نسخه شخصی سازی شده پلی استیشن با شکل و شمایل PS2 رونمایی شد

نسخه شخصی سازی شده پلی استیشن با شکل و شمایل PS2 رونمایی شد

کنسول پلی استیشن 5 با طرح نوستالژیک PS2 و کنترلر دوال‌ سنس با طرح رترو توسط کاربری به نام SUP3R5 ماه آینده پیش‌فروش می‌شود.

به گزارش زومجی یک نسخه‌ی شخصی سازی شده از پلی استیشن 5 با طرح PS2، فروش خود را این ماه شروع می‌کند. این PS5 محصول رسمی سونی نیست و توسط کاربر SUP3R5 تهیه شده است.

SUP3R5 اعلام کرده است که نسخه‌ی خاطره‌انگیز و رترو اینسپایرد کنترلر دوال سنس کنسول PS5، از ۸ ژانویه (۱۹ دی) برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد. این کاربر اعلام کرده است که این دو محصول نوستالژیک به‌صورت پیش‌فروش عرضه می‌شوند. 

کنترلر DualSense شخصی سازی شده، با تعداد محدود ۵۰۰ عدد و با قیمت ۹۹ دلار در اواخر بهار برای خریداران ارسال می‌شود؛ درحالی‌که کنسول PS5 با طرح کنسول PS2، در همین بازه‌ی زمانی با تعداد محدود ۳۰۴ عدد و با قیمت ۶۴۹ دلار همراه‌ با کنترلر برای خریداران فرستاده می‌شود.

 

طبق گفته‌های SUP3R5 در این فرایند شخصی سازی کردن و تبدیل، کنترلر دوال‌سنس باید کاملا از هم جدا و پیاده‌سازی شود؛ درنتیجه گارانتی محصول توسط سونی دیگر معتبر نخواهد بود. برای کنسول پلی استیشن 5 طی فرایند شخصی سازی کردن لازم نیست پیاده‌سازی صورت بگیرد؛ فقط در یک مرحله باید پنل‌های کناری برای مدتی از بدنه جدا شود. این کار قاعدتا نباید گارنتی محصول را باطل کند؛ ولی هنوز تضمینی در این باره وجود ندارد.

این کاربر خلاق می‌گوید تمام فرایند تبدیل و شخصی سازی کردن با دستکش انجام می‌شود؛ درنتیجه کنسول، کنترلر و سایر محتویات به‌طور مستقیم با دست انسان تماس نخواهند داشت. البته قبل از شرکت در پیش‌فروش این محصولات باید عواقب احتمالی را درنظر بگیرید و ریسک این کار را قبول کنید؛ چون احتمال دارد قبل از ارسال حتی یک محصول، شرکت سونی جلوی تمام عملیات را بگیرد.

باتوجه‌ به مشکلات کمبود پلی استیشن 5، در حال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که این نسخه از کنسول شانس خوبی برای علاقه‌مندان باشد تا پلی استیشن 5 را خریداری کنند؛ گرچه این شانس با خطراتی مثل تعلق نگرفتن گارانتی رسمی همراه است. با تمام این موارد هنوز مشخص نیست این محصولات مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد یا خیر.

نظر شما در این باره چیست؟ فراموش نکنید اگر قصد خرید کنسول پلی استیشن ۵ را دارید، فروشگاه گنوپلی شرایط ویژه‌ای برای خرید قسطی و با بهترین قیمت کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و بازی‌های آن فراهم کرده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد