نحوه انتقال اطلاعات به  کنسول PS5  روی جعبه کنسول نوشته شده است

نحوه انتقال اطلاعات به کنسول PS5 روی جعبه کنسول نوشته شده است

بر اساس توییت‌های سامیت سارکر روی جعبه کنسول پلی استیشن ۵ نحوه انتقال اطلاعات از کنسول پلی استیشن ۴ به ۵ نوشته شده است.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای کاربران پلی استیشن پیش آمده باشد این است که چگونه می‌توانند داده‌های خود را به PS5 منتقل کنند؟

حالا یکی از کاربران پلی استیشن ۵ که به نظر می‌رسد این کنسول به دستش رسیده است اعلام کرده است که سونی روی جعبه این دستگاه نحوه انتقال اطلاعات به پلی استیشن 5 را تشریح کرده است.

همانطور که می‌دانید سونی طبق برنامه مارکتینگ خود قبل از عرضه عمومی کنسول‌های جدید خود نمونه‌هایی از آن را در اختیار اینفلوئنسرها و گیمرهای مشهور در شبکه‌های اجتماعی گذاشته است. از جمله افرادی که کنسول پلی استیشن ۵ برای بررسی به دست او رسیده، سامیت سارکر (Samit Sarkar) از سایت Polygon است که به‌تازگی جزئیات جالبی را درباره کنسول جدید سونی در اکانت توییتر خود منتشر کرده است.

به گفته زوم‌جی، سارکر با نمایش تصاویری از جعبه کنسول PS5 اعلام کرده که در قسمت پایینی جعبه این دستگاه توضیحاتی در خصوص چگونگی انتقال دیتا از حافظه کنسول PS4 به پلی استیشن جدید ارائه شده است. شما می‌توانید هر دو کنسول را به یک شبکه متصل کرده یا آن‌ها را ازطریق یک درایو حافظه جانبی به هم وصل کنید. حتی می‌توان به‌سادگی و با استفاده از اکانت PSN مورد استفاده خود در کنسول پلی استیشن 4 در پلی استیشن 5 نیز وارد (Log In) شوید.

سونی قبلاً اعلام کرده بود که در تلاش است تا  امکان انتقال حافظه از پلی استیشن 4 به 5 را به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن فراهم کند. چیزی که از رویکرد آن‌ها در خصوص قابلیت Backward Compatibility برای پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل نیز مشخص است. بنابراین اضافه شدن این دستورالعمل روی جعبه کنسول PS5 چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد.

بنابراین به نظر می‌رسد سونی همه چیز را برای کاربران پلی استیشن ۴ مهیا کرده است تا به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن به کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ مهاجرت کنند.

فراموش نکنید که کنسول‌‌های PS5 یعنی نسخه دیسک خور و دیجیتال آن از تاریخ ۱۲ نوامبر سال جاری مصادف با ۲۲ آبان ۹۹ به صورت جهانی عرضه می‌شوند، اگر قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید می‌توانید از طریق شرایط ویژه‌ای که گنوپلی برای خرید PS5 مهیا کرده است، استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و با بهترین قیمت با گنوپلی تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد