نگاهی نزدیک به کنسول نسل نهمی PS5

نگاهی نزدیک به کنسول نسل نهمی PS5

سونی با انتشار یک ویدیو در یوتیوب نگاهی نزدیک به کنسول جدید PS5 انداخته است که با واکنش جالب صفحه ایکس باکس در توییتر همراه شد.

هر چه به تاریخ عرضه عمومی کنسول های نسل نهمی PS5 و Xbox X نزدیک تر می شویم رقابت بین دو شرکت سونی و مایکروسافت هم داغ تر می شود. سونی به تازگی در یک ویدیو در یوتیوب تصاویر واقعی و با جزئیات بیشتری از کنسول پلی استیشن ۵ به نمایش گذاشته است.

جالب است که سونی دستگاه پلی استیشن خود را در اختیار چندین یوتیوبر معروف گذاشته بود ولی هیچکدام از آن ها جزئیات این کنسول  را افشا نکرده بودند تا طرفداران پلی استیشن بیش از پیش برای تماشای این کنسول و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن لحظه شماری کنند.

در نهایت سونی تصمیم گرفت رسماً با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب (YouTube) خود نگاهی نزدیک به کنسول نسل نهمی پلی‌ استیشن ۵ بیاندازد.

در این ویدیو سونی اطلاعات تازه ای از PS5  رونمایی کرده است از جمله‌ی این اطلاعات می‌توان به پورت‌های کنسول، نحوه‌ی عملکرد پایه‌ی کنسول، روکش‌های سفید و قطعات موجود داخل آن اشاره کرد. جالب است که این ویدیو از پلی استیشن رکوردهای تازه‌ای از نظر میزان بازدید ثبت کرد.

می‌توانید در ادامه این ویدیو را تماشا کنید:

یکی از حواشی جالب پس از انتشار این ویدیو واکنش مایکروسافت به نحوه قرار دادن کنسول پلی استیشن به صورت افقی بود.

در ویدیویی که سونی از جزئیات PS5  منتشر کرده است، سونی توضیح می‌دهد که به علت طراحی خاص بدنه، برای قرار دادن کنسول PS5 به صورت افقی ابتدا باید پایه کنسول را جدا کنید و آن را پشت کنسول قرار دهید، سپس می‌توانید کنسول را به صورت افقی روی میز یا زیر تلویزیونی بگذارید.

اما همانطور که می‌دانید بدنه کنسول‌های جدید مایکروسافت یعنی Xbox X و Xbox S به صورت مکعبی طراحی شده است و مشکلی برای قرار دادن آن‌ها به صورت افقی وجود ندارد. مایکروسافت از همین نکته استفاده کرده و در شبکه اجتماعی توییتر نحوه قرار دادن کنسول Xbox X به صورت افقی را آموزش داده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کدام کنسول را بخریم؟ PS5 یا Xbox X

البته مایکروسافت خیلی زود این توییت را پاک کرد اما اسکرین شات آن در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد.

با توجه به رقابت تنگاتنگ سونی و مایکروسافت به نظر شما کدام کنسول می‌تواند موفق‌تر عمل کند؟

همچنین اگر قصد داری جزو اولین نفراتی باشید که این کنسول‌های جدید را خریداری می‌کنید، سایت و شبکه‌های اجتماعی گنوپلی را دنبال کنید. اگر نگران هزینه خرید این PS5 و Xbox X هستید، با گنوپلی تماس بگیرید، ما شرایط ویژه‌ای برای خرید کنسول‌های جدید فراهم کرده‌ایم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد