بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شد

بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شد

در آستانه سال نو میلای شرکت سونی بازی‌های رایگان ماه ژانویه سرویس پلی استیشن پلاس را معرفی کرد.

سونی از بازی‌های رایگان سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس برای ماه ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی کرد که مطابق معمول شامل یک بازی PS5 و دو بازی PS4 می‌شوند.

به گزارش زومجی، مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس مثل همیشه در آغاز هر ماه سه بازی جدید و رایگان دریافت  خواهند کرد. سونی دقایقی پیش فهرست بازی‌های رایگان PlayStation Plus برای اولین ماه سال جدید میلادی را منتشر کرده که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت.

بازی Maneater به‌عنوان نماینده بازی‌های پلی استیشن 5 در فهرست عناوین رایگان سرویس PS Plus در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شده است. باوجود اینکه بازی شبیه‌ساز کوسه آدم خوار Maneater برای کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه شده است؛ این نسخه به‌طور ویژه به ورژن نسل فعلی این بازی اختصاص دارد. بازی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز Maneater در وبسایت متاکریتیک امتیاز ۷۰ را از آن خود کرده است.

اما کاربران سرویس PS Plus روی پلی استیشن 4 می‌توانند از این ماه، ماجراجویی‌های لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider را به‌صورت رایگان تجربه کنند. شاید نتوانیم این بازی را به‌عنوان محبوب‌ترین ریبوت از سه‌گانه لارا کرافت نام‌گذاری کنیم؛ اما Shadow of the Tomb Raider مطمئناً از جایگاه ویژه‌ای درکنار Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider برخوردار است. این بازی یک تجربه بسیار خوب از سبک اکشن و ماجراجویی را به مخاطب خود ارائه کرده ولی باید گفت که در سطح پایین‌تری نسبت به دو بازی دیگر قرار می‌گیرد.

Greedfall نیز بازی اکشن و نقش آفرینی دیگری است که به‌صورت رایگان برای کاربران سرویس اشتراکی سونی ارائه شده است. منتقدان از این بازی به‌عنوان یک تجربه خاطره‌انگیز RPG یاد کردند که شما را با دنیای جادویی و متفاوتی آشنا می‌کند. البته هردوی این بازی‌ها با استفاده از قابلیت backwards compatibility روی PS5 نیز قابل اجرا خواهند بود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: پلی استیشن پلاس چیست و چرا باید اشتراک پلی استیشن پلاس بخریم؟

هر سه بازی رایگان سرویس PS Plus از تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

در پایان فراموش نکنید اگر قصد خرید اشتراک پلی استیشن پلاس را دارید، فراموش نکنید که فروشگاه گنوپلی امکان خرید آنلاین و ارزان اکانت پلی استیشن پلاس Playstation Plus را با ۱۰ روز مهلت تست فراهم کرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد