پتنت جدید سونی برای پیشرفت مهارت گیمرها در پلی‌ استیشن 5

پتنت جدید سونی برای پیشرفت مهارت گیمرها در پلی‌ استیشن 5

سونی برای بالاتر بردن مهارت گیمرها پتنت تازه ای را به ثبت رسانده است که کنسول پلی استیشن 5 به شما کمک می کند تا ضعف های خود را تقویت کنید

برند معتبر سونی به دنبال روش‌های نوین جذب کاربر و پیشرفت در دنیای تکنولوژی برای باقی پیروزی در رقابت با مایکروسافت است. از این‌رو امکانات و ویژگی‌های جدیدی از محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. سونی به تازگی روش خلاقانه‌ای برای بالاتر بردن مهارت گیمرهای خود ابداع کرده است تا گیمرها بتوانند با بهره‌گیری از آن ضعف‌های بازی خود را در PS5 از بین ببرند و یک گیمر حرفه‌ای شوند. برای آشنایی با پتنت جدید سونی برای پیشرفت مهارت گیمر در پلی‌ استیشن 5 تا پایان این مطلب در گنوپلی با ما همراه باشید.

در اکثر مواقع گیمرها چنان محو بازی و جذابیت‌های خاص آن می‌شوند یا ممکن است در حال تجربه بازی سخت و جدیدی باشند متوجه حرکات اشتباه خود در حین بازی نمی‌شوند و ممکن است بارها آن اشتباه را تجربه کرده و شکست بخورند. برند معتبر سونی برای پلی‌ استیشن 5 یک پتنت جدید طراحی و ثبت کرده است که با آموزش‌های حساب شده خود توانایی بالاتر بردن مهارت گیمرها را دارد. به عبارتی این پتنت مانند یک مربی دیجیتال برای هر بازیکن است که با بررسی حرکات او در حین بازی « بهتر بازی کردن » را می‌آموزد. برای بهره‌گیری از این آپدیت‌های بی‌نظیر شرکت سونی فقط کافی است که گیمرها در پلی‌ استیشن 5 راهنمایی‌های صوتی یا تصویری آن را فعال کنند تا هنگام تجربه‌ی یک بازی خاص با استفاده از آن راهنمایی‌ها بتوانند روی نقاط ضعف خود کارکنند و به مهارت‌های خود بیافزایند.

این پتنت همان‌طور که گفته شد در واقع یک سیستم هدایت و مربیگری بازیکنان است و به گونه‌ای طراحی شده است که با دنبال کردن حرکات بازیکنان نقاط ضعف و قوت آن‌ّها را می‌شناسد سپس با ضبط حرکاتی که منجر به شکست گیمر در بازی شده است آن شکست‌ها را درک و به حافظه خود می‌سپارد سپس آن‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بتواند به‌طور واضح و روشن حرکات اشتباه را به بازیکن یادآور شود.

استفاده از این پتنت هنگام بازی کاملا اختیاری است و اجباری برای استفاده همه بازیکنان نیست. در واقع برای گیمرهای خاصی که پلی‌ استیشن 5 به عنوان بخشی از زندگی روزمره آن‌ّها است و با همه روزمرگی‌ها باز هم زمانی را به گیم اختصاص می‌دهند  و خواهان پیشرفت روزمره در مراحل سخت بازی هستند طراحی شده است تا با شناخت و رفع عیب‌ّهای خود و بردهای پیاپی انگیزه بیش‌تری برای بازی پیدا کنند.

در واقع پتنت جدید سونی برای پیشرفت مهارت گیمر در پلی‌ استیشن 5 طراحی شده است تا با مشاهده روش بازیکن زمانی که تشخیص دهد مهارت او از یک حد آستانه پایین‌تر آمده است نکاتی را در رابطه پیشرفت بازیکن به او تذکر ‌دهد. امیدواریم که به زودی شاهد پیاده‌سازی آن در کنسول PS5  و شاهد کاهش ناامیدی بازیکنان در سبک‌های مختلف بازی در هنگام یادگیری یک بازی جدید باشیم.

خرید لوازم جانبی پلی استیشن و ایکس باکس

در پایان فراموش نکنید اگر قصد لوازم جانبی PS5 را دارید، فروشگاه گنوپلی یک مکان عالی برای خرید لوازم جانبی کنسول‌های مختلف از جمله پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S و X با قیمت منصفانه است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد