تصاویر واقعی از پلی استیشن ۵ در یوتیوب منتشر شد

تصاویر واقعی از پلی استیشن ۵ در یوتیوب منتشر شد

تعداد محدودی از کنسول پلی استیشن ۵ در اختیار یوتیوبرهای ژاپنی و قرار گرفته است و این کاربران هم در ویدیوهای مختلفی از اولین تصاویر واقعی پلی استیشن ۵ رونمایی کردند.

شرکت سونی برای اینکه زیبایی و کارایی کنسول جدید پلی استیشن یعنی PS5 را به رخ بکشد تعداد محدودی از این دستگاه را در اختیار یوتیوبرهای ژاپنی قرار داده است که روز گذشته تعدادی از این یوتیوبرها تصاویر واقعی از پلی استیشن ۵ را به نمایش گذاشتند.

برخی از تصاویر منتشر شده از کنسول جدید پلی استیشن ۵

تصاویر واقعی از پلی استیشن ۵

البته در ویدیوهای منتشر شده توسط یوتیوبرها جزئیات زیادی درباره رابط کاربری یا مقدار حافظه SSD در دسترس اعلام نشده است، اما می‌توانیم صحنه‌هایی از گیم پلی بازی‌های Godfall ، Astro’s Playroom و Devil May Cry 5: Special Edition را مشاهده کنیم. در ادامه می‌توانید برخی از این ویدیوها را مشاهده کنید.

البته تعداد ویدیوهای منتشر شده در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی زیاد است که می‌توانید با یک جستجوی ساده ویدیوهای بیشتری را مشاهده کنید.

نکته جالب در این ویدیوها این است که اغلب یوتیوبرها به صدای کم و دمای پایین کنسول اشاره می‌کنند که نشان‌دهنده بهبود این کنسول نسبت به نسل قبل خود یعنی PS4 است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ویژگی های پلی استیشن 5 - پردازنده ، کارت گرافیک ، حافظه و ...

در پایان بار دیگر اشاره می‌کنیم که پلی‌ استیشن ۵ در تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) در دو مدل دیسک‌دار و دیجیتال و با قیمت ۴۹۹ و ۳۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید این دستگاه‌ها دارید می‌توانید از طریق گنوپلی در زودترین زمان ممکن و به صورت اقساطی PS5 را خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد