دسترسی پلی استیشن ۵ به سرویس‌های آنلاین نتفلیکس، اپل تی وی، اسپاتیفای

دسترسی پلی استیشن ۵ به سرویس‌های آنلاین نتفلیکس، اپل تی وی، اسپاتیفای

به گفته سونی کنسول PS5 از روز عرضه به سرویس های آنلاینی مانند نتفلیکس، اپل تی وی، دیزنی، یوتیوب، توییچ و ... دسترسی خواهد داشت.

سونی اعلام کرده است که پلی استیشن ۵ (PS5) به تمامی سرویس‌های آنلاین نتفلیکس، اسپاتیفای، Apple TV+، توییچ، یوتیوب و Disney+ دسترسی دارد و سرویس‌های دیگری هم در ادامه به آن اضافه خواهد شد.

بر اساس خبری که در وبلاگ سونی منتشر شده است. پلی استیشن ۵ در زمان عرضه به سرویس‌های آنلاین اپل، دیزنی، نتفلیکس، توییچ و یوتیوب متصل خواهد بود. علاوه بر این در آینده نزدیک سرویس‌های استریمینگ آمازون پرایم، MyCanal، Hulu و Peacock و چند سرویس دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد. 

از جمله ویژگی‌های هیجان‌انگیزی که این سرویس پلی استیشن ۵ دارد می‌توان به امکان اجرای موسیقی در پس زمینه بازی‌ها از طریق اسپاتیفای، تماشای استریم زنده در حین بازی از طریق توییچ و به اشتراک گذاشتن ویدیو گیم پلی بازی‌ها به وسیله یوتیوب اشاره کرد.

بر اساس ویدیوهایی که در رونمایی پلی استیشن ۵ دیدیم، یک بخش اختصاصی مربوط به بازی و سرگرمی در کنار صفحه اصلی رابط کاربری کنسول وجود دارد و نیازی به دانلود برنامه‌های آن‌ها از فروشگاه پلی استیشن PS Store نبوده و این موارد در بخش مدیای کنسول (Media) قرار گرفته‌اند.

همانطور که می‌دانید کنسول PS5 به همراه یک ریموت کنترل یا ریموت مدیا عرضه می‌شود. با استفاده از این ریموت کنترل ضمن انجام کلیه کارهای مرتبط با بخش رسانه سیستم، از تنظیمات مختلف آن از جمله میزان صدا، تنظیمات مربوط به تلویزیون‌های سازگار با قابلیت‌های PS5 و کلیدهای اختصاصی سرویس‌های دیزنی پلاس، نتفلیکس، اسپاتیفای و یوتیوب را استفاده کرد.

از آنجایی که پلی استیشن ۵ به یک حافظه SSD پرسرعت و رابط کاربری بسیار سریع مجهز شده است، قابلیت جابه‌جایی سریع بین بخش‌های Game و Media از طریق کنترل سنتر و امکان کنترل پخش موسیقی شامل سوییچ کردن بین کانال‌ها، متوقف کردن، رد شدن و مواردی از این قبیل به راحتی و در کمترین زمان برای کاربران وجود دارد.

رابط کاربری پلی استیشن 5 همواره با رزولوشن 4K به نمایش در می‌آید که استفاده از سرویس‌های آنلاین را برای کاربران بسیار لذت‌بخش می‌کند.

فراموش نکنید که کنسول‌ PS5 از تاریخ ۱۲ نوامبر سال جاری مصادف با ۲۲ آبان ۹۹ به صروت جهانی عرضه می‌شوند، اگر قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید می‌توانید از طریق شرایط ویژه‌ای که گنوپلی برای خرید PS5 مهیا کرده است استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و با بهترین قیمت با گنوپلی تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد