گیمرها در سال ۲۰۲۱ بازی Resident Evil Village را بیش از هر اثر دیگری به پایان رساندند

گیمرها در سال ۲۰۲۱ بازی Resident Evil Village را بیش از هر اثر دیگری به پایان رساندند

بر اساس گزارش HowLongToBeat گیمرها در سال ۲۰۲۱ بیش از هر اثر دیگری بازی Resident Evil Village را به پایان رساندند

در حالی که آخرین روزهای سال ۲۰۲۱ را سپری می‌کنیم گزارش تازه سایت HowLongToBeat نشان می‌دهد گیمرها در سال گذشته بیش از هر اثر دیگری بازی Resident Evil Village را به پایان رسانده‌اند.

گزارش سایت HowLongToBeat که بر اساس رای گیری کاربران انجام می‌شود، نشان می‌دهد کاربران موفق شده‌اند بیش از سایر بازی‌ها، بازی Resident Evil Village را به پایان برسانند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، بازی Metroid Dread در جایگاه دوم، Ratchet & Clank: Rift Apart در جایگاه سوم و عنوان It Takes Two در جایگاه چهارم این نظرسنجی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است بازی Resident Evil Village با عملکرد خوب خود در سال ۲۰۲۱ هم از نظر میزان فروش و هم از لحاظ بازخوردهای منتقدین و طرفداران، موفقیت‌های زیادی را کسب نماید و به یکی از نامزدهای بهترین عنوان سال تبدیل شود.

پیش از این به نقد و بررسی بازی Resident Evil Village در گنوپلی پرداخته بودیم که می‌توانید با خواندن آن اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی به دست بیاورید

به نظر شما بهترین بازی سال ۲۰۲۱ کدام عنوان است؟ منتظر شنیدن نظر شما در سایت و اینستاگرام گنو پلی هستیم.

خرید بازی Resident Evil Village

 فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی Resident Evil Village را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد