فیلم Predator را تماشا کرده‌ باشید، قطعا متوجه خواهید شد که بازی Predator: Hunting Grounds از روند این فیلم الهام گرفته است؛ جایی که گروهی از سربازان خبره برای جمع‌آوری مدارکی از مزدوران، وارد جنگل‌های آمریکای جنوبی می‌شوند. با وجود اینکه هوش مصنوعی دشمنان شما در این بازی در حد فاجعه است اما هندلینگ اسلحه و گان‌پلی بازی خوشبختانه در سطح خوبی قرار دارد و نسبتا لحظات خوبی را تجربه خواهید کرد.

خرید بازی پلی استیشن

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد